Digitalizirano brezpapirno računovodstvo s poslovno rešitvijo InDoc EDGE Likvidacija prejetih računov
Brezpapirno računovodstvo s poslovno rešitvijo InDoc EDGE Likvidacija prejetih računov
Slovensko IT podjetje Mikrocop vabi na spletni seminar Ko brezpapirno poslovanje postane resničnost, ki bo potekal 21. junija ob 11. uri. Kako učinkovito digitalizirati računovodstvo in zmanjšati količine papirnih dokumentov s poslovno rešitvijo Likvidacija prejetih računov, ki deluje na digitalni platformi InDoc EDGE, bo predstavil strokovnjak za digitalno poslovanje Anton Gazvoda z gostjo Petro Mulej, vodjo računovodstva in kontrolinga v podjetju Mikrocop. Udeležba na dogodku je brezplačna: https://bit.ly/3mAmkRv
Potrjevanje prejetih računov je eden od možnih korakov k digitaliziranemu računovodstvu, kjer papirne dokumente zamenjuje sodobna tehnologija, ki omogoča izvedbo delovnih procesov kadarkoli, in kjerkoli, tudi od doma. S poslovnimi rešitvami, ki delujejo na digitalni platformi InDoc EDGE v lastnem razvoju, v podjetju Mikrocop združujejo digitalizacijo poslovne dokumentacije z optimizacijo poslovnih procesov v podjetju in tako zagotavljajo prehod v digitalno poslovanje. Poslovna rešitev Likvidacija prejetih računov je le ena izmed standardnih poslovnih rešitev na InDoc EDGE platformi v oblaku, komplementarna z ostalimi poslovnimi rešitvami InDoc EDGE in enostavno povezljiva z zunanjimi EPR sistemi, saj v Mikrocopu ponujajo tudi integracijo z njimi.
Anton Gazvoda pove: "Proces elektronskega potrjevanja prejetega računa je eden od procesov, ki potekajo v vsakem podjetju ne glede na organiziranost ali velikost. Končen cilj odobritve prejetega računa je preveriti, ali je bila storitev/material, ki je zaračunana, opravljena in zaračunana po dogovorjeni ceni. Dodatno pa v procesu potrjevanja prejetega računa večkrat opredelimo še različne nosilce stroškov in dodamo različne povezane dokumente, ki so lahko ključni pri pregledu poslovnega dogodka tudi čez več let," in dodaja: "pomembno je, da imamo sistem, ki omogoča kombinacijo različnih zajemov dokumentov, da so koraki procesa prednastavljeni in da se po zaključku odobritve računa dokumenti hranijo v arhivu, kjer so na voljo za pregledovanje uporabnikom z ustreznimi pravicami."
Na brezplačnem spletnem seminarju bo udeležencem poleg koristi predstavil zmogljivosti poslovne rešitve ter digitalne platforme InDoc EDGE, kakšno prednost prinaša digitalizacija računovodstva, pa bo povedala njegova gostja, Petra Mulej, vodja računovodstva in kontrolinga v podjetju Mikrocop, ki bo delila uporabniško izkušnjo in razložila, kako digitalizacija računovodstva pozitivno vpliva na organizacijo dela, učinkovitost, zmanjševanje poslovnih tveganj in sodelovanje v oddelku.
Poslovna rešitev Likvidacija prejetih računov deluje na zmogljivi digitalni platformi InDoc EGDE v oblaku, ki omogoča sodobno delo, hkrati pa je tudi certificirana storitev elektronske hrambe pri Arhivu RS. Z uporabo rešitve Likvidacija poslovnih računov podjetje pohitri čas obdelave (prejem, potrditev, knjiženje) prejetih računov, zmanjša možnost izgube ali založitve dokumentov, zagotovi preglednost in sledljivost in hkrati zmanjša poslovno tveganje.
Mikrocop je vodilni ponudnik celovitih IT rešitev in storitev za digitalno poslovanje. Z lastno razvito certificirano platformo InDoc EDGE v oblaku povečuje učinkovitost in zagotavlja zakonsko skladnost in tako podpira podjetja na poti digitalne preobrazbe. Mikrocop Slovenija ima več kot 45-letno tradicijo in je del Skupine Mikrocop, kamor spadata tudi podjetji Mikrocop na Hrvaškem in v BiH. Skupaj skupina zaposluje več kot 250 ljudi.