O-STA

Gorenje in BTC bosta spet pognala pedala kultnih Rogovih ponyjev

S prevzemom blagovne znamke Rog nameravata Gorenje in BTC najprej ponuditi osveženo in izboljšano različico priljubljenih koles pony, nato pa še gorska, cestna in električna kolesa

Ljubljana, 24. maj 2016 ̶ Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac in predsednik uprave BTC Jože Mermal sta danes podpisala pismo o nameri, s katerim obe družbi napovedujeta sodelovanje pri obujanju blagovne znamke koles Rog. Na slovenske ulice se bodo prihodnjo pomlad v osveženi podobi tako vrnili kultni ponyji.

Blagovna znamka Rog ima tako kot Gorenje več kot 60-letno zgodovino in je bila najbolj priljubljena znamka koles na področju držav nekdanje Jugoslavije, Rogova kolesa pa so izvažali tudi v tujino. Prepoznavnost znamke je še danes izjemna - Rogova kolesa pozna kar 92 odstotkov Slovencev, zato sta se Gorenje in BTC odločila, da z združenimi močmi kultne ponyje in druščino v prepoznavni, a osveženi in izboljšani podobi prihodnjo pomlad znova vrneta na ulice.

"V Gorenju imamo ustrezno znanje in izkušnje, ki jih lahko izkoristimo, da damo nov zagon in vrnemo ponos eni od legendarnih slovenskih blagovnih znamk," je dejal predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac. "Prepoznali smo naraščajoč trend tako pri množičnosti in priljubljenosti kolesarstva, kot na področju e-koles in se odločili pridobiti blagovno znamko, ki ima na tem področju velik potencial za ponovno rast."

Predsednik uprave BTC Jože Mermal je načrte za obuditev blagovne znamke Rog označil kot nadgrajevanje njihove podpore kolesarstvu: "Skladno z našim poslanstvom ustvarjanja pogojev za razcvet novih poslovnih priložnosti z veseljem vstopamo v partnerstvo za proizvodnjo koles z družbo Gorenje. S tem dodatno prispevamo k oživljanju blagovne znamke Rog, spodbujamo KD Rog kot ustvarjalca vrhunskih tekmovalcev, ki širijo ime Slovenije v svet, in na inovativen način nadgrajujemo naša dosedanja prizadevanja za razvoj slovenskega kolesarstva."

Z blagovno znamko Rog bo upravljala novoustanovljena družba GOR Kolesa, d. o. o., ki bo kot vsaka nova dejavnost v Skupini Gorenje najprej delovala v obliki start-up podjetja, kjer donose pričakujemo v treh ali štirih letih. Kot izpostavlja direktor omenjene družbe Rok Lesjak, se bodo pri ponudbi koles usmerili v srednji cenovni razred, s poudarkom na zagotavljanju kakovosti in dizajnu, z lastno dejavnostjo raziskav in razvoja ter lastno montažo. V začetku bodo v GOR Kolesih zaposlili okrog deset ljudi, sčasoma pa se bo številka z rastjo proizvodnje in prodaje povečevala.

Prvi bo iz nove generacije koles Rog ob začetku kolesarske sezone 2017 na voljo kultni pony, v izboljšani in osveženi različici, iz sodobnih materialov in z izboljšano ergonomijo. V letu 2018 bodo sledila še gorska, cestna in e-kolesa znamke Rog.