O-STA

PayPal kampanja ljudem vrača moč odločanja o svojem denarju

Prva globalna kampanja v zgodovini PayPala

SAN JOSE, Kalifornija--(BUSINESS WIRE)-- PayPal, ena izmed največjih in vodilnih družb za plačilne storitve na svetu, ob svoji prvi globalni kampanji, ki spremlja prenovitev celostne grafične podobe, prinaša edinstveno razumevanje o tem, kako ljudje razmišljajo o svojem denarju in njegovi porabi.

Ključna novost, ki jo prinaša kampanja, je ugotovitev, da imajo ljudje sedaj več moči kot kadarkoli prej, da ustvarjajo nove načine povezovanja, plačevanja in sklepanja poslov pod svojimi pogoji. PayPal je na čelu tega gibanja, saj ljudem omogoča, da plačujejo preprosto, bolj varno in bolj intuitivno, in to kjerkoli in kadarkoli hočejo.

Globalno kampanjo 'Powering The People Economy', ki smo jo pričeli ob prenovi celostne grafične podobe, je razvila agencija Havas Worldwide in bo potekala na televizijskih, tiskanih, digitalnih, zunanjih, izkustvenih, trgovinskih in družbenih kanalih. Televizijski oglasi bodo najprej predvajani v Nemčiji, Združenem kraljestvu, Avstraliji in ZDA.

"PayPal ima priložnost in odgovornost, da ljudem omogoči, da prevzamejo nadzor nad svojim denarjem in ga poljubno uporabljajo, pri čemer naj bo uporabniška izkušnja brezhibna in razveseljiva," je dejal predsednik uprave PayPala David Marcus. "S 'Powering The People Economy' kažejo, kaj naj od nas pričakujejo in zahtevajo naše stranke: varno, preprosto in priročno plačevanje, s katerim se ni potrebno ukvarjati in ki jih približa tistemu, kar želijo."

PayPal verjame v svet, ki dela v dobro ljudi in ne obratno," je dejala podpredsednica PayPala za globalno blagovno znamko Christina Smedley. "Z našimi produkti na oprijemljiv, praktičen in magičen način izboljšujemo življenje in gradimo svet, v katerem je za vsakogar vsak dan lažji in bolj preprost. Bistvo te kampanje je, da so na prvem mestu ljudje, ne institucije."

"Naš cilj je bil, da znamki, ki počne neverjetne stvari za navadne ljudi, damo sodoben, človeški in ljudski glas. Namesto da bi opisovali samo prednosti, smo se osredotočili na perspektivo tega, kar PayPal dela za celotno človeštvo - kako izziva in spreminja status quo. 'Powering The People Economy' je naravni podaljšek tega razmišljanja," je dejal Matt Weiss, izvršni direktor za globalno trženje pri agenciji Havas Worldwide.

S ciljem oblikovanja aktivne in globalne prepoznavnosti PayPala bodo na posamičnih trgih televizijske reklame na večjih postajah predvajane v različnih programskih sklopih, skupaj z oglaševanjem v tiskanih in digitalnih medijih pa bo kampanja potekala čez poletje in do jeseni 2014.

Nova kampanja presega oglaševanje in vključuje tudi novo celostno grafično podobo ter posodobljen, sodoben logotip PayPala, ki ga je oblikoval fuseproject in v ospredje postavlja mobilne storitve. Nova celostna grafična podoba se bo začela uporabljati na produktih, marketinški komunikaciji in materialu, na PayPalovih spletnih kanalih, vključno z PayPal.com in PayPal-Forward.com, ter na družbenih medijih.

Za ogled novih televizijskih oglasov obiščite http://bit.ly/PPEvideo, več informacij je na voljo na : http://bit.ly/PPFbrand

O PayPalu

Pri PayPalu ljudi postavljamo v središče vseh naših dejavnosti. Družba je bila ustanovljena leta 1998 in je še vedno v ospredju digitalne plačilne revolucije, saj ljudem dajemo neposreden nadzor nad njihovim denarjem. S svojimi inovacijami izboljšujemo življenja imetnikov 148 milijonov aktivnih računov v 26 valutah na 193 trgih, za katere obdelamo 9 milijonov plačil dnevno. Paypal, ki je del družine eBay Inc. (NASDAQ: EBAY), je hitrejši in varnejši način plačevanja in prejemanja plačil. Ljudem omogoča, da denar pošiljajo na preprostejši način in brez razkritja finančnih podatkov, pri čemer lahko uporabljajo denar na bančnem računu ali kreditne kartice.

Za več informacij obiščite www.paypal-media.com in nam sledite na Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn in na našem PayPal-Forward blogu.

Kontakti

PayPal
Pablo Rodriguez, 917-286-8396
PabloRodriguez@paypal.com
ali
Grayling
Martha Shaughnessy, +1 415-593-1400 ext. 2220
Martha.Shaughnessy@grayling.com

Vir: PayPal

Ta izjava za javnost je v angleščini na voljo na:
http://www.businesswire.com/news/home/20140430006324/en