Hyatt zaključil prevzem družbe Apple Leisure Group ter postal globalno vodilno podjetje na področju prostočasnih in luksuznih potovanj all-inclusive
Z izboljšano celovito ponudbo in vse bolj raznolikim portfeljem je v dobrem položaju, da odgovori na veliko in rastoče povpraševanje po prostočasnih potovanjih
Ponovno potrjuje razširjeno zavezo o prodaji sredstev, ki bo do konca leta 2024 prinesla dodatni 2 milijardi dolarjev prihodkov; v celoti izpolnjuje obstoječo zavezo
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) je danes sporočil, da je Hyatt dokončal napovedani prevzem družbe Apple Leisure Group® (ALG), vodilne skupine za upravljanje luksuznih letovišč, potovanja in gostinstvo, od podružnic družb KKR in KSL Capital Partners, LLC.
Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20211102005724/en/
Hyatt podvaja svoj globalni vpliv v letoviščih z vključitvijo portfelja blagovne znamke AMR™ Collection družbe ALG, ki obsega približno 100 hotelov in letovišč v 10 državah, ter 24 sklenjenih poslov v Ameriki in Evropi. Tako Hyatt zdaj ponuja eno največjih zbirk luksuznih letovišč all-inclusive na svetu, vključno z novimi destinacijami, kot so Acapulco, Curaçao, Kanarski otoki, Menorca in Sveti Martin. S tem nakupom je Hyatt pridobil objekte na 11 novih evropskih trgih in za 60% razširil svoj evropski odtis blagovne znamke, s čimer je okrepil Hyattov potencial rasti v regiji, ki je ključna za globalno povpraševanje po potovanjih v prostem času.
Poleg tega Hyatt svojim vrhunskim gostom in strankam ponuja še več možnosti in doživetij ter izboljšuje celovito izkušnjo prostočasnih potovanj, saj ponuja:
• Unlimited Vacation Club® kolekcije AMR™ Collection, ekskluzivni članski klub, katerega člani imajo prednostne cene in druge ugodnosti v objektih, ki so vključeni v AMR™ Collection
• ALG Vacations®, enega največjih ponudnikov paketnih počitnic in platform za distribucijo prostočasnih potovanj v Severni Ameriki v Združenih državah Amerike, Mehiki in na Karibih
• Amstar, vodilno podjetje za upravljanje destinacijskih storitev
• Trisept Solutions®, edinstvena tehnološka platforma za prostočasna potovanja
Hyatt išče načine, kako bi lahko programa zvestobe World of Hyatt® in ALG-jev Unlimited Vacation Club® prinesla dodano vrednost in edinstvene ugodnosti za svoje člane. Hyatt leta 2022 načrtuje vključitev zbirke AMR™ Collection v World of Hyatt, kar pomeni, da bodo lahko člani zbirke World of Hyatt zbirali in unovčevali točke v več kot 100 hotelih in letoviščih zbirke AMR™ Collection.
"Hyattov prevzem družbe ALG predstavlja trenutek, ki definira blagovno znamko v naši več kot 60-letni zgodovini in nadgrajuje našo zapuščino vodilnega podjetja v gostinstvu," je dejal Mark Hoplamazian, predsednik in glavni izvršni direktor družbe Hyatt. "Hyatt in ALG imata zelo komplementarne portfelje blagovnih znamk in sta oba globoko zavezana skrbi za sodelavce in goste. Ker smo leta 2013 prvič vstopili na hitro rastočo področje luksuznih paketov all-inclusive, smo v idealnem položaju, da zajamemo veliko in naraščajoče povpraševanje po prostočasnih potovanjih ter razširimo vrhunsko gostoljubje, ki ga zagotavljamo, na širok krog novih potnikov. V Hyattovi družini z veseljem pozdravljamo ekipo ALG in se veselimo sodelovanja pri doseganju novih ravni rasti in ustvarjanja vrednosti za vse deležnike - vključno z našimi delničarji, lastniki, strankami, gosti, člani in sodelavci."
"Danes se za ALG začenja naslednje poglavje, v katerem bomo še naprej gradili na močni zvestobi in ugledu, ki smo ju vzpostavili z našimi luksuznimi potovalnimi znamkami in storitvami, zdaj kot del Hyatta," je dejal Alejandro Reynal, izvršni direktor in predsednik skupine Apple Leisure Group. "Trdno verjamemo, da lahko skupaj dosežemo več, in navdušeni smo nad priložnostmi, ki so pred nami za našo razširjeno družino, vključno s člani naše ekipe ALG, ki se bodo z veseljem pridružili večji globalni organizaciji. Pričakujemo, da bomo s Hyattovim dodatnim strokovnim znanjem pospešili našo širitev, saj bomo sprejeli več potnikov in sanje o počitnicah spremenili v spomine, ki trajajo vse življenje."
Podjetje ALG bodo še naprej vodili Alejandro Reynal in sedanja vodstvena ekipa ALG. ALG bo delovala kot ločena poslovna enota znotraj Hyatta. Gospod Reynal se je pridružil Hyattovi izvršni vodstveni ekipi in poroča gospodu Hoplamazianu.
Septembra 2021 je Hyatt izpolnil svojo obveznost prodaje premoženja, napovedano leta 2019, v višini 1,5 milijarde dolarjev, s čimer je od uvedbe strategije prodaje premoženja leta 2017 skupaj realiziral več kot 3 milijarde dolarjev prihodkov, in sicer s skupnim večkratnikom več kot 17x EBITDA. Hyatt prav tako potrjuje svojo zavezo, da bo do konca leta 2024 ustvaril še 2 milijardi dolarjev prihodkov iz odsvojitve sredstev.
Svetovalci
V zvezi s transakcijo sta BDT & Company, LLC in JP Morgan nudila finančno svetovanje Hyattu, Latham & Watkins LLP pa je bil njegov pravni svetovalec. PJT Partners je deloval kot finančni svetovalec ALG, Simpson Thacher & Bartlett LLP pa kot njihov pravni svetovalec. Credit Suisse in Deutsche Bank Securities Inc. sta bila finančna svetovalca podjetjema KKR in KSL Capital Partners.
Izraz "Hyatt" se v tej objavi nanaša na Hyatt Hotels Corporation in/ali eno ali več njegovih podružnic.
O družbi Hyatt Hotels Corporation
Hyatt Hotels Corporation s sedežem v Chicagu je ena izmed vodilnih turističnih družb na svetu in ponuja 20 vrhunskih blagovnih znamk. Na dan 30. junija 2021 je portfelj družbe vključeval več kot tisoč hotelskih nepremičnin in nepremičnin all-inclusive v 68 državah na šestih celinah. Namen družbe je skrbeti za ljudi, tako da so lahko najboljši, je vodilo poslovnih odločitev in strategije rasti, namenjen pa je privabljanju in zadržanju vrhunskih zaposlenih, negovanju odnosov z gosti in ustvarjanju vrednosti za delničarje. Podružnice družbe upravljajo, imajo franšize, posedujejo, dajejo v najem, razvijajo, licencirajo ali ponujajo storitve hotelom, letoviščem, rezidencam z lastno blagovno znamko in lastnikom počitniških hiš, med drugim v okviru blagovnih znamk Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House® , Hyatt Place®, tommie™, UrCove in Hyatt Residence Club® ter vodijo program zvestobe World of Hyatt®, ki svojim cenjenim članom ponuja posebne ugodnosti in ekskluzivne izkušnje. Za več informacij obiščite www.hyatt.com.
O družbi Apple Leisure Group®
Apple Leisure Group® (ALG) je ena izmed vodilnih severnoameriških skupin za upravljanje blagovnih znamk, potovanja in turizem z edinstvenim poslovnim modelom, ki služi potnikom in destinacijam po vsem svetu. ALG s svojo skupino povezanih podjetij dosledno zagotavlja izjemno vrednost potnikom in močne rezultate lastnikom letovišč in partnerjem, tako da strateško uporablja svoj portfelj blagovnih znamk, med drugim: AMResorts LP ali eno ali več njegovih podružnic, ki skupaj zagotavljajo prodajne in trženjske storitve ter storitve upravljanja blagovnih znamk letovišč in hotelov v zbirki AMR ™, vključno z luksuznimi nagrajenimi blagovnimi znamkami s 5 zvezdicami in 4 zvezdicami, med njimi Secrets® Resorts & Spa, Dreams® Resorts & Spa, Breathless® Resorts & Spa, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Alua® Hotels & Resorts, Sunscape® Resorts & Spa in Now® Resorts & Spa; ALG Vacations®, enim največjih prodajalcev počitniških paketov in čarterskih letov v ZDA za potovanja v Mehiko in na Karibe, ki ima uveljavljene blagovne znamke: Apple Vacations®, Funjet Vacations®, Travel Impressions®, CheapCaribbean.com®, BeachBound ®, Blue Sky Tours®, Southwest Vacations® in United Vacations®; ekskluzivni članski program Unlimited Vacation Club®; najboljše storitve upravljanja destinacij v svojem razredu, ki jih ponuja Amstar DMC; in ponudnika inovativnih tehnoloških rešitev Trisept Solutions®, ki povezuje več kot 88.000 potovalnih agencij z vodilnimi ponudniki potovanj.
Če želite izvedeti več o prednosti skupine Apple Leisure Group, obiščite www.appleleisuregroup.com.
NAPOVEDNE IZJAVE:
Napovedne izjave v tem sporočilu za javnost, ki niso zgodovinska dejstva, so napovedne izjave v smislu Zakona o reformi sporov v zvezi z zasebnimi vrednostnimi papirji iz leta 1995. Te izjave vključujejo izjave o prevzemu družbe Apple Leisure Group, vključno s pričakovanimi finančnimi in poslovnimi koristmi, ki izhajajo iz nakupa, prednostmi za goste in lastnike, ki izhajajo iz prevzema, predvidenimi finančnimi rezultati Apple Leisure Group, zneskom in časovnim okvirjem prihodnjih odprodaj sredstev ter predvidenimi prodajnimi večkratniki odprodaje teh sredstev, likvidnostnim profilom družbe, številu nepremičnin, ki se bodo predvidoma uporabljale v prihodnosti, pričakovani rasti svetovnih luksuznih potovanj in pričakovani strukturi prihodkov v celotnem sistemu turističnih sob, predvidenih prihodkih kombiniranega podjetja iz provizij, pričakovanih koristih in dodani vrednosti iz programa zvestobe World of Hyatt in ponudbe za člane Apple Leisure Group, pričakovanih virih financiranja za predlagani prevzem Apple Leisure Group, vplivu dolga, nastalega v povezavi s prevzemom, na bonitetno oceno družbe, pričakovanem časovnem okviru za dokončanje prevzema, načrtih, strategijah, obetih, finančnih rezultatih družbe, projekcijah, predlogih za financiranje, obetih ali prihodnjih dogodki ter vključujejo znana in neznana tveganja, ki jih je težko predvideti. Posledično se lahko naši dejanski rezultati, uspešnost ali dosežki bistveno razlikujejo od tistih, ki jih izražajo ali jih implicirajo te izjave o prihodnosti. V nekaterih primerih lahko izjave o prihodnosti prepoznate z uporabo besed, kot so "lahko", "morda", "pričakuje", "namerava", "načrtuje", "išče", "predvideva", "verjame", "ocena", "predvidevanje", "potencial", "nadaljevanje", "verjetno", "volja", "bi" in variacije teh izrazov in podobnih izrazov ali nikalne oblike teh ali podobnih izrazov. Takšne napovedne izjave nujno temeljijo na ocenah in predpostavkah, ki so po mnenju družbe in poslovodstva razumne, vendar same po sebi negotove. Dejavniki, zaradi katerih se lahko dejanski rezultati bistveno razlikujejo od trenutnih pričakovanj, med drugim vključujejo tveganja, povezana z dokončanjem prevzema družbe Apple Leisure Group®, vključno s povezano zadolžitvijo, sposobnost družbe, da uspešno vključi zaposlene in dejavnosti družbe Apple Leisure Group v družbo; zmožnostjo uresničitve pričakovanih koristi in sinergij prevzema družbe Apple Leisure Group® tako hitro ali v pričakovanem obsegu; trajanjem pandemije covida-19 in hitrostjo okrevanja po pandemiji, morebitnem dodatnem ponovnem izbruhu covida-19 ali različic; kratkoročnimi in dolgoročnimi učinki pandemije covida-19, vključno s povpraševanjem po potovanjih, tranzitu in skupinskih potovanjih ter stopnjo zaupanja potrošnikov; vplivom pandemije covida-19, morebitnega ponovnega izbruha ali variant covida-19 ter vplivom ukrepov, ki jih sprejmejo vlade, podjetja in posamezniki, na globalno in regionalno gospodarstvo, omejitve ali prepovedi potovanj in gospodarsko dejavnost, vključno s trajanjem in obsegom njegovega vpliva na stopnjo brezposelnosti in porabo potrošnikov; široko distribucijo cepiv proti covidu-19 in splošno sprejemanje takšnih cepiv v splošni populaciji; zmožnost lastnikov nepremičnin, dajalcev franšize ali partnerskih podjetij v turistični panogi, da uspešno obvladajo vplive pandemije covida-19, morebitnih ponovnih izbruhov ali različic covida-19; splošna gospodarska negotovost na ključnih svetovnih trgih in poslabšanje svetovnih gospodarskih razmer ali nizka stopnja gospodarske rasti; stopnja in hitrost oživitve gospodarstva po gospodarski krizi; stopnje porabe v poslovnih, turističnih in all inclusive segmentih ter zaupanje potrošnikov; zmanjšanje zasedenosti in povprečne dnevne cene; omejena predvidevanja glede prihodnjih rezervacij; izguba ključnega osebja; notranje in mednarodne politične in geopolitične razmere, vključno s političnimi ali državljanskimi nemiri ali spremembami trgovinske politike; sovražnosti ali strah pred sovražnostmi, vključno s prihodnjimi terorističnimi napadi, ki vplivajo na potovanja; nesreče, povezane s potovanji; naravne nesreče ali nesreče, ki jih povzroči človek, kot so potresi, cunamiji, tornadi, orkani, poplave, požari, razlitja nafte, jedrski incidenti in globalni izbruhi pandemij ali nalezljivih bolezni, kot je pandemija covida-19 oziroma strah pred takšnimi izbruhi; naša sposobnost, da uspešno dosežemo določeno raven dobička iz poslovanja v hotelih, ki imajo preizkuse uspešnosti ali jamstva v korist lastnikov; vpliv prenove hotelov; tveganja, povezana z našimi načrti za alokacijo kapitala, programom odkupa delnic in izplačilom dividend, vključno z zmanjšanjem ali odpravo ali prekinitvijo dejavnosti odkupa delnic ali izplačil dividend; sezonska in ciklična narava nepremičninskih in turističnih dejavnosti; spremembe ureditve distribucije, na primer prek internetnih posrednikov; spremembe v željah in preferencah naših strank; odnosi s sodelavci in sindikati ter spremembe delovne zakonodaje; finančno stanje lastnikov nepremičnin, franšizodajalcev in partnerji v turizmu ter naši odnosi z njimi; morebitna nezmožnost lastnikov, franšizodajalcev ali razvojnih partnerjev dostopati do kapitala, ki je potreben za financiranje tekočega poslovanja ali izvajanje naših načrtov za rast; tveganja, povezana s potencialnimi nakupi in odprodajami ter uvedbo novih konceptov blagovnih znamk; časovni razpored prevzemov in odprodaj ter naša sposobnost, da zaključene prevzeme uspešno integriramo v obstoječe poslovanje; neuspešno dokončanje predlaganih transakcij (vključno z neizpolnjevanjem odložilnih pogojev ali pridobitvijo zahtevanih odobritev); naša sposobnost, da uspešno uresničimo svojo strategijo širjenja segmentov upravljanja in franšizinga, hkrati pa zmanjšamo naš portfelj nepremičnin v ciljnih časovnih okvirih in po pričakovanih vrednostih; upad vrednosti lastnih nepremičnin; nepredvidene odpovedi naših pogodb o upravljanju ali franšiznih pogodb; spremembe zvezne, državne, lokalne ali tuje davčne zakonodaje; zvišanje obrestnih mer in obratovalnih stroškov; nihanja deviznih tečajev ali prestrukturiranje valut; slabše sprejemanje novih blagovnih znamk ali inovacij; splošna nestanovitnost kapitalskih trgov in naša zmožnost dostopa do teh trgov; spremembe v konkurenčnem okolju v naši industriji, tudi zaradi pandemije covida-19, konsolidacije industrije in trgov, na katerih delujemo; naša sposobnost uspešnega razvoja programa zvestobe World of Hyatt in ponudbo za člane Apple Leisure Groupa; kibernetski incidenti in nedelovanje informacijske tehnologije; izidi pravnih ali upravnih postopkov; kršitve predpisov ali zakonov, povezanih z našim franšiznim poslovanjem; in druga tveganja, obravnavana v vlogah družbe pri SEC, vključno z našim letnim poročilom o obrazcu 10-K in četrtletnimi poročili o obrazcu 10-Q, ki so na voljo pri SEC. Opozarjamo vas, da se ne zanašate preveč na izjave o prihodnosti, ki so veljajo samo na dan tega sporočila za javnost. Ne prevzemamo nobene obveznosti, da javno posodobimo katero od teh napovednih izjav, da bi odražale dejanske rezultate, nove informacije ali prihodnje dogodke, spremembe predpostavk ali spremembe drugih dejavnikov, ki vplivajo na izjave o prihodnosti, razen v obsegu, ki ga zahtevajo veljavni predpisi. Če posodobimo eno ali več napovednih izjav, to ne pomeni, da bomo te ali druge napovedne izjave še dodatno posodobili.
Oglejte si izvorno različico na businesswire.com na
https://www.businesswire.com/news/home/20211102005724/en/
Kontakti:
Kontakt za medije:
Franziska Weber
+1 312 780 6106
franziska.weber@hyatt.com
Kontakt za vlagatelje:
Noah Hoppe
+1 312 780 5991
noah.hoppe@hyatt.com
Vir: Hyatt Hotels Corporation
Večpredstavnostne vsebine
Foto: Dreams Las Mareas Resort and Spa (Foto: Business Wire)
Foto: Secrets Mallorca Villamil Resort and Spa (Photo: Business Wire)
Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.