O-STA

Philip Morris International: Zakaj bi svetovni dan brez tobaka moral biti svetovni dan brez kajenja

Ljudje, ki kadijo, in tisti, ki jim je mar zanje, si zaslužijo, da so obveščeni o brezdimnih alternativah za cigarete

LOZANA, Švica --(BUSINESS WIRE)-- 30. maj 2018-- Philip Morris International (PMI) bo svetovni dan brez tobaka obeležil s pozivom, da bi ta dan razglasili za "svetovni dan brez kajenja." PMI objavlja informativne oglase, ki poudarjajo, da si ljudje, ki kadijo, zaslužijo priložnost spoznati brezdimne alternative cigaretam. 

Očitno je, da kljub splošno znanim tveganjem za zdravje, ki so povezana s kajenjem, mnogi ljudje še naprej kadijo. Svetovna zdravstvena organizacija (SZO) napoveduje, da bo leta 2025 na svetu več kot ena milijarda ljudi, ki kadijo, torej približno enako število kot danes. Njihova najboljša odločitev bi bila, da bi prenehali - vendar mnogi tega ne storijo. Smiselno bi bilo, da bi imeli ti moški in ženske dostop do manj škodljivih alternativ cigaretam in bili o njih obveščeni. Zakaj bi jim kdorkoli odrekal to možnost? PMI poziva k dodatnemu, drznemu pristopu do javnega zdravja. 

"Za ljudi, ki bi sicer kadili še naprej, je SZO v odličnem položaju, da spodbuja prehod s cigaret na razumne alternative. Usmeritev, ki bi ljudi obveščala o teh alternativah - torej svetovni dan brez kajenja - bi zmanjšala razširjenost kajenja veliko bolj in veliko hitreje kot obstoječi nabor ukrepov za nadzor nad tobakom," meni André Calantzopoulos, generalni direktor PMI. "Ljudje, ki kadijo, si zaslužijo razumen načrt, ki v celoti upošteva boljše alternative cigaretam. Odločeni smo, da bomo poskrbeli za prihodnost brez dima z inovacijami, ki so znanstveno preizkušene in izpolnjujejo potrebe potrošnika." 

PMI je že namenil 4,5 milijarde USD za podporo ekipi 400 znanstvenikov, inženirjev in raziskovalcev svetovnega formata, ki so leta namenili ustvarjanju in testiranju cele palete brezdimnih izdelkov - mnogo boljše izbire za milijone kadilcev, ki kajenja ne želijo opustiti. Več kot 5 milijonov kadilcev po vsem svetu je že popolnoma opustilo kajenje cigaret in prešlo na IQOS, PMI-jev izdelek s tobakom za segrevanje; ta prehod vsak dan izvede 10.000 kadilcev. PMI pri tem tudi ni edina družba, ki si prizadeva za inovacije, pomembne za 1 milijardo kadilcev na svetu - na splošno se tobačna industrija pričenja premikati v to smer, in to v dobro vseh, ki kadijo. 

"Naša kratkoročna ambicija je, da bi vsak naš tretji potrošnik, kar predstavlja 40 milijonov moških in žensk, ki kadijo, do leta 2025 prešel na boljše alternative. Naša vizija je, da bi lahko popolnoma prenehali prodajati cigarete. Vendar pa potrebujemo podporo vlad in organizacij, pristojnih za javno zdravje, da bomo to lahko dosegli v čim krajšem času. Menim, da bi morali, namesto da en dan razglasimo za svetovni dan brez tobaka, vsak dan promovirati kot svetovni dan brez kajenja," pravi Calantzopoulos. 

PMI predlaga, naj vlade in uradni organi temeljito raziščejo, kako bi lahko znanstveno podkrepljene brezdimne izdelke uporabili kot dopolnilno strategijo za javno zdravje, skupaj s preventivo in opuščanjem kajenja. S primerno državno kontrolo in nadzorom imajo ti izdelki lahko pomemben in pozitiven vpliv na javno zdravje. 

Če želite izvedeti več o stališču PMI o svetovnem dnevu brez tobaka, obiščite http://www.pmi.com/world-no-smoking-day-2018. PMI je pričel z objavami v nacionalnih in mednarodnih medijih 30. in 31. maja. 

Philip Morris International: 
Kdo smo Smo vodilna mednarodna tobačna družba, ki na trgih izven Združenih držav Amerike deluje na področju proizvodnje in prodaje cigaret in drugih izdelkov, ki vsebujejo nikotin. Svojo prihodnost gradimo na brezdimnih izdelkih, ki so mnogo boljša izbira kot nadaljevanje kajenja cigaret. Z multidisciplinarnimi prizadevanji na področju razvoja izdelkov, sodobnimi zmogljivostmi in znanstveno podporo želimo zagotoviti, da bi naši brezdimni izdelki ustrezali željam potrošnikov in strogim zakonskim zahtevam. Naša vizija je, da bi ti izdelki konec koncev zamenjali cigarete v dobro odraslih kadilcev, družbe, našega podjetja in naših delničarjev. Za več informacij si oglejte naše spletne strani PMI in PMIScience.

Oglejte si izvorno verzijo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180530005097/en/ 

Vir: Philip Morris International: 
Informacije za medije Philip Morris International media office 
T: +41 (0)58 242 4500 E: Ryan.Sparrow@pmi.com