O-STA

Optimizacija prodajnih poti v NLB

Proces zapiranja 22. poslovalnic se zaključuje

Proces zapiranja poslovalnic, ki se zaključuje, je hkrati tudi priložnost, da skupaj s strankami poiščemo najbolj optimalne rešitve za nadaljnje medsebojno sodelovanje.

Vse stranke so o zapiranju poslovalnic obveščene

Vse stranke zaprtih enot, katerih poslovanje bo s 1. aprilom preneseno v njihove nove poslovalnice, smo o prenosu poslovanja pisno obvestili, kar velja tako za fizične kot pravne osebe. Z večino strank smo se o njihovem nadaljnjem poslovanju tudi osebno pogovorili in jih obvestili o njihovi novi matični poslovalnici. Kljub temu, da smo v banki določili poslovalnice, ki bodo prevzele poslovanje zaprtih enot, si stranke lahko same izberejo poslovalnico, v kateri želijo poslovati v prihodnje.

Za celoten prenos poslovanja bomo poskrbeli v banki, številke računov, pogodb in kartic ostajajo enake

Za celoten prenos poslovanja strank iz zaprtih poslovalnic bomo poskrbeli v banki, tako da stranke zaradi tega ne bodo imele dodatnega dela ali stroškov. Številke računov in plačilnih kartic ostajajo nespremenjene, prav tako ostajajo v veljavi vsa medsebojna pogodbena razmerja.

V krajih, kjer zapiramo poslovalnice, bankomati ostajajo

V banki smo poskrbeli, da v krajih, kjer zapiramo poslovalnice, bankomati ostajajo. Funkcionalnosti bankomatov bomo sproti nadgrajevali.

Posebna pozornost je namenjena starejšim

V procesu zapiranja poslovalnic smo še zlasti pozorni na stranke starejše generacije. Zanje so spremembe lahko še težje, saj praviloma niso vešče uporabe sodobnih tržnih poti. Tej specifični skupini strank smo se že posvetili na dnevih seniorjev, kjer smo se z njimi pogovorili o njihovem nadaljnjem poslovanju in jim podrobno predstavili uporabo bankomatov. Pomoč starejšim pri uporabi bankomatov ostaja stalna praksa tudi v njihovih novih poslovalnicah. Ob tem strankam aktivno predstavljamo tudi telefonsko banko NLB Teledom, ki uspešno dopolnjuje nabor sodobnih tržnih poti.

Podpora pri prehodu na enostavne, sodobne načine poslovanja za različne skupine strank

Ker vemo, da zapiranje poslovalnic za stranke predstavlja veliko spremembo v poslovanju, bomo vse stranke, ki imajo odprt osebni ali poslovni račun, avtomatično in brez potrebnega obiska banke oprostili stroškov vodenja za obdobje 6 mesecev.

Glede na potrebe strank smo pripravili naslednje ugodnosti:

- oprostitev pristopnine za poslovanje prek spletne banke NLB Klik in NLB Proklik
- možnost koriščenja kuponov do konca junija 2014, ki omogočajo:
- poslovanje prek telefonske banke NLB Teledom brez pristopnine
- NLB plačilno kartico s polovičnimi stroški članarine za prvo leto (ne velja za imetnike
NLB Osnovnega računa),
; - plačilo petih UPN nalogov na bančnem okencu brez provizije,
- polovični stroški odobritve NLB kredita,
- mladim do vključno 27 leta starosti, z NLB Toli, NLB Prvim ali NLB Študentskim
računom, prvi polog v vrednosti 10 EUR na NLB Varčevanje mladih.

Dnevi odprtih vrat v novih poslovalnicah

V banki se zavedamo, da je prav osebni odnos nenadomestljiv, zato 16. aprila za stranke zaprtih poslovalnic pripravljamo dneve odprtih vrat. Na njih bodo lahko osebno spoznale celotno ekipo, ki bo v bodoče skrbela za njihovo bančno poslovanje med katerimi bodo praviloma tudi bančniki, s katerimi so v preteklosti že sodelovali. Strankam bodo z veseljem odgovarjali na vsa vprašanja, odgovori nanje pa so jim že sedaj na voljo na brezplačni telefonski številki 080 15 85.


NLB Korporativno komuniciranje