O-STA

Skupina Telekom Slovenije nagrajena s štirimi nagradami Effie za učinkovitost tržnih komunikacij

Portorož, 21. marec - Na slavnostni podelitvi nagrad Effie 2012, ki je včeraj v okviru Slovenskega oglaševalskega festivala potekala v Portorožu, je Skupina Telekom Slovenije prejela kar štiri nagrade Effie za projekte, ki so jih v Skupini izpeljali v zadnjih dveh letih. Telekom Slovenije je zlato nagrado Effie, ki predstavlja najuglednejše priznanje na področju tržnega komuniciranja in dokazane učinkovitosti tržnih komunikacij, prejel za projekt Lepo je verjeti. Srebrni nagradi Effie je Telekom Slovenije prejel za projekta Posel je tekma in Digitalna ELP platforma Itak, z bronasto nagrado Effie pa je bil nagrajen projekt Lupčka mi je dala, družbe TSmedia. Projekt SiOL TViN se je uvrstil med finaliste letošnjega izbora Effie. Telekom Slovenije je prejel tudi najbolj prestižno nagrado za najbolj učinkovitega oglaševalca.

Mag. Simon Furlan, direktor marketinga v Telekomu Slovenije: "Ponosen sem na nagrado za najbolj učinkovitega oglaševalca ter vrsto prejetih nagrad Effie. To je najboljši dokaz, da je vrhunska ekipa naših sodelavcev ubrala pravo smer razvoja. Hvala vsem, ki so prispevali k tej nagradi, tako zaposlenim v Telekomu kot tudi agencijam, ki so nas na tej poti podpirale."

Kampanja Lepo je verjeti je prejela nagrado Zlati Effie. Z njo so v Telekomu Slovenije pospremili svojo tradicionalno novoletno praznično ponudbo za izjemno priljubljen Mobitelov Paket 2012. Skrbno načrtovana ter izvedena kampanja je s svojo pravljično božično zgodbo, prepoznavno glasbo in toplino osvojila srca ljudi ter presegla zastavljene cilje. S tem se je zapisala med najbolj prepoznavne in uspešne kampanje vodilnega slovenskega telekomunikacijskega operaterja.

Kampanja Posel je tekma, ki je prejela nagrado srebrni Effie, je bila namenjena komuniciranju v poslovnem segmentu Telekomovih uporabnikov. Konvergenca ponudbe združenih podjetij Telekoma Slovenije in Mobitela je namreč omogočila oblikovanje celovitega spleta telekomunikacijskih storitev, ki prinašajo veliko koristi tudi najmanjšim podjetjem. Z večfazno in celovito komunikacijsko platformo ter z vključevanjem pripadnikov ciljne skupine, ki so bili glavni protagonisti kampanje, je Telekom Slovenije do ciljne skupine uspešno prenesel ponudbene koristi, zaokrožil komunikacijsko pojavnost v enovito zgodbo ter presegel vse trženjske in prodajne cilje.

Kampanja Digitalna ELP platforma Itak je nagovarjala mlade uporabnike, in sicer tako, da so v Telekomu Slovenije znamko Itak pozicionirali kot tisto, ki mladim omogoča vse, kar jim veliko pomeni, in je pomemben del njihovega vsakdana. Digitalne kanale so postavili za osnovo lojalnostne platforme, ki temelji na organskem vpletanju mladih v odnos z blagovno znamko skozi čas. Od leta 2009 do leta 2012 je tako Telekom Slovenije med prvimi v Sloveniji zgradil skupnost zvestih pripadnikov znamki ter tako še danes ohranja konkurenčno prednost in pravilno percepcijo znamke Itak med mladimi.

Kampanja Lupčka mi je dala je komunicirala združitev spletnega www.siol.net in mobilnega portala Planet v nov enotni medij pod znamko Planet Siol.net. Združeni medij je uporabniku na voljo na petih zaslonih (klasični računalniški monitor, mobilni telefon, zunanji digitalni zasloni, tablični računalniki, IP TV), pri čemer je uporabniška izkušnja na vsakem izmed zaslonov prilagojena situaciji, v kateri se uporabnik v času uporabe medija nahaja. Po strateško zasnovanem lansiranju z vsebinsko in grafično prenovo je Planet Siol.net poleg uspešno uresničenih poslovnih ciljev nove družbe v izjemno kratkem času postal tudi vodilni slovenski digitalni medij.

V Sloveniji je Effie najuglednejša nagrada na področju tržno-komunikacijske učinkovitosti in po mnenju predstavnikov stroke je za tiste, ki so si jo zaslužili, največje priznanje za njihovo delo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z argumenti dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih in poslovnih ciljev.