Podjetje P&G razširilo trajnostne cilje, da bi ohranilo naravne vire in varovalo okolje
CINCINNATI, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Procter & Gamble (NYSE:PG) je 13. oktobra razširilo svoje trajnostne cilje, da bi še naprej ustvarjalo dodano vrednost s svojimi priljubljenimi blagovnimi znamkami in izdelki, hkrati pa ohranjalo naravne vire, varovalo okolje in izboljševalo socialni položaj tistih, ki to najbolj potrebujejo.
"Nadaljujemo z izboljševanjem trajnostne naravnanosti naših izdelkov v vseh fazah njihovega življenjskega cikla - od izdelave, embalaže in dostave do uporabe," je povedal Martin Riant, izvršni pokrovitelj trajnostnega razvoja v P&G in predsednik skupine Global Baby and Feminine & Family Care. "Zmanjšujemo okoljski odtis svojih izdelkov za kupce, skupnosti in podjetje, hkrati pa ohranjamo kakovost in učinkovitost, ki jo ljudje pričakujejo od izdelkov P&G."
Vodilo podjetja P&G za uresničitev vizije o 100% uporabi obnovljivih virov energije, 100% uporabi obnovljivih ali recikliranih materialov za vse izdelke in njihovo embalažo in ničelni ravni proizvodnih ali gospodinjskih odpadkov, ki niso primerni za recikliranje, je 12 uveljavljenih naravovarstvenih trajnostnih ciljev. Od opredelitve ciljev leta 2010 je podjetje P&G doseglo veliko. Trenutno ima podjetje 70 proizvodnih lokaciji, ki ne ustvarijo nič odpadkov; poraba energije in vode, izpusti CO2 in prevozi s tovornjaki so se občutno zmanjšali; uporaba obnovljivih virov energije in število certifikatov za čiste materiale se je občutno povečalo. Poleg tega je P&G razširilo svoja prizadevanja za družbeno trajnost, saj se dotika življenj več kot 50 milijonov ljudi na leto ter jih izboljšuje z nudenjem pomoči pri naravnih nesrečah in programi kot sta Children's Safe Drinking Water (Varna pitna voda za otroke) in Pampers UNICEF partnership (Pampersovo partnerstvo z Unicefom).
Zdaj si je P&G zadalo nove cilje za leto 2020 s poudarkom na varčevanju z vodo in embalažo.
Varčevanje z vodo je dolgoletna prednostna naloga podjetja P&G. Med letoma 2002 in 2012 je podjetju uspelo znižati porabo vode v proizvodnih obratih za več kot 70% na proizvodno enoto. Sedaj svoje zaveze razširja na:
- znižanje količine vode, ki se v proizvodnih obratih porabi na proizvodno enoto, za dodatnih 20%, s posebnim poudarkom na prizadevanjih za varčevanje v tovarnah v regijah, kjer je oskrba z vodo problematična,
- oskrbo milijarde ljudi z izdelki, proizvedenimi z minimalno količino odpadne vode.
Trajnostna embalaža je še ena ključna prednostna naloga P&G. Podjetje izpolnjuje ciljznižanja količine embalaže na proizvodno enoto za 20% do leta 2020. Glede na ta dosežek si P&G zvišuje cilj in se obvezuje, da bo:
- podvojilo uporabo reciklirane smole pri plastični embalaži,
- poskrbelo, da bo 90% embalaže izdelkov primerne za recikliranje oz. da bodo delovali programi, ki bodo omogočili recikliranje embalaže.
Poleg teh dveh razširjenih ciljev si P&G skozi celotno dobavno verigo prizadeva, da bi do leta 2020 razvilo tehnologijo, ki bi nadomestila glavne surovine, pridobljene iz nafte, z obnovljivimi materiali, kolikor to dopuščata cena in obseg.
"Predani smo odgovorni rasti poslovanja P&G," je dejal Riant. "Želimo ustvariti dodano vrednost za uporabnike in delničarje, ki bo vodilna v naši industriji, hkrati pa ohranjati naravne vire, varovati okolje in izboljševati kakovost življenja tistih, ki to najbolj potrebujejo. Cilji glede rasti P&G in trajnostni cilji podjetja so medsebojno odvisni."
O podjetju Procter & Gamble
P&G s svojimi blagovnimi znamkami služi skoraj pet milijardam ljudi po vsem svetu. Podjetje se ponaša z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih, vodilnih znamk kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v približno 70 državah po svetu. Za najnovejše novice in bolj poglobljene informacije o P&G in njegovih znamkah, prosimo, obiščite http://www.pg.com.
Če želite izvedeti več o trajnostnih ciljih podjetja P&G's kliknite tukaj: P&G Sustainability.
Kontakt:
Kotaktna oseba za medije v P&G:
Lisa Popyk, 513-983-5058
popyk.la@pg.com
Vir: Procter & Gamble
Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na:
http://www.businesswire.com/news/home/20141013005118/en