Gorenje s svojimi izdelki trdno zasidrano med oblikovalsko elito
Velenje - V Skupini Gorenje smo letos osvojili štiri prestižne oblikovalske nagrade Red dot za izdelke, ki jih je 41-članska mednarodna strokovna žirija prepoznala kot aktualne vrhunce oblikovanja v panogi gospodinjskih aparatov. Med nagrajeno oblikovalsko elito se Gorenje s svojimi izdelki neprekinjeno uvršča že dobro desetletje, hkrati pa smo bili leta 2005 prvo podjetje iz Slovenije, ki si je za oblikovanje svojih izdelkov prislužilo nagrado Red dot - Rdečo piko. Doslej smo jih prejeli že za 35 izdelkov, kar za Skupino Gorenje pomeni potrditev odličnosti dizajna, inovativnosti in visoke kakovosti izdelkov naših blagovnih znamk.
Mednarodna žirija, ki je izdelke Skupine Gorenje dvanajsto leto zapored uvrstila med vrhunske oblikovalske dosežke v panogi gospodinjskih aparatov, je sestavljena iz neodvisnih oblikovalcev, profesorjev in specializiranih novinarjev, ki testirajo in ocenjujejo izdelke. Letos so ocenili rekordno število, kar 5214 izdelkov iz 57 držav.
Skupina Gorenje je svoji bogati beri Rdečih pik tokrat dodala še štiri in sicer Red dot za kompaktno parno pečico Gorenje s TFT zaslonom z upravljanjem na dotik, za Atag Evolve kuhinjsko napo ter za Atag Matrix kompaktno multifunkcijsko in Atag parno pečico v grafitno črni barvi. Skupaj smo tako od leta 2005, ko smo kot prvo podjetje iz Slovenije posegli po tej pomembni nagradi, prejeli Rdeče pike že za 35 naših izdelkov, s čimer se med proizvajalci aparatov za dom ponosno uvrščamo med oblikovalsko elito ter vsako leto znova dokazujemo odličnost dizajna, inovativnost in visoko kakovosti izdelkov blagovnih znamk Skupine Gorenje.
"Prvi Gorenjev Red dot je bil hkrati prvi slovenski. Bili smo prijetno presenečeni in ponosni, da je naš drugačen način razmišljanja, kako visoko tehnologijo prevesti v uporabniku prijazno in prilagodljivo rešitev, kot odličnega prepoznala tudi mednarodna strokovna javnost. Leta 2005 je bila prelomnica tako za Gorenje kot za Slovenijo. Od takrat je slovensko oblikovanje redno na seznamu prejemnikov tega prestižnega priznanja," pravi Lidija Pritržnik, direktorica Produktnega oblikovanja.
Prva slovenska Red dota je Gorenje prejelo leta 2005 za Premium touch pralni in sušilni stroj. Žirija je kakovost prepoznala v inovativnem načinu upravljanja in razlikovalni - emotivni in dinamični estetiki, ki je opazno odstopala od takratne konkurence. Premium touch je bil prvi pralni stroj na svetu z enostavnim upravljanjem preko interaktivnega ekrana na dotik. Inovativna funkcija čarovnik pranja je uporabnika vodila pri izbiri najustreznejšega programa za vloženo perilo.
"Ponosni smo, da nam je letos znova uspelo doseči priznanje za izjemno oblikovalsko kakovost. Dejstvo, da nam je v minulih letih ob izjemno močni konkurenci in velikem številu prijav večkrat uspelo prepričati žirijo, potrjuje da se naša oblikovalska ekipa razvija v pravo smer," ugotavlja Pritržnikova.
Vincent Hofstee, vodja oblikovanja iz Ataga, poudarja, da so letošnje nagrade Red dot priznanje visoke kakovosti oblikovanja in inovativnosti izdelkov tudi za to blagovno znamko, ki se je Skupini Gorenje pridružila pred osmimi leti. "Odkar od leta 2010 sodelujemo na tekmovanju za Red dot, smo prejeli 16 nagrad, kar je rezultat naših prizadevanj, ambicij in mojstrstva, ki jih vtkemo v naše izdelke. V današnji konkurenci se primerjamo z najboljšimi v naši industriji, tekmovanje pa je tudi zelo dober način, da ostajamo pozorni in spremljamo tudi najnovejše oblikovalske trende in dosežke po svetu."
Oblikovanje kot pomemben del inovativnosti
V Skupini Gorenje v inovacijskem procesu namenjamo oblikovanju veliko pozornosti - v njem se odražata identiteta blagovne znamke ter tradicija, hkrati pa uporabljamo oblikovanje kot orodje, ki omogoča vključevanje končnega uporabnika in vpeljavo novih tehnologij. Zavedamo se, da lahko z edinstvenim, prepoznavnim in na uporabnika osredotočenim oblikovanjem v skupini naših tekmecev izstopamo. Oblikovanje je namreč že vrsto let ena od glavnih konkurenčnih prednosti Skupine Gorenje, po kateri smo prepoznavni, prav tako pa sta inovativnost in dizajn ključna elementa nove strategije razvoja Skupine do leta 2020, ki temelji na globalni rasti, razvoju premijskih in inovativnih izdelkov ter premijskih blagovnih znamk. "Aparati z inovativnimi funkcijami in dovršenim dizajnom so eden izmed dejavnikov, ki poganjajo rast in dobičkonosnost poslovanja. V Gorenju se tega zelo dobro zavedamo in zato povečujemo vlaganja v razvoj in oblikovanje. Neprekinjen niz nagrad Red dot je potrditev strokovne javnosti, da uspešno uresničujemo našo vizijo postati najboljši v panogi na svetu v inovacijah, ki temeljijo na dizajnu," je povedal predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac.