Yum! Brands, KFC, Pizza Hut in Taco Bell začenjajo akcijo za pomoč lačnim na svetu s Christino Aguilera kot zastopnico v novem oglasu
Aguilera uporablja svoj silovit glas za pomoč skoraj milijardo lačnim po vsem svetu
LOUISVILLE --(BUSINESS WIRE)-- Yum! Brands, materinsko podjetje podjetij KFC, Pizza Hut in Taco Bell, je v javnem oglasu napovedalo začetek svoje vsakoletne akcije za pomoč lačnim na svetu (World Hunger Relief), v kateri bo sodelovala večkratna dobitnica nagrade grammy in mednarodna superzvezdnica Christina Aguilera. Christina Aguilera svoj močan glas uporablja v boju zoper lakoto v novem javnem oglasu za Yum! Brands ...
Christina Aguilera svoj silovit glas uporablja v boju zoper lakoto v novem oglasu za Yum! Brands akcijo za pomoč lačnim na svetu, ki se začenja v restavracijah KFC, Pizza Hut in Taco Bell po svetu v korist Svetovnega programa za hrano pri Združenih narodih in drugih. Skoraj milijarda ljudi po svetu je lačna in Aguilera dviga ozaveščenost kot svetovna predstavnica za Yum! Brands akcijo za pomoč lačnim na svetu. Če želite darovati, obiščite HungertoHope.com ali pošljite SMS z vsebino "WHR" na številko 90999. Pridružite se gibanju na #letsendhunger @WldHungerRelief @yumbrands.
Po podatkih Združenih narodov je na svetu skoraj milijarda lačnih ljudi. Yum! Brands akcija za pomoč lačnim na svetu je največja zasebna pobuda zoper lakoto, ki zajema več kot 130 držav in območij, več kot 39 tisoč restavracij KFC, Pizza Hut in Taco Bell in skoraj 1,5 milijona zaposlenih. Pobuda se je začela leta 2007 z namenom povečati ozaveščenost, spodbuditi prostovoljstvo in zbrati sredstva za Svetovni program za hrano pri ZN (WFP) in druge agencije, ki se borijo proti lakoti.
Nov oglas vsebuje posnetke z Aguilerinega nedavnega terenskega obiska v Ruandi, kjer je bila neposredna priča posledic lakote in je pomagala prejemnikom WPF programa za hrano. Aguilera je stregla hrano lačnim otrokom, ki vsak dan prehodijo kilometre v šolo in nazaj domov, da bi prejeli topel obrok s pomočjo WFP programa za šolske malice. Obiskala je tudi begunski tabor, v katerem v majhnih improvizih barakah prebiva več kot 18 tisoč ljudi. Preživela je nekaj časa z materami in otroki v taboru in poslušala zgodbe o tem, kako so zbežali pred nasiljem v Demokratični republiki Kongo. Aguilerina navdihujoča pesem "Light Up the Sky" (Prižgi nebo) igra v 15- in 30-sekundnih verzijah oglasa, ki bo na televiziji in na spletu z začetkom meseca.
Ob novem oglasu Aguilera ozaveščenost o problemu lakote širi tudi z novimi plakati za akcijo za pomoč lačnim na svetu v restavracijah KFC, Pizza Hut in Taco Bell, ki imajo citat "Skupaj lahko rešimo življenja in se premaknemo od lakote k upanju", pa tudi z oglaševanjem in spletnimi stranmi, vključno s spletno stranjo same kampanje HungertoHope.com. Aguilera kot svetovna predstavnica Yum! Brands' akcije za pomoč lačnim na svetu deluje od leta 2009 in njeno sodelovanje je pomagalo zbrati milijone za WFP in druge agencije, ki se borijo zoper lakoto. Deluje tudi kot ambasadorka zoper lakoto pri WFP in je v tej vlogi z organizacijo potovala na podporne obiske v Guatemalo, Haiti in Ruando.
"Globoko sem ganjena spričo mnogih lačnih mater in otrok, ki sem jih srečala v Ruandi," je rekla Aguilera. "Moj cilj v okviru Yum! Brands' akcije za pomoč lačnim na svetu je navdihniti kar se da veliko število ljudi, da darujejo in premaknejo milijone otrok od lakote do upanja. Pomembno je, da ljudje vedo, da lahko s samo 25 centi na dan nahranimo otroka v šoli in smo del rešitve," je povedala Aguilera.
"Menimo, da je naš privilegij in naša odgovornost, da naredimo vse, kar lahko, glede lakote na svetu in rešujemo življenja," je povedal izvršni direktor Yum! Brands David Novak. "Christina je izjemna predstavnica za akcijo za pomoč lačnim na svetu in pomaga ozaveščati po svetu in spodbujati ljudi, da se pridružijo. Hvaležni smo tudi programu WFP, ki vsak dan dela za to, da nahrani milijone lačnih otrok in žensk v državah v razvoju. Še posebej sem ponosen na 1,5 milijona sodelavcev, franšiznikov in njihovih družin, ki se v svojih skupnostih preko prostovoljstva spopadajo s tem problemom," je povedal Novak.
"Hvaležni smo za dolgoletno partnerstvo z Yum! Brands in njihovo kampanjo za pomoč lačnim na svetu," je povedala izvršna direktorica pri WFP Ertharin Cousin. "Kampanja je omogočila na milijone obrokov za lačne reveže in pokazala, kako lahko naše skupno delovanje, tudi najmanjša posamična donacija, pomagajo spremeniti življenje."
Od svojih začetkov leta 2007 je Yum! Brands' akcija za pomoč lačnim na svetu zbrala skoraj 150 milijonov dolarjev za WFP in druge organizacije, ki se borijo zoper lakoto, in omogočila okoli 600 milijonov obrokov ter rešuje življenja v zakotnih delih sveta. Skoraj 1,5 milijona zaposlenih v podjetju, franšiznikov in njihovih družin je prispevalo na milijone prostovoljnih ur v pomoč podpornim akcijam v skupnostih po vsem svetu. Leta 2012 je WFP USA Aguileri in Novaku na ameriškem zunanjem ministrstvu podelil nagrado George McGovern Leadership Award za njuna prizadevanja v boju proti lakoti.
Lakota in podhranjenost predstavljata najbolj razširjeno zdravstveno tveganje na svetu - bolj razširjeno od aidsa, malarije in tuberkoloze skupaj. Med glavne vzroke lakote spadajo naravne katastrofe, konflikti, revščina, nezadostna kmetijska infrastruktura in onesnaževanje okolja.
Potrošniki lahko obiščejo HungertoHope.com, darujejo v restavracijah KFC, Pizza Hut in Taco Bell po vsem svetu (naročilo ni potrebno - datumi kampanje v ZDA so navedeni spodaj) ali pošljejo SMS z vsebino "WHR" na številko 90999. Vsak dolar, ki bo zbran, bo namenjen neposredno delovanju WFP zoper lakoto na svetu. En ameriški dolar zadostuje za štiri obroke za lačne šolske otroke.
Yum! načrtuje, da bo zbral skoraj 50 milijonov dolarjev za širjenje ozaveščenosti o problemu lakote s pomočjo oglasov, javnih odnosov, spletne komunikacije in plakatov v restavracijah. Zaposleni in franšizna podjetja bodo prispevali prostovoljno delo po vsem svetu v podpornih agencijah, bankah hrane, jušnih kuhinjah in dobrodelnih dogodkih.
Yum! prav tako naslavlja problem lakote širom ZDA s pomočjo svojega programa Harvest (žetev). Od začetka programa pred več kot dvema desetletjema je Harvest postal največji donacijski program s predpripravljeno hrano na svetu. S pomočjo programa Harvest je Yum! daroval okoli 70.000 ton hrane, skupno vredne več kot 700 milijonov dolarjev, za tiste, ki jim v ZDA grozi lakota. Podjetje je bilo tudi 11 let glavni sponzor banke hrane Dare to Care (Drzni si skrbeti) v Louisvillu in je tej lokalni agenciji daroval več kot 11 milijonov dolarjev.
Koledar kampanje: akcija za pomoč lačnim na svetu bo jesensko kampanjo v ZDA začela s Pizza Hutom 22. septembra, s Taco Bellom 26. septembra in s KFC 30. septembra.
Pridružite se gibanju na letsendhunger @WldHungerRelief @yumbrands.
Yum! Brands, s sedežem v Louisvillu v zvezni državi Kentucky, ima več kot 39 tisoč restavracij v več kot 130 državah in območjih. Yum! je uvrščen na 201. mesto lestvice največjih podjetij Fortune 500 z več lot 113 milijoni dolarjev prihodkov v 2012 in 2013 in ga je revija Corporate Responsibility Magazine uvrstila med top 100 korporativnih državljanov.
Znamke podjetja - KFC, Pizza Hut in Taco Bell - so vodilna svetovna podjetja v kategorijah piščančje hrane, pizz in mehiške kuhinje. Zunaj ZDA je Yum! Brands sistem odprl več kot pet novih restavracij dnevno, s čimer je vodilni pri mednarodnih drobnoprodajnih trendih.
WFP je največja svetovna humanitarna agencija, ki se bori zoper lakoto po vsem svetu. Lani je WFP dosegel več kot 97 milijonov ljudi v več kot 80 državah s prehrambeno podporo. Za več informacij obiščite www.wfp.org .
Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson, 502-874-8200
ali
Weber Shandwick
Allison Wilson, 310-854-8261
Vir: Yum! Brands
Napisi pod fotografijami:
Christina Aguilera svoj silovit glas uporablja v boju zoper lakoto v novem oglasu za Yum! Brands akcijo za pomoč lačnim na svetu, ki se začenja v restavracijah KFC, Pizza Hut in Taco Bell po svetu v korist Svetovnega programa za hrano pri Združenih narodih in drugih. Skoraj milijarda ljudi po svetu je lačna in Aguilera širi ozaveščenost kot svetovna predstavnica za Yum! Brands akcijo za pomoč lačnim na svetu. Če želite darovati, obiščite HungertoHope.com ali pošljite SMS z vsebino "WHR" na številko 90999. Pridružite se gibanju na #letsendhunger @WldHungerRelief @yumbrands.