O-STA

Aprila v Portorožu že 16. IBM Forum

6. februar 2012

V IBM-u verjamemo, da odločitve, ki jih sprejemamo danes, oblikujejo svet nam in tudi našim prihodnjim generacijam. Vsaka odločitev je zato pomemben izziv. Pot izjemnim idejam in odločitvam za modrejši planet bomo skupaj s slovensko poslovno in IT javnostjo tlakovali na 16. IBM Forumu, ki bo pod sloganom Prihodnost je modra potekal 4. in 5. aprila 2012 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu.

Skozi več kot 50 kakovostnih predavanj IBM Forum prinaša najnovejše svetovne trende in rešitve s področij modrejšega računalništva, analitike in družabnega poslovanja. Tehnična predavanja in demonstracije s področja programske ter strojne opreme bodo potekala v IBM-ovem tehnološkem tovornjaku, udeleženci pa bodo lahko prisluhnili tudi številnim primerom dobre prakse. IBM Forum inovacijsko mesto, ki združuje razstavne prostore poslovnih partnerjev, bo stičišče inovativnih idej in povezovanja vseh udeležencev; prostor za izmenjavo mnenje in snovanje modrejših odločitev.

IBM Forum bodo zaznamovali tudi vrhunski govorniki. V plenarnem delu bosta nastopila dva najuglednejša IBM-ova znanstvenika in inovatorja, in sicer Jeff Jonas, vodilni IBM-ov znanstvenik za področje analitike ter dr. John Cohn, vodilni IBM-ov znanstvenik na področju avtomatizacije. Na večernem predavanju, ki je namenjeno izbranim slovenskim menedžerjem in udeležencem IBM Foruma, pa ekskluzivno gostimo prof. dr. George Kohlrieserja, svetovno priznanega psihologa za organizacijsko vedenje in svetovalca najuglednejšim mednarodnim podjetjem. Spregovoril bo, kako vplivati na svet skozi odličnost vodenja.

IBM Forum je lani pritegnil skoraj 900 udeležencev iz vrst najvišjih vodstev podjetij, IT direktorjev, analitikov, razvijalcev, IBM-ovih poslovnih partnerjev, medijev in drugih.

Prihodnost je modra. Ustvarimo jo skupaj!
Vabljeni na IBM Forum!

Več informacij in prijava : www.ibm.com/si/ibmforum

Spremenjene zahteve potrošnikov vodilni globalne trgovske verige zadovoljujejo s pomočjo programske opreme IBM Smarter Commerce

IBM je v okviru svoje pobude modrejše trgovanje (Smarter Commerce) predstavil novo programsko opremo, ki strankam pomaga pri enostavnejšem iskanju in nakupu izdelkov prek mobilnih naprav in družabnih omrežij.

IBM zlasti izpostavlja novo sodelovanje z vodilnimi maloprodajnimi trgovci pri izkoriščanju hitrih sprememb v današnjem digitalnem trgu, da bi s tem zadostili zahtevam potrošnikov, izboljšali zmogljivosti in nagovorili potrošnike nove digitalne dobe. Raziskava IBM Smarter Consumer Survey je pokazala, da potrošniki iščejo več komunikacije s trgovci skozi njim priljubljene medije in bolj poosebljeno nakupovalno izkušnjo. Potrošniki so s svojimi priljubljenimi trgovci obenem vse bolj pripravljeni deliti informacije, da bi jih seznanili s tem, kako, kje in kdaj naj jih ti nagovarjajo.

Na temelju teh spoznanj je IBM razvil novo programsko opremo z vgrajenimi funkcionalnostmi za mobilne naprave in družabna omrežja. Mobilnim uporabnikom ta zdaj omogoča uporabo izvirnih aplikacij za naprave Android in Apple za e-trgovino, ki izkoriščajo prednosti omenjenih operacijskih sistemov pri zagotavljanju bogatejše nakupovalne izkušnje. S temi aplikacijami lahko maloprodajni trgovci hitro in enostavno razvijejo lastne spletne trgovine za mobilne telefone in tablične računalnike. Vključene so lokacijske marketinške funkcionalnosti, ki omogočajo ciljane tržne aktivnosti glede na to, kje kupec je. Podobno so vključene tudi funkcionalnosti za družabna omrežja (Facebook), ki omogočajo izvajanje tržnih aktivnosti glede na potrošnikovo aktivnost na družabnih omrežjih. Samo v Severni Ameriki uporablja programsko opremo IBM Smarter Commerce kar 14 od 20 največjih maloprodajnih trgovskih verig.

Več o IBM Smarter Commerce najdete na: www.ibm.com/smarterplanet/us/en/smarter_commerce/overview/index.html.

IBM postavil nov patentni rekord: že 19. leto po vrsti je prejel največ patentov

IBM je objavil, da je postavil nov rekord. Že 19. leto zaporedoma je namreč prvi na lestvici organizacij z največ odobrenimi patenti v ZDA. Izumitelji v IBM so v letu 2011 uspešno prijavili rekordnih 6180 patentov, kar je več kot štirikrat več od družbe HP in šestkrat več od družbe Oracle.

Za rekordno patentno leto 2011 je zaslužnih več kot 8000 IBM-ovih zaposlenih iz 46 ameriških zveznih držav in 36 držav po svetu. Izumitelji, ki živijo zunaj ZDA, so prispevali več kot 26 odstotkov patentiranih izumov v letu 2011. Veliko število patentov, ki so jih prejeli zaposleni v družbi IBM, pomeni paleto izumov, ki omogočajo nove inovacije in pomenijo pomembno dodano vrednost k izdelkom ter storitvam družbe IBM na področjih, kot so maloprodaja, bančništvo, zdravstvo, transport in druge panoge.

Med lanskimi patenti družbe IBM najdemo zanimive in pomembne izume, kot so metoda za dodajanje uporabniških privilegijev v varnostnih domenah spletnih trgovin, ki poenostavlja upravljanje trgovin, zasnovanih s pomočjo IBM WebSphere Commerce (U. S. Patent #8.019.992); sistem in metode za avtomatizirano interpretacijo analitičnih procedur, ki omogoča dinamično konstruiranje pojasnil rezultatov analize v naravnem jeziku (U. S. Patent #8.037.000); sistem in metode za simulacijo možganskega korteksa, ki opisuje metodo za razvoj računalniške simulacije možganov, ki posnema kognitivne sisteme in funkcije možganskega korteksa (U. S. Patent #8.005.773). Ken King, direktor oddelka za intelektualno lastnino in podpredsednik pri IBM Research Business Development, pravi, da izumi, ki jih patentirajo zaposleni v IBM, prinašajo merljivo povrnitev naložb v raziskave in razvoj, za katere v družbi IBM namenijo kar šest milijard dolarjev na leto.

Več o novem patentnem rekordu si preberite na: http://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/36463.wss

IBM v družabni posel prinaša moč analitike

IBM je predstavil novo programsko opremo in storitve, ki prinašajo vse bolj družabno spretni delovni sili obširne omrežne funkcionalnosti. Organizacije bodo tako lahko uporabile analitiko pri ocenjevanju svojih družabnih pobud, kar jim bo omogočilo pridobivanje vpogleda v trenutno mnenje in naklonjenost v družabnih omrežjih v trenutnem času, s čimer bodo lahko ciljno izvajale aktivnosti.

IBM je tako objavil novo storitev v računalniškem oblaku in novo generacijo svoje platforme za družabno omrežje IBM Connections. Nova programska oprema na osnovi storitev IBM Smart Cloud vključuje napredne analitične funkcionalnosti, nadzorovanje podatkov v realnem času ter hitrejša omrežja za sodelovanje tako znotraj kot tudi zunaj organizacije.

Organizacije bodo zdaj lahko integrirale in analizirale velikanske količine podatkov, ki jih ustvarjajo ljudje, naprave in tipala ter tako enostavneje uskladile te vpoglede s svojimi poslovnimi procesi in sprejemale primernejše poslovne odločitve. S pridobivanjem globljega vpogleda v potrošniške in tržne trende ter mišljenje zaposlenih bodo podjetja odkrila kritične vzorce, kar bo omogočilo ne samo hitro odzivanje na spremembe na trgih, ampak tudi napovedovanje učinkov bodočih aktivnosti.

Naraščajoča priljubljenost družabnih omrežij vpliva na podjetja in nova generacija zaposlenih na delovnem mestu pričakujeta več aplikacij, ki se povezujejo z družabnimi omrežji. Po napovedih družbe Forrester Ressearch se bo trg družabnih poslovnih aplikacij do leta 2016 povečal za 61 odstotkov, ko bo vreden predvidoma 6,4 milijarde dolarjev. Obenem organizacije privzemajo družabne funkcionalnosti in jih vključujejo v skoraj vse poslovne procese, pri tem pa pogrešajo orodja za pridobivanje vpogleda v velikanski tok podatkov in izkoriščanje teh informacij. IBM naslavlja te potrebe z novostmi, kot so nova programska oprema za družabno analitiko IBM Connection, ki integrira wikije, bloge, aktivnosti, elektronska sporočila; nova programska oprema za integracijo funkcionalnosti družabnih omrežij z orodji za upravljanje vsebin (IBM Connections Enterprise Content Edition), kar omogoča boljše povezovanje ljudi z informacijami; nova storitev v oblaku IBM SmartCloud for Social Business, ki poenostavlja dostop do poslovne izmenjave datotek, družabnih omrežij, skupnosti, spletnih sestankov, trenutnega sporočanja, elektronske pošte in koledarjev; ter nova programska oprema za sporočanje in sodelovanje (IBM Lotus Notes in Domino, Social Edition), ki prinaša moč vdelanih izkušenj na splet in mobilne naprave ter tako omogoča enotno vstopno točko za vse poslovne procese.

Več o moči analitike si preberite na: http://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/36525.wss

IBM je razširil program Napredne analitične veščine na univerze po vsem svetu

Da bi naslovil naraščajoče tržne potrebe po diplomantih, veščih poslovne analitike, se je IBM povezal z univerzami po vsem svetu, da bi pripeljal izobraževanje o napredni analitiki neposredno v predavalnice. Družba s tem širi svoje akademske pobude z novimi programi na Kitajskem, v Indiji, Irski in Škotski in tako pomaga študentom ostati v koraku z današnjim nadvse konkurenčnim trgom dela.

Ljudje vsak dan ustvarimo za 2,5 trilijona bajtov podatkov iz tipal, mobilnih naprav, spletnih transakcij in družabnih omrežij, kar pomeni, da je kar 90 odstotkov podatkov sveta nastalo v zadnjih dveh letih. Posledično je gora podatkov prevelika, da bi organizacije te podatke lahko izkoriščale brez uporabe napredne analitike. Novi izobraževalni programi omogočajo študentom in profesorjem ne glede na vrsto študija dostop do najnovejše programske opreme in spoznanj o tem, kako lahko napredna analitika pomaga pri obvladovanju zapletenih poslovnih in družbenih izzivov.

Raziskava, ki sta jo med 3000 direktorji po vsem svetu opravila IBM Institute for Business Value in MIT Sloan Management Review v letu 2010, je pokazala, da je največji izziv prav pomanjkanje razumevanja, kako uporabiti analitiko za pridobivanje vpogledov, ki lahko izboljšajo poslovni izid. V odgovoru na potrebe trga univerze vključujejo analitiko v učne načrte na različnih izobraževalnih programih. V Indiji IBM sodeluje z učnim osebjem na 500 univerzah, da bi več kot 30 tisoč študentom pomagal razviti veščine na področju napovedne analitike. V okviru programa bo IBM izvedel vrsto izobraževalnih programov skupaj z učnim osebjem na poslovnih šolah v 15 indijskih mestih, pri čemer se bo osredotočal na napovedno analitiko in poslovno obveščanje. Podobno so v učni program vključili analitiko na kitajski univerzi Xi'an Jiao Tong, Univerzi zahodne Škotske, Univerzi v Ulstru v Severni Irski in na drugih univerzah po svetu.

V okviru akademske pobude IBM omogoča dostop do programske opreme, literature in učnih načrtov skoraj 6000 univerzam. Več o programu najdete na naslovu: www.ibm.com/press/university.