Nova dimenzija nakupovanja v Ljubljani
Harvey Norman je 17. novembra slavnostno odprl vrata svojo popolnoma prenovljene ljubljanske trgovine, ki obljublja, da bo kupce popeljala v novo dimenzijo nakupovanja.
Ta teden so v ljubljanskem nakupovalnem središču slavnostno odprli popolnoma prenovljeno poslovalnico Harvey Norman Ljubljana. Posodobljeni oddelki kupcem obljubljajo popolnoma edinstveno nakupovalno izkušnjo, ki popelje v novo dimenzijo. Obiskovalci artiklov v ponudbi namreč ne bodo le občudovali, pač pa jih bodo lahko novi interaktivni trgovini občutili ter tudi sami preizkusili.
Slavnostne otvoritve so se udeležili poslovni partnerji, mediji in nekaj znanih osebnosti, ki svoja domovanja z veseljem opremljajo v trgovinah Harvey Norman. Novo ljubljansko poslovalnico sta si med ostalimi tako ogledala tudi najbolj priljubljeni slovenski glasbenik Jan Plestenjak in priznana oblikovalka nakita Katja Koselj. Vabilu sta se odzvala tudi akrobata iz dvojca F&B Acrobatics, Filip Kržišnik in Blaž Slanic, ki pa se nista mogla upreti svojim vzgibom in sta izvajala akrobacije na pametni rolki, ki jo je moč preizkusiti v prvem nadstopju trgovine.
Pripravljeni na drugačno nakupovanje
Za gurmane so medtem skrbeli profesionalni kuharji v novih modernih aktivnih kuhinjah in gostom pripravljali pokušino slastnih rižot in žlikrofov, ki jih je kuhal nihče drug kot znani resničnostni tv kuhar Jani Jugovic (sicer del kuharskega para TeJani).
Prenovljeno ljubljansko poslovalnico je slavnostno otvorila direktorica slovenske podružnice Harvey Norman, ga. Melissa Wilson in pri tem gostom zaupala, da je izjemno ponosna na ugled znamke v Sloveniji in za konec dodala: "Menim, da so slovenski kupci pripravljeni vstopiti v novo dimenzijo nakupovanja, ki smo jo kot prvi v Evropi zasnovali v naši ljubljanski trgovini."
Ko Slovenija prehiti Avstralijo
Otvoritve sta se udeležila tudi avstralska člana uprave podjetje Harvey Norman, direktor David Ackery in generalni vodja bele tehnike ter gospodinjskih aparatov Haydon Myers. David Ackery je navdušeno pozdravil dogajanje v Ljubljani in ob tem šaljivo pripomnil: "Bravo Ljubljana in Slovenija, da ste postavili tako navdušujoč interaktivni center nakupov. Ste vedeli, da takšnega nimamo še niti v Avstraliji, kjer je Harvey Norman doma, načrtujemo ga šele prihodnje leto v Sydney-ju? Čestitam Sloveniji, prehiteli ste nas!"
Prodaja v Sloveniji vztrajno narašča
Asvtralska trgovina Harvey Norman se sicer ponaša z več kot 300 poslovalnicami po celem svetu, vztrajna rast prodaje pa dokazuje, da kupci trgovsko znamko prepoznavajo kot vredno zaupanja in jo uvrščajo med vodilne ponudnike kakovostnega pohištva, spalnic, računalništva, avdia-videa, bele tehnike, malih gospodinjskih aparatov in kuhinj.
O pravi smeri delovanja podjetja pričajo tudi številke. Ob koncu finančnega leta junija 2016 so na slovenskem trgu v primerjavi z lanskim letom namreč zabeležili 2,7% rast prodaje.
Več o otvoritvi, posodobljeni trgovini in ponudbi najdete v pripetih sporočilih za medije, prilagam pa tudi fotografije, ki jih lahko uporabite v svojem mediju.
Foto: Harvey Norman Slovenija