O-STA

Yum! Brands, KFC, Pizza Hut in Taco Bell so zagnali svetovno kampanjo za pomoč lačnim s Christino Aguilero kot globalno predstavnico v izzivu "Podaj rdečo skodelico"

5. avgust 2014

LOUISVILE, Kentucky, ZDA --(BUSINESS WIRE)-- Yum! Brands (NYSE: YUM), krovna družba podjetij KFC, Pizza Hut in Taco Bell, je napovedala začetek svoje vsakoletne Svetovne kampanje za pomoč lačnim (World Hunger Relief), v okviru katere bo v izzivu "Podaj rdečo skodelico" sodelovala večkratna dobitnica glasbene nagrade grammy in mednarodna super zvezda Christina Aguilera.

Po navedbah Združenih narodov je skoraj 850 milijonov ljudi po vsem svetu kronično lačnih. Svetovna kampanja za pomoč lačnim skupine Yum! Brands je največja tovrstna iniciativa v zasebnem sektorju na svetu, saj zajema več kot 125 držav, prek 40.000 restavracij v verigah KFC, Pizza Hut in Taco Bell in več kot 1,5 milijona sodelavcev. Iniciativa je bila zagnana leta 2007 z namenom, da pomaga izboljšati ozaveščenost, promovirati prostovoljstvo in zbirati sredstva za Svetovni program Združenih narodov za hrano (WFP) in druge humanitarne agencije.

Nov izziv "Podaj rdečo skodelico" je zasnovan tako, da izboljšuje ozaveščenost in spodbuja donacije za Svetovno kampanjo za pomoč lačnim skupine Yum! Brands. Aguilera spodbuja medije, druge slavne osebnosti, vplivneže in svoje oboževalce po vsem svetu, da na svojih družabnih omrežjih delijo #PassTheRedCup in s tem izboljšujejo ozaveščenost o lakoti po svetu. Pevka poziva tudi ljudi, naj darujejo pet ameriških dolarjev prek HungertoHope.com, uradne internetne strani kampanje, kar zadostuje, da nahranijo 20 učencev. Vsak podarjen dolar bo šel neposredno v programe WFP za boj proti lakoti po svetu.

Aguilera se bo pojavila v brezplačnem oglasu za Svetovno kampanjo za pomoč lačnim, na posterjih v restavracijah KFC, Pizza Hut in Taco Bell, v reklamah in v internetni kampanji. Aguilera že od leta 2009 sodeluje kot prostovoljka in predstavnica Svetovne kampanje za pomoč lačnim in je tako pomagala zbrati že milijone za WFP in druge agencije, ki se borijo proti lakoti. Je tudi WFP-jeva "Ambasadorka proti lakoti" in je v tej vlogi obiskala Ruando, Haiti in Gvatemalo. Leta 2012 je WFP ZDA Aguilero in Davida Novaka, direktorja Yum! Brands, na zunanjem ministrstvu ZDA odlikoval z nagrado George McGovern Leadership Award za njun prispevek k boju proti lakoti. Aguilera je leta 2012 prejela tudi nagrado za posebne dosežke ALMA organizacije National Council of La Raza, leta 2013 pa je postala tudi prva dobitnica nagrade Muhammada Alija za humanitarko leta.

"Obrazi čudovitih otrok, ki sem jih spoznala v Ruandi in drugih državah so vsak dan z mano in me navdihujejo pri ozaveščanju o težavah z lakoto po vsem svetu," je dejala Aguilera. "Zato pozivam vse, da se mi pridružijo in podajo rdečo skodelico (#PassTheRedCup) v Svetovni kampanji za pomoč lačnim Yum! Brands. Skupaj lahko milijonom otrok pomagamo od lakote do upanja." Ljudje lahko sprejmejo Aguilerin izziv s tem, ko delijo #PassTheRedCup na svojih družabnih omrežjih in s prispevkom petih dolarjev na HungertoHope.com.

"Ob več kot 850 milijonov lačnih ljudi po vsem svetu, moramo vsi pomagati pri iskanju rešitve za to izredno težavo," je dejal David Novak, direktor Yum! Brands, Inc. "Hvaležni smo WFP za njihova prizadevanja, ki rešujejo življenja v državah v razvoju in Christini Aguileri za njeno predanost pri ozaveščanju in spodbujanju ljudi, da prispevajo tudi oni. Še posebej sem ponosen na 1,5 milijona naših sodelavcev po vsem svetu, ki s prostovoljnim delom v svojih lokalnih skupnostih pomagajo v boju z lakoto. Kot ena največjih družb z restavracijami imamo privilegij in odgovornost, da vodimo prizadevanja v boju proti lakoti in za reševanje življenj," je dejal Novak.

"Hvaležni smo, da lahko sodelujemo z Yum! Brands in za njihovo predanost, da pomagajo WFP reševati življenja z zagotavljanjem prehranske pomoči, ki pomaga graditi bolj stabilne skupnosti po vsem svetu," je dejala Ertharin Cousin, izvršna direktorica WFP. "Svetovna kampanja za pomoč lačnim je lep primer, kako veliko lahko posamezniki, predani istemu cilju dosežejo. Skupaj namreč lahko ob zagotavljanju dostopa do hranljive prehrane pomagamo milijonom lačnih ljudi, da si ustvarijo lepšo prihodnost. Prihodnost, v kateri je svet brez lakote realnost in otroci na vseh koncih sveta lahko živijo življenje neskončnih možnosti."

Od leta 2007 smo s Svetovno kampanjo za pomoč lačnim Yum! Brands zbrali več kot 185 milijonov dolarjev za WFP in druge organizacije, ki se borijo proti lakoti, in zagotovili 740 milijonov obrokov, da bi rešili življenja milijonov ljudi po svetu. Potrošniki lahko obiščejo HungertoHope.com, darujejo denar v restavracijah KFC, Pizza Hut in Taco Bell po vsem svetu (nakup ni obvezen - glej koledar za datume kampanjskih dogodkov v ZDA) ali pošljejo (v ZDA) SMS na 90999 z vsebino "WHR" za donacijo.

S svojim programom Žetev (Harvest) se Yum! odziva tudi na lakoto v ZDA. Od svojih začetkov pred več kot dvema desetletjema je Žetev postal največji donacijski program predpripravljene hrane na svetu. Z Žetvijo je Yum! daroval več kot 76 milijonov kilogramov hrane v vrednosti skoraj 764 milijonov dolarjev tistim, ki se soočajo z lakoto v ZDA. Yum! je že 12 let tudi primarni sponzor prehranske banke Dare to Care v Lousivilleu v zvezni državi Kentucky z donacijami v vrednosti več kot 12 milijonov dolarjev.

Koledar kampanje: Svetovna kampanja za pomoč lačnim se v ZDA prične jeseni; v Pizza Hutu 1. septembra, v KFC 8. septembra in v Taco Bellu 11. novembra.

Pridruži se gibanju in podaj rdečo skodelico - #PassTheRedCup @WldHungerRelief @yumbrands.

Yum! Brands, Inc. s sedežem v Louisvilleu v ameriški zvezni državi Kentucky ima več kot 40.000 restavracij v več kor 125 državah po svetu. Yum! je 216. podjetje na seznamu najbogatejših Fortune 500 in ima več kot 13 milijard letnega prometa; leta 2014 pa je bila družba tudi med sto najboljšimi "korporativnimi državljani" po izboru revije Corporate Responsibility. Blagovne znamke restavracij - KFC, Pizza Hut in Taco Bell - so vodilne v svetovnem merilu na področju prehrane v kategorijah piščanec, pica in mehiška hrana. Izven ZDA je Yum! odprl več kot pet novih restavracij na dan in tako postal vodilna sila v razvoju mednarodne maloprodaje.

Svetovni program OZN za hrano (WFP) je največja humanitarna agencija na svetu, ki se spopada z lakoto na vseh koncih sveta, dostavlja hrano v izrednih razmerah in sodeluje s skupnostmi, da jim omogoča preživetje. Lani je WFP pomagala več kot 80 milijonom ljudi v 75 državah. Za več podatkov obiščite www.wfp.org.

Fotografije/Multimedijska galerija je na voljo na: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140805005912/en/

Kontakti

Yum! Brands, Inc.

Virginia Ferguson, 502-874-8200

Vir: Yum! Brands

_________________________

NAPIS POD FOTOGRAFIJO:

Yum! Brands, KFC, Pizza Hut in Taco Bell so zagnali svetovno kampanjo za pomoč lačnim s Christino Aguilero kot globalno predstavnico v izzivu "Podaj rdečo skodelico". Skoraj 850 milijonov ljudi po vsem svetu trpi lakoto in Aguilera poziva ljudi, naj Podajo rdečo skodelico (#PassTheRedCup) na svojih družabnih omrežjih ter podarijo pet dolarjev in s tem nahranijo 20 otrok. Vsak podarjen dolar bo šel neposredno v programe Svetovnega programa Združenih narodov za hrano. Če želite darovati, obiščite HungertoHope.com. (Robb Dipple/Hilton Media Group)