O-STA

V NLB z optimizacijo tržnih poti znižali stroške poslovanja in dvignili tržne deleže v osnovnih bančnih produktih

Leto 2014 je bilo v znamenju reorganizacije poslovne mreže in optimizaciji vseh tržnih poti. V NLB smo se z zniževanjem stroškov poslovanja uspešno prilagodili razmeram na trgu. Banka na podlagi teh ukrepov pričakuje več milijonov evrov prihrankov na letni ravni, ob tem pa so bili stroški zapiranja poslovalnic bistveno nižji od pričakovanih. Od optimizacije tržnih poti se aktivno usmerjamo v razvoj trga in storitev.


Stroški zapiranja so znašali manj kot 5 odstotkov pričakovanih letnih prihrankov. Po zaprtju 22 poslovalnic v aprilu smo v mesecih, ki so sledili, postopoma umaknili 72 bankomatov, od tega 60 bankomatov iz t.i."nerentabilnih lokacij", ter 12 bankomatov iz lokacij, kjer je bilo več bankomatov na enem mestu. Ob tem smo, kot vedno, prisluhnili interesom manjših občin in lokalnih skupnosti, ter drugim zainteresiranim subjektom in jim ponudili možnost delnega sofinanciranja uporabe bankomatov. Z njimi smo v osmih primerih našli ustrezno rešitev.

Ob zaključku tretjega četrtletja z veseljem ugotavljamo, da nam stranke zaupajo tudi v časih, ko se naša banka sooča s pomembnimi, a včasih manj prijetnimi spremembami. Manj kot 6% strank zaprtih poslovalnic se je odločilo za prenehanje poslovanja pri NLB.

Dodajamo, da v NLB že od začetka leta kljub izjemno konservativni cenovni politiki vloge prebivalstva rastejo, povečuje se delež kreditiranja prebivalstvu, v porastu so sredstva v upravljanju za najbolj zahtevne stranke privatnega bančništva. Posebno pozornost namenjamo malemu gospodarstvu.

V tem obdobju smo prenovili spletni portal in NLB Klik, uvedli smo možnost plačila z brezstičnimi karticami. Tudi v prihodnosti bodo vse naše aktivnosti osredotočene na stranke, da jim bomo lahko vselej ponudili prijaznejše, učinkovitejše in prilagodljivejše storitve.


NLB Korporativno komuniciranje

Vsa sporočila za javnost