O-STA

Itakovci se odpravljajo na nepozabni poletni "road trip"

Itak Ven bo 20 mladih zapeljal na štiri sanjska popotovanja po Evropi

Ljubljana, 8. avgusta 2013 - V skladu z novim sloganom: "Tvoj čas, tvoja pravila!" bo Itak 12. avgusta prvi ekipi Itakovcev omogočil, da se poda na "road trip" z znamenitim retro kombijem - Itak VEN-om, z načrtom potovanja, ki so ga pripravili sami. Med več kot 400 prijavljenimi predlogi za sanjsko popotovanje smo izbrali štiri ekipe mladih, ki bodo potovale po Evropi.

Po petih tednih prenove, v okviru katere je Itak VEN doživel popolno stilsko preobrazbo s pomočjo Itak mehanikov in predlogov Itakovcev prek ven.itak.si, je kombi nared, prva ekipa pa izbrana: že čez štiri dni se bo ekipa petih fantov podala na nepozabno doživetje. V načrtu imajo skok v Švico, nato pa se bodo obrnili proti jugu in se preko Provanse podali na Korziko. Pot jih bo nato vodila skozi Toskano nazaj v Slovenijo, kamor se bodo vrnili po 14 dneh dogodivščin. Njihovo pot boste lahko vseskozi spremljali na spletni strani ven.itak.si in na Itak Plejsu. Za njimi se bodo na pot podale še tri ekipe, ki si bodo ključe Itak Vena podajale vse do začetka oktobra. Potovanje so si z najboljšimi opisi svojih načrtovanih poti priborili v konkurenci kar 286 ekip mladih, ki so prijavile več kot 400 različnih načrtov potovanj.

"Telekom Slovenije je z blagovno znamko Itak mladim vedno ponujal več kot le telekomunikacijske storitve. Del komunikacijske strategije blagovne znamke Itak so tudi vsebine, ki se pomembno dotikajo Itak generacije. Z letošnjo kampanjo zasledujemo slogan Tvoj čas, tvoja pravila, ki želi mladim sporočiti, da je odgovornost za prihodnost njihova in jih spodbuditi h konstruktivnemu delovanju." je izpostavil mag. Simon Furlan, direktor Sektorja za marketing Telekoma Slovenije. "Zavedamo se, da življenjski slog Itakovcev poleg zabave in potovanj vključuje tudi veliko željo po nabiranju novega znanja in izkušenj, zato smo v okviru projekta Itak VEN združili zabavno s koristnim. Dvajset mladih bomo poslali na popotovanje po njihovi meri, sedmim mladim pa bomo prek Itak del omogočili počitniško delo, s katerim bodo pridobili dragocene izkušnje in se preizkusili v vlogi avtomehanika oziroma fotoreporterja," je o projektu Itak VEN povedal Niko Kušar, vodja Službe za tržno komuniciranje.

S pomočjo celostne prenove, ki je potekala v mesecu juliju, je Itak VEN imidž odsluženega kombija pustil za sabo. Danes ima povsem prenovljeno zunanjost in notranjost, obnovljen motor in trendovske dodatke, s katerimi bo pritegnil pozornost mimoidočih, kamorkoli se bodo Itakovci podali z njim. Ker gre za starodobnika, katerega vozne lastnosti so sicer odlične, a vseeno drugačne od današnjih avtomobilov, bodo vsi člani ekip, preden se podajo na pot, deležni tudi preizkusne vožnje pod budnim očesom mehanikov, ki so kombi prenovili.

Celoten opis prenove ter foto in video gradivo o prenovi so dostopni na naslednji povezavi http://bit.ly/ItakVen.

Za več informacij spremljajte Itak na Facebooku in Twitterju, za dodatna vprašanja pa smo vam na voljo na info@itak.si.

Nataša Osolnik, Služba za odnose z javnostmi, Telekom Slovenije, d. d., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, tel. 01/472 21 55,

e-pošta: pr@telekom.si.