ENKI - spletna agencija leta 2012
21.11.2012 je na Gospodarski zbornici Slovenije potekal izbor NETKO 2012 za najboljši digitalni projekt. Cilj nagrade je spodbujanje odličnosti uporabe interneta kot komunikacijsko-poslovnega orodja in dvig kakovosti in inovativnosti spletnih in mobilnih rešitev na različnih tematskih področjih.
Agencija ENKI je letos in že v letih poprej prave strategije postavila na področju storitev (zmagovalec 2012: Primavoda, finalist Pozitivna energija) in poslovnih strani (finalist 2011: Triglav skladi v partnerstvu s Formitas), prav domače pa se počutijo v kategoriji najboljših otroških vsebin (finalist 2010: Kapkov kotiček, zmagovalec 2011: Cevkovo mesto, zmagovalec 2012: Primavoda). Rezultat je posledica drznih idej in zaupanja partnerjev, ki tekom nastajanja projektov resnično verjamejo v razvoj.
Agencijo ENKI je rezultat za rezultatom vodil do 2. mesta za najboljšo digital agencijo leta 2011 in naziva najboljše spletne agencije leta 2012.
Nagrajeni spletni projekt Primavoda (lastnik JP VODOVOD-KANALIZACIJA) preko različnih interakcij spodbuja razmišljanje o pomenu vode in dviguje zavest o nujnosti njenega varovanja.
Z aplikacijami interaktivno vzpodbuja razmišljanje (virtualna voda), omogoča samooceno (vodni odtis), odgovarja na potrebe odjemalcev (rešitve), ponazarja očem skrite procese (pot vode), podaja informacije o stanju vodnih zalog in kakovosti vode, izobražuje in zbira gradiva za šole, spodbuja kreativnost (Instagram natečaj), omogoča igrivost (Vodni stražarji) in, preko mobilne aplikacije, usmerja do najbližjega pitnika (Tap Water Ljubljana).
Stran uporabnika vodi po Primapoti. Gre za enega prvih poskusov izluščenja bistva vsebinsko bogatega spletišča v le nekaj točk, ki obiskovalca izobrazijo v kratkem času in pot končajo z gradivi, ki so na voljo za izobraževalne namene.
Vse z namenom meščanom predstaviti vodo in jim podati številne koristne informacije v zvezi z dobavo, nenazadnje pa jih ozaveščati o ogroženosti vodnih virov. Celoten projekt pa kaže komunikacijsko dodelan pristop družbe, ki preko interaktivnih vsebin upravlja odnose s strankami.
Finalist v kategoriji spletne storitve, projekt Pozitivna energija (lastnik Informa echo d.o.o.) je zasnovan kot informacijsko središče za spodbujanje učinkovite rabe energije (URE). Povezuje tri ključne ravni - osebno raven, raven podjetja in raven države. Preko rubrike Energija si informira o aktualnih akcijah in svetuje, kako prihraniti pri energiji. Obiskovalci lahko preverijo svoje znanje o URE z zanimivimi spletnimi kvizi in igrami ter izračunajo svoj CO2 odtis. Rubrika Mreža povezuje podjetja, ki delujejo v smeri URE, v skupne pobude. Pod rubriko Raziskava najdemo povzetke rezultatov raziskave REUS, ki razkrivajo, kako Slovenci ravnamo z energijo. Aplikacija Porabimanj - moj energetski svetovalec pa omogoča izračune prihrankov energije ob zamenjavi obstoječe tehnologije ali spremembi navad.