O-STA

NLB - Trusted Brand 2013

NLB je včeraj že sedmo leto zapored prejela nagrado Trusted Brand, ki jo podeljujejo na osnovi ene od največjih evropskih raziskav o odnosu potrošnikov do izdelkov in storitev široke potrošnje. Raziskava Trusted Brand pri ocenjevanju upošteva več meril, najbolj zaupanja vredna blagovna znamka pa je tista, ki izstopa po kakovosti in pozitivni osebni izkušnji uporabnikov.

Priznanje je prevzela Varja Dolenc, direktorica področja za marketing, segmente strank in razvoj, ki je povedala: " Veseli nas, da je že sedmo leto zapored NLB banka med anketiranimi v Sloveniji, bila prepoznana kot zaupanja vredna. V NLB se vsakodnevno trudimo in bomo tudi v prihodnosti naredili vse, da s svojim strokovnim delom in odnosom do strank v praksi upravičimo njihovo zaupanje."

Revija Reader's Digest že vrsto let organizira eno največjih evropskih raziskav odnosa potrošnikov do izdelkov in storitev široke potrošnje. Letos je bila raziskava Trusted Brand izvedena v 11 jezikih v 12 državah, njen cilj pa je bil odkriti blagovne znamke, ki jim potrošniki najbolj zaupajo v letu 2013. Po vsej Evropi so anketiranci imenovali več kot 79.000 različnih blagovnih znamk, ki jim zaupajo, v Sloveniji 6.775. V anketi je svoja mnenja podalo več kot 18.000 Evropejcev, od tega tisoč Slovencev - naročnikov revije Reader's Digest Slovenija.