O-STA

Adecco dvema mladima omogočil prakso na EuroBasketu

Ljubljana - EuroBasket 2013 ni le vrhunski športni dogodek, ampak tudi organizacijski zalogaj, ki poleg nepozabnega navijaškega doživetja nudi številne priložnosti za nabiranje delovnih izkušenj. Ker se tega zavedajo tudi v Adeccu, največji kadrovski agenciji v Sloveniji, so kot sponzor EuroBasketa 2013 dvema mladima zmagovalcema globalnega natečaja omogočili, da pokukata v zakulisje organizacije in pomagata pri pripravah na ta pomembni športni spektakel.

Prostovoljstvo za mlade predstavlja odlično priložnost za nabiranje delovnih izkušenj. Posebej mladi, ki še niso imeli priložnosti prenesti teorije v prakso, s prostovoljnim delom pridobijo prve izkušnje, s katerimi lahko nadgradijo svoj življenjepis. Prostovoljno delo je tako način, kako se preizkusiti v resničnih delovnih situacijah, pridobiti zaupanje v svoje sposobnosti in se naučiti dela z ljudmi. Nenazadnje je to za posameznika tudi priložnost, da stke nova poznanstva, sprejme drugačne izzive ter poišče strast, ki ga spodbuja k razvoju kariere.

Po izkušnje na pot okoli sveta

Zaostrene razmere na trgu dela po svetu najbolj vplivajo prav na mlade, med katerimi je veliko tudi iskalcev prve zaposlitve. Po oceni Mednarodne organizacije dela (ILO) več kot 75 milijonov mladih po svetu išče delo, nedavna raziskava Adecco pa je pokazala, da si kar 54 % mladih brezposelnih želi več podpore in pomoči pri iskanju zaposlitve. Da bi jim pri teh prizadevanjih pomagali, so v mednarodni skupini Adecco zasnovali program 'Way to Work', v sklopu katerega mladim svetujejo pri iskanju zaposlitve na spletni strani www.adeccowaytowork.com. Za najbolj drzne so dodatno pripravili natečaj, ki je zmagovalcem omogočil nepozabno pridobivanje izkušenj.

Na razpis se je odzvalo 30.000 mladih, ki so se preizkusili v različnih izzivih, s katerimi so predstavili svoje veščine. Najboljših devet tekmovalcev, ki so zbrali največ točk v različnih nalogah in se nato predstavili z videom na družbenih omrežjih in nato še komisiji, se je v začetku julija že odpravilo v države petih celin, kjer bodo preizkusili najrazličnejša dela. Med zanimivimi izkušnjami je tudi postanek dveh zmagovalcev v Sloveniji. Tu sta izkoristila edinstveno priložnost, da spoznata ekipo, ki ustvarja največji športni projekt v zgodovini Slovenije in dobila vpogled v organizacijo tako obsežne aktivnosti, kot je EuroBasket 2013.

EuroBasketa ni brez prostovoljcev

Na EuroBasketu bo izkušnje nabiralo 1000 prostovoljcev, ki sta se jim za nekaj dni pridružila tudi dva zmagovalca Adeccovega izziva - italijan Federico Sattanino in Imane Krirat iz Nemčije. Za par dni sta imela priložnost sodelovati z ekipo tridesetih profesionalcev, ki skrbijo za organizacijo dogodka. V pripravah na spektakel, na katerem pričakujejo več kot 40.000 obiskovalcev, sta pomagala Roku Bizjaku, vodji prostovoljcev, ki koordinira 1000 prostovoljcev iz 25 držav.

Federico Sattanino, eden od zmagovalcev:

"Nisem si predstavljal, da tako kompleksen projekt upravlja tako majhna ekipa. Skupina izjemno motiviranih ljudi je povsem predana organizaciji EuroBasketa. Evropsko prvenstvo je na vsakem koraku - na letališču, ulicah, v oglasih in v pogovorih ljudi. Ta izkušnja me je naučila, kakšna je razlika med skupino in pravim timom - to je skupni cilj. V Sloveniji so združeni pri doseganju končnega cilja - tudi tisti, ki niso neposredno vključeni v organizacijo. Cela država je tim EuroBasketa."

Rok Bizjak, vodja prostovoljcev na EuroBasketu 2013:

"Tudi mene je iskanje službe pripeljalo do prostovoljstva. Prve delovne izkušnje na področju organizacije športnih dogodkov sem pridobil prav kot prostovoljec pri promociji EuroBasketa 2013 v Litvi. Ker so bili na Košarkarski zvezi Slovenije z mojim delom zadovoljni, so me povabili tudi k sodelovanju na EuroBasketu 2013. Moja želja, da bi delal na področju športa, se je tako tudi s pomočjo prostovoljnega dela uresničila."

Miro Smrekar, direktor Adecca:

"Podpiramo dogodke, ki so pomembni, edinstveni in imajo širši vpliv - kar prav gotovo drži za EuroBasket 2013. Kot kadrovska agencija se s športom povezujemo tudi zato, ker se lahko iz športa veliko naučimo tudi o poslu in delovnem okolju. Ponosni smo, da EuroBasket 2013 gosti Slovenija. To je gospodarska priložnost za Slovenijo, priložnost za ustvarjanje novih zaposlitev in tako spodbuda za razvoj. Taki veliki dogodki ustvarjajo začasna in dolgoročna delovna mesta, po koncu EuroBasketa pa bo v Sloveniji tudi ogromno novih izkušenj s področja športnega marketinga in organizacije dogodkov. Šport ustvarja prihodke, ustvarja nova delovna mesta in spodbuja lokalno gospodarstvo. K organizaciji prvenstva odločilno pripomorejo prostovoljci. Prostovoljstvo je lahko dobra referenca, saj naše stranke za začetniške pozicije pogosto želijo kandidate, ki imajo tudi izkušnje s prostovoljstvom. To podjetju veliko pove o osebnosti človeka, ki ga bodo sprejeli v svoje okolje in v katerega bodo vlagali."