Gorenje s platformo ConnectLife sooblikuje Prihodnost bivanja
Gorenje se s platformo Connect Life predstavlja na razstavi dosežkov slovenske industrije pametnih stavb in doma ter gozdno-lesne verige Future Living. Razstavo o prihodnosti bivanja skupaj s partnerji pripravlja Gospodarska zbornica Slovenije in bo v Domu gospodarstva v Ljubljani na ogled do 11. aprila. Organizirana bo kot razstavni salon rešitev in izdelkov s poudarkom na inovativnih dosežkih in novih rešitvah Slovenije.
Razstava Prihodnost bivanja/Future Living je namenjena predstavitvi ponudbe, izdelkov, storitev in razvojnih dosežkov slovenske industrije in tudi znanosti na področju pametnih stavb in gozdno-lesne verige. Organizirana bo kot razstavni salon rešitev in izdelkov, inovativnih dosežkov in novih rešitev za bivanje ter obogatena z vsebinami navidezne in virtualne resničnosti. GZS razstavo pripravlja skupaj s Strateško razvojno-inovacijskim partnerstvom Pametne stavbe in dom z lesno verigo (SRIP PSiDL) v katerem je Gorenje eden najaktivnejših članov.
V času, ko postajamo vse bolj mobilna, inteligentna in povezana družba, si tudi v Gorenju prizadevamo razvijati rešitve, ki našim uporabnikom poenostavljajo življenje. Na razstavi se predstavljamo s povezljivo platformo Connect Life, ki omogoča povezovanje naprav, ljudi in storitev in smo jo januarja letos predstavili tudi na sejmu CES v Las Vegasu.
Preprostejša in brezskrbna izkušnja
Platforma ConnectLife je združljiva tako s povezanimi kot tudi z nepovezanimi napravami. Vsi izdelki, funkcionalnosti, storitve, navodila za uporabo in dodatne uporabne vsebine bodo namreč združeni v eni aplikaciji. Z novimi digitalnimi storitvami potrošniku omogočimo novo izkušnjo in dodano vrednost. Pametne storitve bodo sestavni del bodočega doma in povezanega okolja, saj prihodnost pripada povezljivosti, glasovnemu upravljanju in neovirani integraciji dodatnih izdelkov in storitev (IFTTT, pametna razsvetljava, hišni zvonec, pametni asistenti, virtualni asistenti, ...). Uporabniku tako ponudimo preprostejšo in brezskrbno izkušnjo, povezljivost pa zaradi dostopnosti podatkov o uporabniških navadah, uporabi aplikacije in aparatov prinaša pomembne prednosti tudi za podjetje.
Kot pove Vladimir Nardin, vodja digitalnega marketinga v Skupini Gorenje, tudi naši potrošniki hitro privzemajo uporabniške izkušnje ki jih razvijajo digitalni giganti v svetu povezanih ljudi, naprav, storitev in blagovnih znamk. "ConectLife je nadaljevanje tega pristopa v naši industriji in uresničevanje pričakovanj naših digitalnih potrošnikov. Povezljivost bo v nekaj letih standardna lastnost vseh gospodinjskih aparatov, ki bo omogočila, da bodo aparati znali poskrbeti zase (naročiti pomivalno sredstvo ali sporočiti servisno napako), znali bodo komunicirati z drugimi aparati (pralni stroj bo poslal sušilnemu stroju optimalne parametre za sušenje) in znali bodo komunicirati s potrošniki na naraven način preko pogovornih vmesnikov."
ConnectLife združuje znanja Gorenja in Hisensa
Kot poudarja Nardin, je platforma ConnectLife del vsekanalne (omnichannel) poslovne strategije, ki jo v Skupinah Gorenje in Hisense razvijamo v z novimi digitalnimi storitvami. "Zahteve uporabnikov so vodilo za marketinške aktivnosti, razvoj in prodajo. Z lansiranjem prve verzije ConnectLife za premijsko blagovno znamko Atag na Nizozemskem bomo tako že v prvi polovici letošnjega leta našim potrošnikom omogočili poenostavljeno življenje z odličnimi pametnimi aparati."