Skupina Gorenje osvojila nove 4 nagrade Red dot za vrhunski dizajn
V močni konkurenci več kot 5500 prijavljenih izdelkov z vsega sveta so štirje izdelki Skupine Gorenje - dva pod blagovno znamko Gorenje in dva pod premijsko blagovno znamko Asko - osvojili letošnjo oblikovalsko nagrado Red dot. Strokovna komisija je prepoznala vrhunsko oblikovanje pri Gorenjevih multifunkcijskih pečicah in novi generaciji plinskih kuhališč, hkrati pa so podelili še dve nagradi Red dot Best of the Best za inovativni design za pralne in sušilne aparate Asko. Skupina Gorenje je tako mednarodni pečat kakovosti Red Dot prejela že 18. leto zapored.
Žirija, sestavljena iz okrog 40 neodvisnih oblikovalcev, profesorjev oblikovanja in specializiranih novinarjev je preizkusila in ocenila vsakega od prijavljenih izdelkov in podelila častno omembo (Honourable Mention) za dobro zasnovane podrobne rešitve, Red dot za visoko kakovostno oblikovanje in Red dot: Best of the Best za vrhunsko in inovativno oblikovanje. Letos se je za omenjene nagrade potegovalo več kot 5500 izdelkov iz 54 držav.
Skupina Gorenje je osvojila štiri nagrade, dve Rdeči piki za multifunkcijske pečice Gorenje ter novo generacijo plinskih kuhališč Gorenje ter dve nagradi Red dot Best of the best za novo generacijo premijskih pralnih in sušilnih aparatov Asko.
Lidija Pritržnik, v Gorenju direktorica produktnega oblikovanja, pravi, da so v Gorenjevi oblikovalski ekipi ponosni, da so znova prejeli prestižno oblikovalsko priznanje. "Tokrat smo izmed tisočev prijavljenih izdelkov z vsega sveta nagrado Red dot prejeli za multifunkcijsko pečico in novo generacijo plinskih kuhališč blagovne znamke Gorenje. Oba izdelka sta rezultat poglobljenega raziskovanja našega oblikovalskega tima in širše razvojne ekipe ter našega razumevanja uporabnikov Gorenjevih izdelkov. S premišljenimi rešitvami smo skušali poenostaviti njihove izzive pri vsakdanji pripravi kakovostnih in okusnih jedi. Letos pa se še posebej veselimo dveh priznanj Red dot Best of the best, ki ju je za novo generacijo pralnih in sušilnih strojev prejela blagovna znamka Asko.
Jon Carlehed, vodja oblikovanja v Asku poudarja, da Asko z nagrajenim novim dizajnom pralnih in sušilnih aparatov utrjuje položaj in določa smer za prihodnji razvoj njihovih izdelkov in ponudbe. "Strateški, dolgoročno usmerjen pristop k oblikovanju je zdaj prepoznan in nagrajen z dvema priznanjema Red Dot - obema za vrhunsko inovativno oblikovanje v prestižni kategoriji Best of the Best (najboljše od najboljšega). Ko se prijavljaš na tovrstna tekmovanja, nikoli ne moreš biti prepričan, da boš tudi zmagal, vendar v tem primeru nad uspehom nismo presenečeni. Vsi sodelujoči pri tem projektu smo lahko ponosni na svoj dosežek, ki je rezultat odličnega mednarodnega timskega dela."
"Dobitniki nagrad Red dot sledijo pravi oblikovalski strategiji. Prepoznali so, da gresta dobro oblikovanje in tržni uspeh z rook v roki. Nagrade izjemno zahtevne žirije so potrditev visoke kakovosti njihovega oblikovanja in dokaz njihove uspešne oblikovalske usmeritve," dodaja prof. dr. Peter Zec, ustanovitelj in predsedujoči oblikovalskega ocenjevanja Red Dot.
V Skupini Gorenje je oblikovanje pomemben del naše vizije, saj želimo postati najboljši v naši panogi na svetu v inovacijah, ki temeljijo na dizajnu. S prepoznavnim in vrhunskim oblikovanjem, ob hkratnih odmevnih sodelovanjih s svetovno priznanimi oblikovalskimi mojstri na področju dizajna že vrsto let izstopamo v konkurenci proizvajalcev gospodinjskih aparatov. Na inovativnosti in premijskih izdelkih sloni tudi naša strategija do 2020, ki jo uspešno uresničujemo ter podpiramo z vlaganji v oblikovanje in razvoj novih izdelkov, za kar bomo letos namenili 2,7 odstotka prihodkov od prodaje Skupine. Ti so lani znašali 1,258 milijarde evrov.