Predstavljena navodila za obiskovalce EuroBasketa 2013
Ljubljana, 28. avgust 2013
Ljubljana - Na novinarski konferenci v ljubljanskem hotelu Plaza so organizatorji predstavili navodila obiskovalcem tekem EuroBasketa 2013.
Lokalni organizacijski odbor prvenstva, ki so ga tokrat zastopali vodja transporta Aleš Mesec, vodja varnosti Milan Germ, vodja prodaje vstopnic Jure Pezdirc, je v sodelovanju z vodjo sektorja splošne policije Alojzom Senčarjem predstavil podrobnosti in napotke z vidika varnosti, prometa, parkirišč, vstopov v dvorano in vstopnic. Dogodka se je udeležil tudi direktor marketinga pri glavnem sponzorju velikega dogodka, banke Hypo Alpe Adrie, ki je predstavil posebno plačilno kartico, ki bo v uporabi tudi v času EuroBasketa 2013.
Tujci naj si priskrbijo vizum in uredijo prijavo
Organizatorji so goste iz tujine opozorili naj si priskrbijo vizum ter da se morajo v primeru, da bodo v Sloveniji ostali več kot tri dni, a se ne bodo nastanili v gostinskih ali turističnih objektih, prijaviti na pristojni policijski postaji.
Vstopnice na voljo pred dvoranami
Razkritih je bilo več podrobnosti o vstopnicah, kot so denimo odpiralni časi blagajn pred dvoranami, kjer bo mogoče vstopnice kupiti z gotovino (evri), plačilnimi in bančnimi karticami ter z moneto. Vse, ki bodo vstopnice še kupovali, je LOC EuroBasketa 2013 pozval, naj si jih priskrbijo na uradnih prodajnih mestih Eventima, da ne bi prišlo do težav z nakupom ponarejenih vstopnic.
Vstopnice za slovenske tekme znova na voljo
FIBA in FIBA Europe sta lokalnemu organizacijskemu odboru za vse slovenske tekme v prvem delu EuroBasketa 2013, ki so bile razprodane, vrnili določeno število neizkoriščenih vstopnic, ki jih bo LOC v prodajo, da si jih lahko ogleda čim več slovenskih navijačev, vrnil na dan posamezne tekme na blagajni Eventima pred dvorano. Na voljo so tudi še vstopnice za vse ostale tekme prvenstva, z izjemo finala, ki je trenutno razprodan, a bodo vstopnice morda še na voljo na dan tekme, v kolikor jih FIBA in FIBA Europe ne bosta izkoristili v celoti.
Pravočasen prihod na tekmo
Vstopnice in akreditacije bodo organizatorji preverjali z elektronskimi čitalci. Zaradi s tem povezane omejene pretočnosti na vhodih v dvorane, dvojnega preverjanja ob vstopu in dejstva, da na parkiriščih pred dvoranami ne bo možno parkiranje (več informacij spodaj), prosimo obiskovalce, da do vhodov pridejo pravočasno. Vstop skozi prvi ring bo možen 1:15h pred tekmo, v dvorano pa uro pred začetkom tekme.
V izogib gneči vsem imetnikom vstopnic svetujemo, da se na tekme podajo z javnim prevozom. V Ljubljani bodo imeli imetniki vstopnic omogočen brezplačen prevoz z avtobusi LPP tri ure pred in po tekmi ob predložitvi vstopnice šoferju. Vstopnica omogoča tudi popust na Slovenskih železnicah (več o popustu najdete TUKAJ).
Zaradi dejstva, da so vse vstopnice za EuroBasket 2013 posamične in ne dnevne, bo organizator po vsaki tekmi praznil dvorano. Vsi obiskovalce zato prosijo, da čim prej, tudi tisti, ki imajo vstopnice za zaporedne tekme, po koncu zapustijo dvorano, saj bo sledila priprava na nov dvoboj.
Poskrbljeno za nujno medicinsko oskrbo
Na vsakem prizorišču predtekmovanja bodo v času tekem prisotna vozila nujne medicinske pomoči, urejena pa bo tudi soba za prvo pomoč, ki bo namenjena vsem obiskovalcem oziroma udeležencem tekme, opremljena pa bo po standardih oz. zahtevah FIBA Europe.
Več informacij o s tem povezanih ukrepih in nasvetih za obiskovalce poiščite TUKAJ.
Zbiranje pokrovčkov za pomoči potrebnim. V prvi vrsti so tu ljudje - otroci s posebnimi potrebami in tudi družine, katerim je sreča obrnila hrbet.
Lokalni organizacijski odbor bo skupaj z udeleženci prvenstva skrbel za zbiranje plastičnih pokrovčkov v uradnih navijaških središčih ter pred dvoranami, kjer bodo postavljeni posebej označeni koši za zbiranje pokrovčkov sokov, šamponov, tekočih praškov, dezodorantov, tekočih jogurtov, zdravil oziroma vse, ki imajo oznako PP ali PE oz. znak za reciklažo. Te bomo skupaj zbirali in jih unovčili za tri invalidne osebe, Nika, Medino in Nino.
Vse obiskovalce organizatorji dogodka zato pozivajo, naj pokrovčke odlagajo v te koše, saj se zavedajo, da se bo na prvenstvu zbrala velika količina odpadnih plastenk in pokrovčkov, s katerimi lahko pomagamo pomoči potrebnim.
Prav tako pozivajo vse gostinske lokale v mestih, v katerih bo potekal EuroBasket, da sodelujejo v akciji in pokrovčke prinašajo v te koše ali se predhodno dogovorijo za drugačen način dostave ali prevzema preko elektronske pošte gorazd.roznik@centerastera.si.
Več informacij na www.centerastera.si.
Septembra bo zaživela tudi izjemno uspešna dobrodelna akcija "Podaj svojo dlan", ki jo je podjetje Spar Slovenija v začetku poletja organiziralo z zavodom Anina zvezdica, tokrat v sodelovanju z EuroBasketom 2013. Kupci bodo v 90 trgovinah Spar in Interspar lahko poiskali posebej označene vozičke za zbiranje hrane in darovali osnovne dobrine za socialno ogrožene družine. Ambasador akcije je nekdanji NBA zvezdnik in kapetan slovenske reprezentance Rašo Nesterović, ki vse poziva, da sodelujejo in pomagajo.
Hypo predplačniška kartica
Finančna skupina Hypo Alpe Adria je kot generalni sponzor in uradni finančni partner EuroBasketa 2013 za vse košarkarske navdušence pripravil posbene ugodnosti in aktivnosti ob tem največjem športnem dogodku v Sloveniji, med katerimi je tudi Hypo EuroBasket MasterCard predplačniška plačilna kartica, ki je uradna plačilna kartica prvenstva in je na voljo v vseh Hypo poslovalnicah in uradnih navijaških conah EuroBasketa. Več o možnostih, ki jih ponuja kartica si preberite TUKAJ.