Gorenje s premijsko blagovno znamko Asko prvič na prestižnem sejmu EuroCucina
Milano, 13. april 2016 - Skupina Gorenje se v Milanu na prestižnem sejmu EuroCucina, specializiranem za vgradne aparate za vrhunske kuhinje, prvič predstavlja s svojo premijsko globalno blagovno znamko Asko. Za vzhajajočo zvezdo med aparati višjega cenovnega razreda je to obetaven korak na italijanski trg, ki ga z Askom povezujeta ljubezen do dizajna in kuhanja.
Sejem EuroCucina v Milanu predstavlja najnovejše dosežke s področja visoko kakovostnih kuhinj, ki nagovarjajo naraščajoča pričakovanja čedalje bolj zahtevnih kupcev po funkcionalnosti in vrhunskem oblikovanju. Asko s svojo premijsko kakovostjo, profesionalno zasnovo in skandinavskim dizajnom popolnoma izpolnjuje vsa ta pričakovanja.
Franjo Bobinac, predsednik uprave Gorenja, je ob tem povedal: "Odločitev za premierno predstavitev Skupine Gorenje na EuroCucini z našo premijsko blagovno Asko je bila premišljena in kot vidimo po prvih navdušujočih odzivih poslovnih obiskovalcev zelo upravičena. S prevzemom Aska smo pridobili blagovno znamko s tradicijo v Skandinaviji, Avstraliji in Združenih državah Amerike, specializirano za pralno-pomivalno tehniko, ki pa smo jo v Skupini Gorenje nadgradili z vrhunskimi kuhalnimi aparati. S tem smo zastavili temelje za postopno a smelo globalno rast Aska kot ponudnika celovite palete gospodinjskih aparatov najvišjega cenovnega razreda."
Vzhajajoča zvezda premijskega razreda aparatov za dom
Po lansiranju blagovne znamke Asko v Franciji, Italiji in Latinski Ameriki je ta zdaj na voljo na več kot 30 trgih in je na dobri poti, da doseže svoje cilje. Več kot polovico prodaje blagovna znamka Asko ustvari zunaj Evrope, letos pa pričakujejo 14-odstotno rast celotne prodaje ter 24-odstotno rast prodaje kuhalnih aparatov.
Potem, ko je Asko leta 2010 prevzela Skupina Gorenje, je znamko iz specializirane le za en segment razvila v ponudnika celotnega nabora aparatov za nego perila ter kuhinjskih aparatov najvišjega razreda. Poteza se je izkazala za vizionarsko, saj globalni trg aparatov višjega razreda raste in je stabilen celo na sicer stagnirajočem evropskem trgu. Cilj Skupine Gorenje je podvojiti delež prihodkov od aparatov premijskega razreda na 30 odstotkov ter do leta 2020 povečati prodajo zunaj Evrope na 14 odstotkov. Pri tem bo blagovna znamka Asko ključno gonilo za doseganje teh ciljev.
"Ljudje se vračajo k tradicionalnim vrednotam in pogosteje ostajajo doma, zato so tudi merila za bivalne prostore zahtevnejša. Radi imajo kakovost, mir, lepoto in človeškost. Skandinavski dizajn ima vse te lastnosti. Aparati Asko so izdelani s strastjo do podrobnosti in zagotavljajo dobro delovanje in natančnost. Funkcionalnost ter vzdržljivost, navdihnjeni s profesionalno uporabo in podprti s strokovnim znanjem, bogatita življenja ljudi. Obrtniške veščine so v naši naravi in so skrivnost našega uspeha," pravi Matteo Camesasca, izvršni direktor divizije Asko.