Obisk Vlade RS v Podravski regiji
V sredo, 9. marca 2016, je Vlada obiskala Podravsko regijo. Člani Vlade RS so se najprej sestali na delovnem posvetu v Mariboru, nato so sledili ločeni programi predsednika vlade ter ministric in ministrov, na koncu pa sledi še zaključno srečanje Regionalni razvojni dialog za Podravsko regijo na Ptuju.
Minister brez resorja za področje odnosov med RS in avtohtono slovensko narodno skupnostjo v sosednjih državah ter med RS in Slovenci po svetu, Gorazd Žmavc je najprej obiskal občino Središče ob Dravi, kjer se je srečal z županom Jurijem Borkom. Sledil je delovni pogovor z obmejnimi župani. Vsebina pogovora je bila predvsem sodelovanje občin iz obeh strani meje v evropskih čezmejnih projektih in v iskanju še drugih oblik čezmejnega sodelovanja.
Župani iz Središča ob Dravi in občin Medžimurske županije so z ministrom izkoristili delovno srečanje Vlade za čezmejno srečanje in spregovorili o regionalnem razvoju na področju infrastrukture, razvoja in kulture. Ugotovili so, da so sosedski odnosi tega dela Podravja in Medžimurske županije odlični, kar se kaže v uspešnih čezmejnih projektih, ki že tečejo, mnogi pa so v pripravi. Povezovanje regij pomeni bodočnost Evrope. Izpostavili so zelo zanimivo misel: vsi pijemo isto vodo. Poudarek je bil na skupnih vrednotah, ki nas povezujejo. Uvajanje in izvajanje dvojezičnosti je pogoj razvoja regije, lažje črpanje evropskih sredstev in kroženje možganov.
V nadaljevanju se je minister Gorazd Žmavc udeležil delovnega pogovora s predstavniki slovenske narodne skupnosti iz Varaždinske županije. Predstavniki slovenske skupnosti iz Varaždina so predstavili čezmejni projekt evropski projekt Barbara Celjska ter predstavitev knjige Slovenci v Varaždinu ter Varaždinski županiji.
V nadaljevanju obiska ministra Žmavca bo sledil še delovni pogovor s predstavniki ZRS Bistra Ptuj, Službe Vlade RS za razvoj in kohezijsko politiko in Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo na Ptuju. Glavna tema pogovora bo o čezmejnem regijskem sodelovanju in razvoj obmejnih občin.