O-STA

Yum! Brands od odprtju svoje 40.000. restavracije, KFC-ja v Goi v Indiji, poudarja vodilni položaj in razvoj na rastočih trgih

22. oktobra 2013, 12:56 UTC

Do leta 2015 bo v Indiji 1000 restavracij v več kot 100 mestih

Yum! in franšizni partnerji nameravajo do leta 2020 v rastoče trge vložiti 10 milijard dolarjev

LOUISVILLE, Kentucky; GOA, India--(BUSINESS WIRE)-- Yum! Brands (NYSE: YUM), vodilno podjetje z restavracijami na svetu, je odprl svojo 40.000. restavracijo, največjo restavracijo KFC mestu Goa v Indiji, pri tem pa izpostavilo rast in vodilni položaj podjetja na rastočih trgih. Do leta 2015 podjetje v lastnih in franšiznih restavracijah v Indiji pričakuje milijardo dolarjev sistemskih prihodkov od prodaje. Do takrat naj bi imelo podjetje že preko 1000 restavracij KFC, Pizza Hut in Taco Bell v več kot 100 indijskih mestih.

*PRIPIS K FOTOGRAFIJI ZGORAJ LEVO: Yum! Brands (NYSE: YUM), vodilno podjetje z restavracijami na svetu, je odprl svojo 40.000. restavracijo, največjo restavracijo KFC mestu Goa v Indiji, pri tem pa izpostavil rast in vodilni položaj podjetja na rastočih trgih. Do leta 2015 podjetje v lastnih in franšiznih restavracijah v Indiji pričakuje milijardo dolarjev sistemskih prihodkov od prodaje. Do takrat naj bi imelo podjetje že preko 1000 restavracij KFC, Pizza Hut in Taco Bell v več kot 100 indijskih mestih.*

Yum! Brands je vodilno podjetje na rastočih trgih v svetovnem merilu in je dvakrat večje od najbližje konkurence. Podjetje ima tudi vodilni položaj v mednarodnem razvoju, saj izven ZDA odpre več kot pet restavracij na dan in v letošnjem letu načrtuje odprtje rekordnih 1450 novih restavracij na rastočih trgih. Za podjetje rastoči trgi predstavljajo ogromen potencial za rast.

"Skupaj z našimi franšiznimi partnerji, ki so pripravljeni na rast, namerava Yum! Brands do leta 2020 na rastočih trgih vložiti 10 milijard dolarjev in upravljati preko 20.000 restavracij," je povedal David Novak, predsednik uprave in izvršni direktor podjetja Yum! Brands. "S samo dvema restavracijama na milijon prebivalcev na desetih največjih rastočih trgih v primerjavi z 58 restavracijami na milijon prebivalcev v ZDA smo šele na začetku globalne rasti. Indija je med največjimi priložnostmi na rastočih trgih na svetu in navdušeni smo, da tu praznujemo odprtje svoje 40.000. restavracije."

Indija je ključni rastoči trg za Yum! Brands. Ima hitro rastoč srednji sloj ter ogromno in mlado populacijo, saj je med 1,2 milijarde prebivalcev 65 odstotkov mlajših od 35 let. Po napovedih naj bi imela Indija do leta 2030 največji potrošniški razred na svetu. Indija ima tudi odlično maloprodajno okolje in je šesti največji trg za perutnino na svetu. Vrednost trga ponudbe hrane je ocenjena na 94 milijard dolarjev, od tega pa le dva odstotka pokrivajo nacionalne in mednarodne znamke na področju ponudbe hrane.

Niren Chaudhary, predsednik restavracij Yum! v Indiji, je povedal: "Našo rast v državi lahko pripišemo uspešni strategiji izgradnje znamke s poudarkom na zagotavljanju izjemne izkušnje strank, močne penetracije trga v velikih in srednje velikih mestih, lokalizirani ponudbi in izkušeni a raznoliki delovni sili. Ob rasti poslovanja pa tudi vlagamo v lokalne skupnosti, da bi tako pozitivno vplivali na življenja milijonov ljudi. Naše poslovanje v Indiji beleži neverjeten napredek in postavlja temelje za podobne rastoče trge, kjer se bo potrošniški razred v petih letih verjetno podvojil. Na indijskem trgu nam še naprej kaže dobro in veselimo se, da bomo do leta 2015 dosegli mejnik 1000 restavracij."

Nova velika restavracija KFC se nahaja v mestu Goa, ki leži v pokrajini zahodne obale Indije. Osnovna tema restavracije je "Duša, duh in srce". Navdih zanjo leži v osrednjem bistvu znamke, pri čemer DUŠA pomeni zavezanost znamke KFC odličnemu okusu in kakovosti, ki znova potrjujeta obljubo vedno sveže pripravljene hrane, svetovno znanega skrivnega recepta in odličnega okusa nevegetarijanskih in stoodstotno vegetarijanskih izdelkov; DUH se nanaša na užitek pri deljenju s prijatelji in družino in dobro preživljanje časa zunaj doma; SRCE pa na koncu ponavlja prepričanje podjetja, da je potrebno vračati skupnosti, v kateri deluješ. Restavracija se razteza na 381 kvadratnih metrih in v njej lahko obeduje preko 130 ljudi.

KFC je najhitreje rastoča znamka restavracij s hitro postrežbo v Indiji, v zadnjih petih letih pa se je število restavracij potrojilo na 296. Pizza Hut je bil sedem let zapored razglašen za ponudnika pripravljene hrane, ki mu ljudje najbolj zaupajo. S svojo ponudbo "pic in mnogo več" je znamka v Indiji navzoča preko 181 dostopnih restavracij za sproščeno obedovanje in 132 dostavnih služb. Taco Bell, tretja mednarodna znamka podjetja Yum! Brands' in vodilno podjetje v kategoriji hrane v mehiškem slogu, je v Indijo vstopil leta 2010 v mestu Bangalore, kjer ima trenutno štiri restavracije.

Yum! India v središče vsega postavlja slogan "Rast z velikim srcem", zato trdno verjame v vračanje skupnostim, v katerih deluje in živi, s čimer pozitivno vpliva na življenja vseh svojih strank, partnerjev, franšiz in njihovih družin. Yum! India se je pridružil pobudi boja proti lakoti v svetu in je ustvaril tudi program zaposlovanja slušno in govorno oviranih oseb.

Pobuda podjetja Yum! Brands za boj proti lakoti v svetu, ki je bila zagnana leta 2007, je razširjena v preko 130 državah in ozemljih v 40.000 restavracijah KFC, Pizza Hut in Taco Bell, in vključuje 1,5 milijona partnerjev v osveščanju, prostovoljstvu in zbiranju sredstev za Svetovni program za hrano pri OZN (WFP) in druge agencije za boj proti lakoti. V teh letih je bilo v okviru pobude zbranih preko 150 milijonov dolarjev, s katerimi je bilo lačnim ženskam in otrokom po svetu razdeljenih preko 600 milijonov obrokov. Poleg tega ima Yum! Restaurants India v okviru svojega programa zaposlovanja 20 posebnih restavracij KFC, v katerih slušno in govorno ovirani predstavljajo kar okoli 67 odstotkov zaposlenih. Program se je začel leta 2008 in že pet let uspešno deluje. Do leta 2015 namerava Yum! India zaposlovati 1000 takšnih ljudi, ki bodo upravljali s 50 takšnimi restavracijami.

O podjetju Yum! Brands

Yum! Brands, Inc. s sedežem v Louisvillu v ameriški zvezni državi Kentucky, je vodilno podjetje za restavracije na svetu in ima 40.000 restavracij v več kot 130 državah in teritorijih. Znamke podjetja - KFC, Pizza Hut in Taco Bell - so vodilne v svetovnem merilu v kategorijah piščančje hrane, pizz in mehiške kuhinje. Izven ZDA je v sistemu Yum! Brands odprtih več kot pet novih restavracij dnevno, s čimer ima podjetje vodilno vlogo pri mednarodnem maloprodajnem razvoju. Yum! je uvrščen na 201. mesto lestvice največjih podjetij Fortune 500 z več kot 13 milijardami dolarjev prihodkov v 2012, revija Corporate Responsibility Magazine pa ga je leta 2013 uvrstila med 100 najbolj družbeno odgovornih podjetij.

Slike/Multimedijsko galerijo najdete na naslovu
http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131022006099/en/

Kontakti

Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson, 502-874-8200

Vir: Yum! Brands, Inc.

Pametna multimedijska galerija

Foto

Yum! Brands (NYSE: YUM), vodilno podjetje z restavracijami na svetu, je odprl svojo 40.000. restavracijo, največjo restavracijo KFC mestu Goa v Indiji, pri tem pa izpostavil rast in vodilni položaj podjetja na rastočih trgih. Do leta 2015 podjetje v lastnih in franšiznih restavracijah v Indiji pričakuje milijardo dolarjev sistemskih prihodkov od prodaje. Do takrat naj bi imelo podjetje že preko 1000 restavracij KFC, Pizza Hut in Taco Bell v več kot 100 indijskih mestih.

Logo

To izjavo za javnost si lahko v angleščini ogledate na naslovu
http://www.businesswire.com/news/home/20131022006099/en