O-STA

Molson Coors imenoval Frederica Landtmetersa za generalnega direktorja v Združenem kraljestvu in na Irskem

DENVER in MONTREAL - Molson Coors Brewing Company je danes sporočil, da bo Frederic Landtmeters, glavni komercialni direktor pri Molson Coors Europe, prevzel položaj generalnega direktorja pri Molson Coors UK and Ireland. Nasledil bo Simona Coxa, ki bo s 1. januarjem 2015 postal izvršni direktor Molson Coors Europe.

Simon Cox bo nasledil Marka Hunterja, ki bo prevzel globalne vajeti Molson Coors Brewing Company (MCBC), ko se sedanji predsednik in izvršni direktor Peter Swinburn na koncu leta upokoji.

Predstavnik na položaju v Združenem kraljestvu in na Irskem poroča neposredno izvršnemu direktorju za poslovanje v Evropi in deluje v ekipi podjetja za poslovno vodenje.

Landtmeters je izkušen komercialni vodja z izjemnimi rezultati pri razvoju velikih znamk piva. Služil je na vrsti vodilnih položajev pri Cadbury-Schweppes in ABInBev, potem ko se je pridružil industriji pijač leta 1998, leta 2010 pa je bil imenovan za glavnega tržnega direktorja pri StarBev, odgovornega za osrednjo Evropo in za širitev Staropramna kot mednarodne znamke.

Ob nakupu StarBeva s strani Molson Coors leta 2012 in oblikovanju Molson Coors Europe je bil Landtmeters januarja 2013 imenovan na njegov trenutni položaj glavnega komercialnega direktorja Molson Coors Europe.

"Frederic je mednarodni razvijalec blagovnih znamk in vrhunski komercialni vodja z izjemnim občutkom za ljudi," je povedal Mark Hunter, izvršni direktor Molson Coors Europe. "Pod njegovim vodstvom je Molson Coors Europe zgradil močan sistem za inovacije in zagotovil izboljšanje zdravja znamk na vseh trgih. Srečni smo, da imamo nekoga s Fredericovimi referencami za vodenje naše organizacije v Združenem kraljestvu in na Irskem."

"Naše poslovanje v Združenem kraljestvu in na Irskem zagotavlja bistven del prihodkov Molson Coors Europe. S svojimi bogatimi mednarodnimi izkušnjami, komercialnimi in vodstvenimi sposobnostmi je Frederic še posebej primeren za takšno pomembno vlogo in prepričani smo, da lahko gradi na našem doslednem in močnem izboljšanju rezultatov v zadnjih dveh letih," je pripomnil Simon Cox, generalni direktor Molson Coors UK and Ireland.

"Izjemno ponosen sem, da sem bil izbran za vodenje Molson Coors v Združenem kraljestvu in na Irskem," je povedal Frederic Landtmeters, glavni komercialni direktor Molson Coors Europe.

"Gre za vznemirljivo podjetje, ki je imelo v zadnjih dveh letih dosledno dobre rezultate, ko je gradilo na moči izvrstnega portfelja blagovnih znamk, ki vključuje Carling, Cobro, Coor Light in Doom Bar. Imamo nadarjeno ekipo ljudi, ki so najboljši, ko gre za tekmovanje in zmagovanje, tudi v težkih gospodarskih in tržnih pogojih in veselim se tega, da bom gradil na tem uspehu."

Pregled Molson Coors Brewing Company

Molson Coors Brewing Company je eno največjih pivovarskih podjetij na svetu in pokriva izjemne znamke, ki navdušujejo pivce piva po vsem svetu. Vari, trži in prodaja paleto vodilnih vrhunskih znamk, kot so Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen in Blue Moon po Amerikah, v Evropi in Aziji. V Kanadi deluje preko podružnice Molson Coors Canada, v ZDA preko MillerCoors, po vsej Evropi preko Molson Coors Europe, zunaj zunaj teh glavnih trgov pa se trži preko Molson Coors International. Zadnji dve leti je podjetje uvrščeno na Dow Jones Sustainability World Index in ima status globalno vodilnega v sektorju pijač. Molson Coors se vseskozi trudi izboljšati svojo proizvodno odgovornost. Več informacij o Molson Coors Brewing Company je na voljo na spletni strani podjetja www.molsoncoors.com.

Izjave o prihodnosti

Ta izjava za javnost vsebuje predvidevanja ali projekcije, ki so "izjave o prihodnosti" v smislu, kot jih opredeljuje ameriška zvezna zakonodaja o vrednostnih papirjih. V splošnem besede "verjeti", "pričakovati", "nameravati", "predvidevati", "bo" in podobni izrazi kažejo na izjave o prihodnosti, ki načeloma nimajo zgodovinskega pomena. Čeprav v podjetju verjamemo, da so predvidevanja, na katerih stojijo te izjave o prihodnosti, razumna, ne moremo zagotoviti, da se bodo ta predvidevanja tudi dejansko uresničila. Pomembni dejavniki, ki bi lahko povzročili, da se dejanski rezultati precej razlikujejo od preteklih izkušenj podjetja ter sedanjih projekcij in pričakovanj, so razkriti v dokumentih podjetja, posredovanih Komisiji za vrednostne papirje in trgovanje (Securities and Exchange Commission - SEC). Med dejavnike med drugim spadajo učinek pritiskov konkurence v smislu cen in izdelkov; zdravje pivovarske industrije in naših znamk na naših trgih; ekonomski pogoji na naših trgih; stroški pokojnin; razpoložljivost ali zvišanje cen materialov za embalaže; naša zmožnost vzdrževanja pogodb s proizvajalci oz. distributerji; naša zmožnost za izvedbo strateških pobud, vključno z realizacijo prihrankov pri stroških; naša zmožnost, da uspešno integriramo naše srednjeevropsko poslovanje; spremembe zakonskih zahtev in predpisov, vključno s predpisi za distribucijske sisteme; zvišanje cen uporabljenega blaga; naša zmožnost ohranjati ugled znamk, sloves in kakovost izdelkov; naša zmožnost ohranjati dobre delovne odnose; spremembe v sistemu nabavne verige; dodatni stroški slabitev; vpliv podnebnih sprememb ter dosegljivost in kakovost vode; tveganja, povezana s poslovanjem zunaj Severne Amerike; uspeh naših skupnih podjetij; pomanjkanje popolnega nadzora nad poslovanjem MillerCoorsa; in druga tveganja, ki jih obravnavajo naši dokumenti, vloženi pri SEC, vključno s poročilom na obrazcu 10-K za leto, ki se je končalo 31. decembra 2013, in so na voljo pri SEC. Vse izjave o prihodnosti v tej izjavi za javnost so izrecno pogojene s takšnimi opozorili in se nanašajo na osnovna predvidevanja. Ne zanašajte se prekomerno na izjave o prihodnosti, ki veljajo le za čas, ko so podane. Ne zavezujemo se k popravljanju preteklih izjav o prihodnosti, ne glede na to, ali so razlog nove informacije, prihodnji dogodki ali kaj drugega.

Fotografije/večpredstavnostna galerija so na voljo na: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20141007005304/en/

Kontakti

Molson Coors Brewing Company

Mediji:

Severna Amerika

Colin Wheeler

(303) 927-2443

colin.wheeler@molsoncoors.com

ali

Evropa

Jessica Schon v pisarni za odnose z mediji Molson Coors (Združeno kraljestvo in Irska)

telefon 0207 025 6592

mobilni 07912 041632

Jessica.schon@redconsultancy.com

ali

odnosi z vlagatelji:

Dave Dunnewald

(303) 927-2334

Vir: Molson Coors Brewing Company

Distribuira Business Wire

Sporočilo za javnost in multimedijske vsebine so na voljo na:

http://www.businesswire.com/news/home/20141007005304/en