Coty napovedal novo organizacijsko strukturo in menedžersko ekipo, ki bosta krepili njegov vodilni položaj v lepotni industriji
Stopi v veljavo pod pogojem izvedene združitve s podjetji družbe Procter & Gamble na področjih finih dišav, ličil, profesionalnih salonov in barvanja ter oblikovanja las
NEW YORK - Coty Inc. je napovedal novo organizacijsko strukturo in prihodnjo vodstveno ekipo družbe, ki bosta stopili v veljavo, v kolikor bo sklenjena združitev s podjetji družbe Procter & Gamble na področju finih dišav, ličilne kozmetike, profesionalnih salonov in barvanja ter oblikovanja las ("P&G Specialty Beauty Business"). Od napovedanih sprememb se pričakuje, da bodo prispevale k pozicioniranju družbe v smislu napredka v njeni vodilni globalni vlogi na področju lepotil.
Bart Becht, predsednik in začasni izvršni direktor Coty je povedal: "Novi Coty bo imel zelo izkušeno in raznoliko vodstveno ekipo, sposobno upravljanja kompleksnih globalnih potrošniških operacij in spodbujanja inovacij, kreativnosti in rasti, kar so vse predpogoji za bodoči uspeh. Ta bogato izkušena ekipa in nova struktura, osredotočena na kategorije in potrošnike, ter naš portfelj svetovno poznanih znamk bosta po pričakovanjih igrali ključno vlogo pri tem, da Coty postane vodilno svetovno podjetje in tekmec na področju lepotil in da bodo donosi in vrednost delnic sčasoma rasli."
Cotyjeva nova organizacijska struktura bo osredotočena na kategorije in bo dala vodilno vlogo potrošnikom, tako da bo spremljala, kako in kje ter kaj in kako nakupujejo. Vsak oddelek bo imel v tem organizacijskem okvirju polno odgovornost optimizirati lepotno izkušnjo potrošnikov v njihovih kategorijah in kanalih ter tako pospešiti donos in rast. Po združitvi bo delovanje Cotyja organizirano v tri oddelke:
- luksuzni oddelek Coty, ki se bo osredotočal na dišave in nego kože
- oddelek za Coty potrošniška lepotila, ki se bo osredotočal na barvna lepotila, izdelke za barvanje in stiliziranje las za prodajo na drobno in na nego telesa
- profesionalni lepotilni oddelek Coty, ki se bo osredotočal na oskrbovanje lastnikov salonov in profesionalnih izvajalcev na področju nege las ter nohtov
Coty bo prav tako ustanovil dodaten oddelek, ki se bo imenoval rast in digitalne vsebine, osredotočal pa se bo na pospeševanje rasti. Redno bo pregledoval portfeljsko strukturo družbe in sodeloval z vsakim od treh oddelkov z namenom izboljšati njihovo inovativnost, prodajo in tradicionalno ter digitalno trženje.
Vsakega od treh glavnih oddelkov bo vodil predsednik, ki bo imel podporo na področju dobavne verige, financ, človeških virov in informacijskih storitev. Oddelke bo nadzorovala izvršna ekipa, ki jo bodo tvorili trije predsedniki, funkcijski vodje in glavni izvršni direktor. Izvršna ekipa bo postavljala strateško smer, zasledovala možnosti za združitve in nakupe, gradila korporativne zmožnosti in izpolnjevala dolžnosti družbe, ki kotira na borzi.
Coty namerava v sklopu nove organizacijske strukture preseliti svoje upravne pisarne v London. Operacijska umestitev v Londonu bo Cotyju omogočala bolj učinkovito delovanje kot eno svetovno vodilnih podjetij, saj bo bližje svojim ključnim strateškim trgom po vsem svetu. Med dele uprave, ki bodo predvidoma delovali iz Londona, bodo med drugim spadale pisarne predsednika in glavnega izvršnega direktorja, oddelki za finance, za človeške vire, pravne zadeve ter rast in digitalne vsebine. Družba bo še naprej delovala tudi v Delaweru in z njenimi delnicami se bo trgovalo na newyorški borzi.
Vodstvo
Nova vodstvena ekipa Cotyja povezuje strokovnost in nadarjenost izvršnih direktorjev iz Cotyja, P&G Specialty Beauty in drugih vodilnih družb. Ti izkušeni člani ekipe, ki imajo vsi bogate izkušnje z negovanjem in rastjo potrošniških znamk, imajo poglobljena in dopolnjujoča se znanja, ki jih želi družba izkoristiti v dobro Cotyjevih zaposlenih, imetnikov licenc, strank, dobaviteljev in delničarjev.
Bart Becht, predsednik in začasni glavni izvršni direktor: Gospod Becht bo še naprej odgovoren za to, da Coty postane ena globalno vodilni družb in konkurentov na področju lepotil in za hkratno večanje vrednosti delnic. Preden se je Cotyju leta 2011 pridružil kot predsednik uprave, je Becht od 1995 do 2011 deloval kot glavni izvršni direktor pri Reckitt Benckiser, eni vodilnih svetovnih družb na področju potrošniškega blaga. Ima več kot 30 let poslovnih izkušenj z ustvarjanjem potrošniških znamk po celem svetu. Becht bo po sklenjeni združitvi še naprej deloval iz Londona.
Patrice de Talhouët, glavni finančni direktor: Gospod Talhouët bo še naprej nadzoroval finančno organizacijo. Ob tem bo odgovoren za vse aktivnosti na področju združevanja in nakupov, kakor tudi za informacijske sisteme in nepremičnine. Preden se je pridružil Cotyju, je preživel sedem let pri Mars, Inc. na več izvršnih finančnih položajih in 12 let pri Alcatel-Lucent. De Talhouët se bo po sklenjeni združitvi preselil iz New Yorka v London.
Camillo Pane, glavni direktor za rast in digitalne vsebine: Gospod Pane bo deloval kot svetovalec za Cotyjevo portfeljsko strategijo in bo odgovoren za razvoj Cotyjeve inovativnosti, trženja in prodaje na vseh oddelkih, nečeloval pa bo tudi Cotyjevim aktivnostim na področju digitalnih medijev in e-trženja. Skoraj 20 let je preživel pri Reckitt Benckiser in je bil nazadnje eden od glavnih podpredsednikov te družbe, zadolžen za področje zdravja potrošnikov. Po sklenjeni združitvi bo Pane deloval iz Londona.
Edgar Huber, predsednik luksuznega oddelek Coty: Gospod Huber bo na čelu Cotyjevega oddelka za dišave in nego kože. Huber je uveljavljen direktor z več kot 25 leti izkušenj pri ustvarjanju znamk znotraj celotne lepotilne in modne industrije. Več kot 15 let je preživel pri L'Oreal, največ na oddelku za luksuzne izdelke, kjer je delal na znamkah, kot so Ralph Lauren Fragrances, VIKTOR AND ROLF, Yves Saint Laurent Beauty in Giorgio Armani Cosmetics. Nazadnje je bil predsednik in glavni izvršni direktor pri Lands' End. Huber bo po sklenjeni združitvi deloval iz Pariza.
Esi Eggleston Bracey, predsednica oddelka za Coty potrošniška lepotila: Gospa Eggleston Bracey bo na čelu Cotyjeva oddelka za barvna lepotila, barvanje in stiliziranja las in nego telesa. Je izvršna podpredsednica Global Color Cosmetics pri Procter & Gamble, kjer vodi poslovanje COVERGIRL in Max Factor na več kot 80 svetovnih trgih. Eggleston Bracey ima več kot 24 let izkušenj, med drugim 15 let na področjih lepotne in osebne nege, in je odgovorna, da je COVERGIRL postal ikonična popkulturna znamka, kot jo poznamo danes, kakor tudi a mednarodno širitev kozmetike P&G s posodobitvijo Max Factorja. Po sklenjeni združitvi se bo premestila iz Ženeva v New York.
Sylvie Moreau, predsednica profesionalnega lepotilnega oddelka Coty: Gospa Moreau bo odgovorna za Cotyjevo poslovanje na področju nege las in nohtov. Trenutno je izvršna podpredsednica pri Wella, salonskem oddelku P&G. V svoji 21-letni karieri je Moreaujeva delovala na različnih položajih v lokalnih, regionalnih in mednarodnih vlogah, pri tem pa upravljala s številnimi ikoničnimi znamkami. Zadnji sedem let je preživela pri salonskem oddelku P&G, kjer je odigrala ključno vlogo pri zasuku poslovnih trendov. Moreau bo po sklenjeni združitvi ostala v Ženevi.
Mario Reis, glavni direktor za globalno dobavo: Gospod Reis bo odgovoren za upravljanje s Cotyjevo polno integrirano, celostno dobavno verigo, ki pokriva naročila, izdelavo ter skladiščenje in distribucijo, pri čemer je cilj pospešek v donosih in rasti, kakor tudi vodilna vloga Cotyja na stroškovnem področju. Preden se je pridružil Cotyju, je Reis preživel 16 let pri Danone, kjer je služil na vrsto vodilnih položajih. Po sklenjeni združitvi bo ostal v Ženevi.
Jules Kaufman, glavni direktor za pravne zadeve in sekretar: Gospod Kaufman bo še naprej odgovoren za pravne zadeve Cotyja po vsem svetu, med drugim na področjih nakupov in dezinvestiranja, upravljanja, skladnosti, licenc in patentov ter regulatorskih vprašanj. Odkar se je leta 2008 pridružil Cotyju, je Kaufman pomagal usmerjati rast Cotyja s pomočjo večjih nakupov in skozi evolucijo od zasebnega podjetja do podjetja, ki kotira na borzi. Pred tem je deloval kot podpredsednik in svetovalec za splošni oddelek pri Colgate-Palmolive za divizijo Evropa/Južni Pacifik. Po sklenjeni združitvi se bo premestil iz New Yorka v London.
Ralph Macchio, glavni direktor za znanost: Gospod Macchio bo odgovoren za vse znanstvene in globalne regulatorne ter potrošniške zadeve pri Cotyju. Macchio je pri Cotyju že od leta 1992 in je na več položajih skrbel za vedno večjo vlogo raziskav in razvoja v družbi. Macchio bo po sklenjeni združitvi ostal v Morris Plainsu, New Jersey.
Sebastien Froidefond, glavni direktor za človeške vire: Gospod Froidefond bo upravljal vse aktivnosti na področju korporativnih človeških virov, vključno z upravljanjem talentov, razvojem organizacije in osebja, upravljanjem učinkovitosti, nadomestili in nagradami in informacijskimi sistemi za človeške vire. Preden se je pridružil Cotyju, je bil Froidefond podpredsednik za človeške vire pri oddelku za globalno potrošniško zdravje družbe Sanofi. Po sklenjeni združitvi ostal se bo premestil iz Pariza v London.
Jean Mortier se bo umaknil s podjetja Coty, kot predsednik za globalne trge pa ga bo nasledil Edgar Huber. Jean se je strinjal, da bo pri Coty ostal do Junija 2016 kot poseben svetovalec izvršnemu direktorju. Odgovoren bo za pomoč Edgarju Huberju pri prehodu k njegovi novi vlogi, za prenos licenčnih odnosov h Camillu Paneu in Edgarju Huberju, za pomoč pri prenosu licenc P&G na Coty, pri protimonopolni reviziji in prestrukturiranju skupnega podjetja in odnosov med distributerji. Coty bi se rad Jeanu zahvalil za njegove številne prispevke k poslovanju Cotyja in mu zaželel srečo pri njegovih prihodnjih podvigih.
Kot je bilo že sporočeno, bo združitev s Specialty Beauty Business segementom P&G predvidoma zaključena v drugi polovici 2016, saj je še predmet regulatornih odobritev, posvetovanji s svetom delavcev in drugih običajnih pogojev.
Izjave o prihodnosti
Določene izjave v tem sporočilu za javnost se nanašajo na prihodnost. Te izjave o prihodnosti izražajo Cotyjeve trenutne poglede na zaključek posla s P&G. Te izjave o prihodnosti se na splošno da prepoznati po besedah ali frazah kot so "predvidevati", "pričakovati", "naj bi", "bi", "bi lahko", "namerava", "načrtuje", "napoveduje", "zasleduje", "meni", "bo", "priložnost", "potencialen" in drugih podobnih besedah ali frazah. Dejanski rezultati se lahko zelo razlikujejo od predvidenih zaradi tveganj in negotovosti, vključujoč netočnosti v domnevah pri ocenjevanju posla, težavah pri integraciji P&G Specialty Beauty Business v Coty in drugih težav pri doseganju pričakovanih učinkov posla. Vse izjave v tej komunikaciji, razen tistih, ki se nanašajo na preteklost ali trenutno stanje, so izjave o prihodnosti. Izjave o prihodnosti spadajo pod določbe varnega pristana v Private Securities Litigation Reform Act iz leta 1995. Te izjave o prihodnosti so podvržene številnim tveganjem in negotovostim, mnogo teh pa je izven nadzora Cotyja, zaradi česar se dejanski rezultati lahko zelo razlikujejo od takih izjav.
Tveganja in negotovosti povezana s predlaganim poslom vključujejo, a niso omejene na: negotovosti glede časa izvedbe posla; tveganje, da ne bi bilo mogoče pridobiti odobritev regulatorja ali kakega drugega telesa potrebnih za posel ali da so odobritve odvisne od pogojev, ki niso pričakovani, vključujoč določene licenčne privolitve; konkurenčne odzive na posel; tožbe povezane s poslom; negotovost glede pričakovane finančne uspešnosti združenega podjetja po zaključku predlaganega posla; Cotyjevo sposobnost, da v pričakovanem časovnem okvirju zniža stroške in vzpostavi sinergije predvidene v predlaganem poslu; Cotyjevo sposobnost, da hitro in učinkovito integrira P&G Speacialty Beauty Business in Coty in njune zaposlene; učinke poslovne kombinacije Cotyja in P&G Specialty Beauty Business, vključno s prihodnjim finančnim stanjem, poslovnimi rezultati, strategijo in načrti združenega podjetja; in prekinitvijo predvidenega posla, kar bi otežilo ohranitev odnosov s strankami, zaposlenimi ali dobavitelji.
Zgornji pregled pomembnih dejavnikov ni celosten in ga je treba brati skupaj z drugimi varnostnimi izjavami, ki so objavljene drugje. Več informacij o morebitnih tveganjih in negotovostih, ki bi lahko vplivali na Cotyjeve poslovne in finančne rezultate je vključenih pod "Dejavniki tveganja" in "Diskusija uprave in analiza finančnih pogojev in rezultatov poslovanja" v Cotyjevem letnem poročilu na obrazcu Form 10-K za fiskalno leto, ki se je končalo 30. junija 2015, in drugih periodičnih poročil, ki jih je Coty vložil ali jih občasno utegne poslati ameriški Komisiji za vrednostne papirje in borzo. Vsakršne izjave o prihodnosti podane v tej komunikaciji so podvržene tem varnostnim izjavam in ni zagotovil, da bodo dejanski rezultati ali razvoj dogodkov, ki ga pričakujemo, res realizirani ali, tudi če bodo v veliki meri realizirani, da bodo imeli predvidene posledice ali učinke na nas ali naše podjetje ali poslovanje. Razen tega, kar se zahteva po zakonu, Coty ne daje nobenih zavez, da bi javno posodabljal ali spreminjal kakršnekoli izjave o prihodnosti zaradi novih informacij, razvoja dogodkov ali česa drugega.
O družbi Coty
Coty je vodilno lepotno podjetje, katerega neto prihodki se v fiskalnem letu, ki se je končalo 30. junija 2015, dosegli 4,4 milijarde dolarjev. Coty, ustanovljen v Parizu, je podjetje, ki se osredotoča izključno na lepotne izdelke, in ima portfelj dobro znanih dišav, ličil ter negovalne kozmetike za kožo in telo, ki so naprodaj v več kot 130 državah in teritorijih. Cotyjeva ponudba vključuje znamke kot so adidas, Calvin Klein, Chloe, DAVIDOFF, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel in Sally Hansen.
Za dodatne informacije prosimo obiščite www.Coty.com.
Izvirna različica tega sporočila je objavljena na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20151103005607/en/
Kontakti
za vlagatelje
Kevin Monaco, 212-389-6815
ali
za medije
Jessica Baltera, 212-389-7584
Vir: Coty Inc.