O-STA

Končana ugibanja glede vzpona 85-letne Britanke na Mt. Everest

Opomba: Slika je na voljo preko EPA (European Pressphoto Agency) in jo je mogoče brezplačno sneti na naslovu : http://www.presseportal.ch/de/story.htx?firmaid=100004679 -

"85-letna Britanka se odpravlja na Mt. Everest s svojo jazbečarko Daisy!" Ta zgodba je povsod po svetu prišla v časopise, spletne klepetalnice, na radio in novičarske skupine. Sedaj se je izkazalo, da načrti 85-letnice iz Velike Britanije niso nič drugega kot izjemna marketinška poteza družbe Mammut, ki se ukvarja s prodajo gorniške opreme. Švicarska družba, znano po najkvalitetnejših gorniških oblačilih in opremi, je senzacijo povzročila, da bi pritegnila pozornost na kvaliteto svojih izdelkov. V globalni virusni večmedijski kampanji Mammut navdušence nad plezanjem in gorništvom opozarja, da je uporabe njihove opreme nevarna, saj je tako dobra, da lahko povzroči izgubo zdrave pameti - samo poglejte Mary, ki si je kupila jakno Mammut in naenkrat hotela osvojiti kar sam Everest.

Zgodba

Mary Woodbridge rada vsak dan pelje psa na sprehod, zato si za zaščito pred dežjem in vetrom kupi jakno Mammut. Čeprav nima nikakršnih izkušenj in kondicije si naenkrat zada cilj, da bo v družbi svoje jazbečarke Daisy osvojila Mt. Everest, in to brez kisika ali šerp. Svojo noro avanturo oznani decembra na svoji spletni strani www.mary-woodbridge.co.uk. Najbolj vredni ogleda so njeni domači video posnetki, na katerih trenira z Daisy, ob tem pa jo njeni oboževalci fanatično spodbujajo. Da bi uresničila svoje cilje in povečala priljubljenost svoje spletne strani, Mary Woodbridge januarja številne proizvajalce športne opreme prosi, če bi bili njeni pokrovitelji, ob tem pa dobiva nasvete in namige uporabnikov športnih spletnih forumov iz vsega sveta.

Globalna uganka

Novica o nameravanem podvigu 85-letnice se je razširila kot požar in Mary Woodbridge je s svojimi načrti in smešno spletno stranjo kmalu postala znana, zato so mediji iz vsega sveta poročali o norem podvigu in neverjetni spletni strani. Plezalna skupnost je bila razdeljena na dva dela: ali naj spodbujajo podvig stare ženice, ali pa pokličejo može v belem iz psihiatrične ustanove. Komentarji na forumih in na www.mary-woodbridge.co.uk so izjemno zabavni in kažejo, da jo je ciljna publika z veseljem sprejela medse.

Rešitev uganke

Fenomen Mary Woodbridge je znan pod imenom lažni dokumentarec, fiktivna zgodba, ki je prikazana, kot da je resnična. �"Ta pristop smo izbrali, da bi dosegli resnično zavzete plezalce, ki jih je s konvencionalnim oglaševanjem težko pritegniti," je pojasnil Micheal Gyssler, izvršni direktor za marketing pri podjetju Mammut. �"Veseli nas, da smo lahko uporabili zabaven lik Mary Woodbridge in pokazali, da so naši produkti resnično tako dobri, da lahko vodijo do izgube razsodnosti."

Obiskovalci strani www.mary-woodbridge.co.uk nemudoma vidijo opozorila podjetje Mammut, ki jih opozarjajo, naj ne posnemajo Mary Woodbridge: �"Opozorilo: tako dobra oprema lahko vodi v popolno izgubo razsodnosti!"

Kontakt:

Mammut Sports Group AG

Katharina Habermann

odnosi z javnostmi / splet

Mammut Sports Group AG

Industriestrasse Birren

CH-5703 Seon

Tel.: +41/62/769'81'25

Fax: +41/62/769'82'47

E-pošta: khabermann@mammut.ch

Internet: www.mammutsportsgroup.ch