O-STA

Gorenje znova najboljša tuja blagovna znamka v Srbiji

Novi Sad - Gospodarska zbornica Srbije in Ministrstvo za trgovino, turizem in telekomunikacije sta v akciji Najboljše iz Srbije dvanajsto leto zapored izbrali najboljše blagovne znamke ter podjetja, ki so jih ocenjevali glede na njihove finančne in tržne dosežke. Gorenje je znova postalo najboljša tuja blagovna znamka, izdelana v Srbiji. V akciji se je za nazive najboljših potegovalo 140 družb s 196 blagovnimi znamkami.

Znak "Najboljše iz Srbije" je simbol kakovosti in zaupanja tako kupcev, kot poslovnih partnerjev. "Za Gorenje je to dokaz, da so potrošniki prepoznali inovativnost, sodobno tehnologijo, kakovost in zanesljivost naših aparatov, pa tudi celovito uslugo, ki jo zagotavljamo skozi poprodajne storitve, s čimer si že leta zagotavljamo njihovo zaupanje," poudarja direktorica Gorenja Beograd Stanka Pejanović.

Akcija "Najboljše iz Srbije" je pridobila kredibilnost in objektivnost zahvaljujoč znanstveni metodologiji, zasnovani in razviti v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto v Beogradu. Omenjeno metodologijo izbora najboljših blagovnih znamk so letos prenovili, tako da izbor temelji na doseženih finančnih in poslovnih rezultatih, mnenjih potrošnikov, strokovne javnosti in poslovnih partnerjev, ocene članov žirije pa so le del skupnega mozaika, kar prispeva k objektivnosti nagrade.

Gorenje v Srbiji zaposluje okrog 2500 ljudi. V desetih letih od vzpostavitve tovarn v Valjevu in Stari Pazovi so izdelali že več kot pet milijonov hladilnikov za globalno tržišče ter več kot tri milijone grelnikov vode. Nagrada Najboljše iz Srbije je priznanje ne le za Gorenje, temveč tudi za številne dobavitelje, s katerimi sodelujemo v Srbiji.