O-STA

Podeljene nagrade Prizma, Papirus in Prostovoljec leta

SLOVENSKO DRUŠTVO ZA ODNOSE Z JAVNOSTMI NAGRADILO NAJBOLJŠE KOMUNIKACIJSKE PRAKSE, NAJBOLJŠE INTERNO GLASILO IN PROSTOVOLJCA LETA

Ljubljana, 8. november 2012 - Na slavnostni prireditvi v okviru 16. Slovenske konference o odnosih z javnostmi, ki poteka do 9. 11. 2012 v Portorožu, je Slovensko društvo za odnose z javnostmi podelilo tri prestižne stanovske nagrade - Prizmo, Papirus in Prostovoljec leta.

Prizmo, nacionalno strokovno nagrado slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi, so prejeli družba Petrol in agencija Pristop za kampanjo "Naša energija povezuje" (kategorija A - programi v profitni dejavnosti, celovite akcije). V kategoriji B - programi v javnem-neprofitnem sektorju, je Prizmo prejel program krepitve duševnega zdravja med mladostniki "To sem jaz" Zavoda za zdravstveno varstvo Celje. V kategoriji C - učinkovita raba posameznih PR orodij oz. posameznih PR komunikacijskih programov v programih integriranega (celostnega) komuniciranja je slavila kampanja "Praznovanje 50 let Katrce" (Publicis Groupe Slovenija in Renault Nissan). Prizmo v kategoriji D - učinkovita raba PR orodij na posameznih področjih odnosov z javnostmi - pa je dobil primer "Kodeks, vrednote družbe Petrol" (Petrol).

Za Prizmo se je v letošnjem letu potegovalo 9 primerov. Kot je na slavnostni prireditvi povedala predsednica žirije Prizma Alenka Jakomin, gre "nagrada Prizma, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje najboljšim praksam odnosov z javnostmi v Sloveniji, letos v roke 4 projektom, ki so v vseh pogledih izstopali po svoji izvedbi, kombinaciji komunikacijskih orodij in inovativnosti pri njihovi uporabi ali z nadpovprečnimi rezultati. Poleg izkazane odličnosti v komunikaciji so vsi nagrajeni primeri ponazorili svojo učinkovitost oz. gospodarnost porabljenih sredstev, kar se je žiriji v času krize, ko so sredstva za izvajanje praks odnosov z javnostmi vedno bolj omejena, zdelo še posebej pomembno."

Za Papirus, nagrado za najboljše slovensko interno glasilo, se je letos potegovalo 12 primerov. Strokovna žirija v sestavi Vite Cajnko Javornik (revija Manager), Petre Ilar (Poslovna asistenca), Mateje Jordović Potočnik, Katje Korinšek, Edite Krajnović (Mediade), Duške Mervar (Renderspace) in Nenada Senića (Sekcija za interno komuniciranje PRSS), je nagrado za najboljši tiskani interni medij in najboljšo naslovnico podelila glasilu Obzornik Zavarovalnice Triglav. Elektronsko glasilo Telekoma Slovenije eskupaj je bilo razglašeno za najboljši elektronski interni medij, v kategoriji za najboljšo fotografijo pa je nagrado prejel Časomer, interni časopis družbe Mercator.

Slovensko društvo za odnose z javnostmi je na slavnostni prireditvi razglasilo tudi "Prostovoljca leta". S prostovoljnim delom na področju odnosov z javnostmi v okviru delovanja društva in širše sta se posebej izkazala Jurij Moličnik (za leto 2010) in Teja Rajšp (za leto 2011).


Že 16. Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi - 16. SKOJ z osrednjo temo "PReporod odnosov z javnostmi" poteka od 7. do 9. novembra v kongresnem centru hotelov LifeClass Hotels & Spa v Portorožu. Več sto strokovnjakov za odnose z javnostmi bo programsko izjemno pestro in bogato konferenco v petek, 9. 11. 2012, zaključilo z razpravo o kampanjah slovenskih predsedniških kandidatov.


Več informacij:

Ana Verčko Grilec
odnosi z javnostmi 16. SKOJ
pr@skoj.si
051 397 017
www.skoj.si, Facebook in Twitter