O-STA

PayPal osvežil identiteto blagovne znamke

PayPalova nova identiteta z modernim, mobilnim in večkanalnim pristopom

SAN JOSE, Kalifornija--(BUSINESS WIRE)-- PayPal je spremenil način, kako ljudje po vsem svetu razumejo in uporabljajo denar. Danes je podjetje napovedalo prenovo celostne identitete blagovne znamke, skupaj s predstavitvijo novega logotipa. Nova podoba odraža preprostost, priročnost in varnost družbe PayPal, ki je prilagojena za dinamičnost in mobilnost današnjega sveta. Gre za prvo prenovo PayPalove identitete po letu 2007.

"Naša nova identiteta blagovne znamke je več kot le posodobljen logotip," je dejal David Marcus, predsednik PayPala. "Novo identiteto smo pripravili skupaj z našo prvo globalno kampanjo blagovne znamke. Potrošnikom, razvijalcem in trgovcem po vsem svetu omogočamo nove možnosti: PayPal ponovno definira prihodnost denarja s tem, ko postavi ljudi na prvo mesto. Konec koncev denar ne vlada svetu, ampak ljudje."

Identiteta blagovne znamke, ki so jo razvili pri večkrat nagrajeni oblikovalski družbi fuseproject, združuje vznemirjenje s poenostavljenimi oblikami in svežimi barvami, hkrati pa gradi na prepoznavnosti sedanje logotipa in tipičnega dvojnega "P", ki predstavlja PayPal.

Novi izraz blagovne znamke na boljši način predstavlja vse večje potrebe mobilnih, fizičnih in tudi spletnih podjetij, ki uporabljajo PayPal, kot tudi položaj družbe kot inovatorja. Videz in občutek sta oblikovana za svet, ki se premika od današnjih namiznih in mobilnih naprav v prihodnost, kjer bo plačila možno izvesti s skoraj vsako napravo.

Nove naprave - od pametnih ur do povezanih očal - bodo ljudem nekoč omogočale prenos denarja z zapestja z zgolj enim klikom ali dobesedno s trenom očesa. Oblikovna prenova ustvarja koheziven izgled in občutek celotne blagovne znamke in poudarja zaupanje, ki ga potrošniki že imajo. Zaradi svoje preprostosti in fleksibilnosti ga je moč uporabiti povsod, od pametnih telefonov do 72-palčnih televizorjev.

"PayPal je ikonična blagovna znamka s kapitalom, ki bistveno presega le obravnavo logotipa," je dejal Yves Behar, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja fuseproject. "PayPal je inovativen in dinamičen in ljudje ga razumejo kot znamko, ki se osredotoča na porabnika. Novi logotip odraža idejo pionirstva in bo PayPal pripravil na vodilno vlogo v industriji kot ponudnika inovativnega načina plačevanja na vseh napravah na preprost način."

Nova identiteta je posodobljena in bolj vizualno kompaktna, z uporabniki pa se povezuje na prijateljski in eleganten način. Štirje ključni elementi dosegajo novo stopnjo dinamičnosti in učinka, s katerim se bo PayPal bolje angažiral z uporabniki po vsem svetu in na različnih napravah: močnejši izpis besede PayPal v prilagojeni pisavi Futura, novi monogram Paypalovih dvojnih P-jev, več živahnih barv in grafika pod dinamičnim kotom. Izpis besede Paypal in monogram skupaj sestavljala PayPalov novi podpis.

Elementi v prenovi poudarjajo:

  • Povezanost
  • Naprednost
  • PayPalovo pozicijo kot vizionarsko podjetje

Princip, ki je motiviral prenovo, je povezanost - povezanost z denarjem, z ljudmi in med ljudmi.

Uporabljena pisava vsebuje omehčane robove, s čimer poudarja, da je PayPal človeška in dostopna blagovna znamka. Med tem ko se je modra vedno uporabljala v logotipu, pa so bile nove barve - bogata indigo "Pay" modra in barvita "Pal" modra - izbrane, ker izgledajo bolje v današnjem svetu visoke ločljivosti.

P-ja v monogramu se prekrivata, s čimer poudarjata povezanost med ljudmi, kadar ti uporabljajo PayPal. P-ja izražata PayPalovo napredno in inovativno vodstvo, hkrati pa ponujata boljšo "natisljivost" v vsakdanji uporabi.

Še druga skupna tema prenova pa je naprednosti; besed in črke ostajajo v poševnem tisku - tako kot nekdanji logotip - s čimer izražata napredno in vizionarsko podjetje. Naprednost je izražena tudi v grafiki z dinamičnimi koti.

Nova identiteta bo uporabljena na globalni ravni, na spletu in v vseh PayPalovih jedrnih aplikacijah, kar med drugim vključuje gumbe za zaključek nakupa, aplikacije, naprave PayPal Here, marketinške materiale in druge materiale. Uporabljena bo tudi v novi PayPalovi globalni kampanji 'Powering The People Economy.' Večkanalna kampanja se bo začela v Nemčiji, Veliki Britaniji, Avstraliji in ZDA. Razvilo jo je podjetje Havas Worldwide.

Za več informacij o novi identiteti in kampanji obiščite naslova http://bit.ly/DMbrand in http://bit.ly/PPFbrand

O PayPalu

Pri PayPalu ljudi postavljamo v središče vseh naših dejavnosti. Družba je bila ustanovljena leta 1998 in je še vedno v ospredju digitalne plačilne revolucije, saj ljudem dajemo neposreden nadzor nad njihovim denarjem. S svojimi inovacijami izboljšujemo življenja imetnikov 148 milijonov aktivnih računov v 26 valutah na 193 trgih, za katere obdelamo 9 milijonov plačil dnevno. Paypal, ki je del družine eBay Inc. (NASDAQ: EBAY), je hitrejši in varnejši način plačevanja in prejemanja plačil. Ljudem omogoča, da denar pošiljajo na preprostejši način in brez razkritja finančnih podatkov, pri čemer lahko uporabljajo denar na bančnem računu ali kreditne kartice.

Za več informacij obiščite www.paypal-media.com in nam sledite na Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn in na našem PayPal-Forward blogu.

Kontakti

PayPal
Pablo Rodriguez, 917-286-8396
PabloRodriguez@paypal.com
ali
Grayling
Martha Shaughnessy, 1 415-593-1400 ext. 2220
Martha.Shaughnessy@grayling.com

Vir: PayPal

Ta izjava za javnost je na voljo v angleščini na:
http://www.businesswire.com/news/home/20140430006305/en