O-STA

Zavarovalnica Sava & Mojmojster.net - pomen poslovnega inoviranja in inovacijskih spoznanj

Zavarovalnica Sava v sklopu inovacijskih aktivnosti na mesečni ravni organizira ti. inovacijska (spo)znanja. Inovacijska (spo)znanja so interni dogodek za zaposlene v Zavarovalnici Sava. Običajno se izvedejo kot pogovor z uglednimi gosti, ki izstopajo po svojih inovativnih poslovnih dosežkih.

Kot pravijo: "Na teh internih dogodkih si želimo gostiti goste iz drugih panog, podjetij, ki lahko z našimi zaposlenimi delijo svojo zgodbo, izkušnje o svojem podjetju ali načinu dela z inovativnih področij. Primeri zgodb in izkušenj drugih podjetij so nam inspiracija za naše delo. Hkrati želimo s pomočjo takih dogodkov v zaposlenih prebuditi strast do inoviranja."

Na letošnjih septembrskih inovacijskih (spo)znanjih so tako gostili Martina Pelcla, soustanovitelja podjetja Daibau, ki je v Sloveniji znano po blagovni znamki MojMojster.net. Mednarodno je podjetje prisotno že v desetih različnih državah (Slovenija, Avstrija, Hrvaška, Švica, Madžarska, Srbija, Romunija, Slovaška, Bolgarija, Češka, BiH). Še bolj impresivna pa je hitrost rasti podjetja, saj se vsako leto razširijo vsaj na 2 novi državi.

Skoraj 100 udeležencev, zaposlenih Zavarovalnice Sava je prisluhnilo zgodbi o uspehu portala Mojmojster.net. Z njim se je pogovarjal Urban Lapajne, iz Tovarne podjemov.

Martin je povedal, da začetki niso bili enostavni, saj sta s soustanoviteljem Gregorjem Černelcem orala ledino: "Nismo imeli pojma, v kaj se spuščamo. Predvidevali smo, da so spletni projekti enostavni in da jih je mogoče zelo hitro realizirati. Da potrebuješ le programerja, ki bo stran udejanjil".

Pojasnil je tudi, da so bile v procesu izgradnje portala največji problem tržne in finančne strategije. Od prvotne ideje o 'LinkedIn profilu' za gradbene izvajalce so skozi preobrate in razvoj poslovnega modela zrasli v spletno platformo, kjer lahko stranke najdemo več kot 60.000 preverjenih lokalnih izvajalcev v desetih različnih državah.

Od gosta septembrskih inovacijskih (spo)znanj, Martina Pelcla, smo iz prve roke izvedeli tudi, kako zelo pomembna je osredotočenost na uporabnika oziroma 'user centricity'. Pri razvoju njihovega podjetja oz. portala MojMojster.net so imeli pred sabo vedno potrebo uporabnika, ki so jo na platformi zaznali in nanjo odgovorili s podporo pri iskanju izvajalca. Pravi, da so uporabniki osrednji fokus njihovega delovanja: "Pred seboj smo vedno imeli potrebo uporabnika. In potrebo, ki smo jo zaznali, smo na platformi suportirali z iskanjem izvajalca na drugi strani. Uporabniki so naš fokus, tukaj smo zaradi njih".

Od začetka letošnjega leta so močnejši tudi za novo partnerstvo s Henklom, ki bo zagotovo pomagalo uresničiti skupno vizijo - postati najboljša gradbena platforma v regiji in se tako še bolj približati izvajalcem in investitorjem.

Kontakt:
MojMojster by Daibau
DAIBAU International, d.o.o.
Grega Pauko
grega@mojmojster.net
T: 00386 40 145 800
https://www.mojmojster.net/
https://www.daibau.com