O-STA

Tri nove pijače iz Pivovarne Union

Ljubljana, 22. maj 2002 - V Pivovarni Union so v teh dneh potrošnikom ponudili tri nove negazirane sadne pijače pod blagovno znamko SOLA - Red Sola, Orange Sola in Yellow Sola. Vse pijače vsebujejo 10-odstotni delež sadnega soka, namenjene pa so predvsem mladim kupcem. RED SOLA je pijača z okusom rdečih sadežev in sicer grozdja, malin, črnega ribeza, češenj, robid, bezgovih jagod, brusnic in drugih, ORANGE SOLA ima okus pomaranče, YELLOW SOLA pa vsebuje sadni sok pomaranč, limon, ananasa, kivija, manga in marakuje. Pijače so na voljo v 1,5 litrskih plastenkah, RED SOLA pa tudi v 0,5 litrskih plastenkah.

ťV Pivovarni Union stalno spremljamo navade potrošnikov pri pitju pijač. Tako smo ugotovili, da mladi vedno bolj posegajo po negaziranih, bolj pitnih pijačah svežih sadnih okusov. Zato smo se odločili za razvoj novih negaziranih pijač, ki so brez konzervansov, dobrega in polnega okusa ter imajo izrazit vonj po sadju,Ť je ob uvedbi novih pijač dejal mag. Peter Tomšič, član uprave Pivovarne Union odgovoren za trženje. V Pivovarni Union so lansiranje novih pijač povezali s slogani: ťLjubim rdeče!Ť, ťNor na oranžno!Ť in ťŽivim rumeno!Ť, ki so pisani na kožo posameznih segmentov potrošnikov.

V zadnjih treh letih se je trg brezalkoholnih pijač v svetu in tudi pri nas zelo spremenil, življenjski ciklusi izdelkov pa so vedno krajši. V Sloveniji je največjo rast doživel trg sadnih in multivitaminskih pijač in leta 2001 je vsak Slovenec popil povprečno 37 litrov teh pijač, kar nas uvršča na sam vrh evropske lestvice. Sicer je v letu 2001 v Sloveniji povprečna poraba vseh brezalkoholnih pijač na prebivalca znašala 194 litrov, kar pomeni skupno prodajo 388 milijonov litrov brezalkoholnih pijač.