O-STA

Starbucks je okrepil vodstveno ekipo za mednarodno poslovanje z novimi in razširjenimi položaji

SEATTLE, ZDA - (BUSINESS WIRE) - 8. marec 2006

Cliff Burrows napredoval na položaj predsednika za Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko; Phil Broad imenovan za glavnega direktorja za Združeno kraljestvo in Irsko; Julio Gutierrez imenovan za vodjo oddelka za nove trge

Podjetje Starbucks Coffee Company (NASDAQ: SBUX) je sporočilo, da bo s 3. aprilom 2006 Cliff Burrows, član upravnega odbora in predsednik Starbucks Coffee Company (UK) Ltd., prevzel vodilno vlogo kot član upravnega odbora in predsednik Starbucks Coffee International za Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko. Burrowsa bo nasledil Phil Broad, ki bo postal glavni direktor Starbucksa za Združeno kraljestvo in Irsko, enega od Starbucksovih najpomembnejših trgov. Z Burrowsovo pomočjo bo podjetje Starbucks pospešilo razvoj, lastniško strategijo in poslovanje po vsej Evropi, Bližnjem Vzhodu in Afriki, vključno z Združenim kraljestvom in Irsko. Njegov sedež bo v regionalnem podpornem centru podjetja Starbucks v Amsterdamu na Nizozemskem. Broad bo prevzel pisarno v Londonu in bo odgovoren za širitev podjetja Starbucks v Združenem kraljestvu, kjer ima podjetje že 500 prodajaln, prav tako pa bo nadgrajeval začetne uspehe podjetja na Irskem.

Julio Gutierrez bo prevzel vodenje pred kratkim ustanovljenega oddelka za nove trge pri Starbucks Coffee International. V tej vlogi bo skušal prepoznati in izkoristiti nove priložnosti na trgih znotraj Evrope, Bližnjega Vzhoda in Afrike. Od 26. februarja ima podjetje Starbucks v tej regiji že več kot 330 prodajaln. Dolgoročni cilj podjetja je vsaj 6000 prodajaln v tej regiji. "Starbucks nenehno pospešuje svojo širitev na mednarodni ravni, zato moramo vedno znova graditi močnejšo infrastrukturo, s pomočjo katere bo podjetje lahko doseglo svoje strateške cilje," je povedal Martin Coles, predsednik Starbucks Coffee International. "Cliffovi in Juliovi dosedanji uspehi, obsežne izkušnje, poznavanje Starbucksovega poslovanja in tradicije, ter Philove izkušnje pri vodenju restavracij in trgovin so tisti temelji, ki jih potrebujemo v tej regiji, da bi lahko dosegli naše dolgoročne cilje, obenem pa našim strankam še naprej nudili legendarno kakovostne storitve podjetja."

Burrows se je Starbucksu pridružil maja 2001 kot član upravnega odbora in predsednik Starbucks Coffee Comapny (UK) Ltd. za Združeno kraljestvo. Pod njegovim vodstvom se je število Starbucksovih prodajaln v državi povzpelo na okrog 500, zato je to četrto največje tržišče podjetja. Preden se je pridružil Starbucksu, je bil Burrows glavni direktor podjetja za stanovanjsko opremo Habitat. Med svojo 19-letno kariero pri Habitatu je več let upravljal franšize in nadzoroval nova tržišča po vsej Evropi.

Gutierrez se je Starbucksu pridružil v januarju 2001 kot predsednik Starbucks Coffee International za Latinsko Ameriko. Poleti 2004 je postal predsednik Starbucks Coffee International za Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko. Zaradi njegove sposobnosti prepoznavanja poslovnih priložnosti in povezovanja z morebitnimi poslovnimi partnerji je Starbucks svoje poslovanje v teh regijah še razširil. Preden se je pridružil Starbucksu, je bil Gutierrez predsednik uprave in predsednik podjetja Wal-Mart v Argentini, pri čemer je bil odgovoren tudi za oddelek Sam's Club. Poleg tega je bil tudi predsednik uprave Grupo Marti, vodilnega trgovca za športno opremo in vodilnega podjetja za fitnes klube v Mehiki.

Broad je trenutno glavni direktor svojega franšiznega podjetja za Outback Steakhouses. Pred tem je bil poslovni direktor podjetja T.G.I. Friday's (UK) Ltd. za Združeno kraljestvo, kasneje pa glavni direktor tega podjetja. Vodil je tudi poslovni in trgovski oddelek pri podjetjih Tesco in Pizza Hut.

O podjetju Starbucks

Starbucks Corporation je vodilni prodajalec, predelovalec in blagovna znamka posebne vrste kave, z okoli 11.000 prodajalnami v Severni Ameriki, Latinski Ameriki, Evropi, na Bližnjem Vzhodu in v državah ob Tihem oceanu. Podjetje je zavezano k nudenju kave visoke kakovosti in druge Starbucksove storitve, obenem pa prispeva k družbenim, okoljevarstvenim in gospodarskim koristim za skupnosti, v katerih posluje. Podjetje poleg kave prek svojih mešanih družb prodaja tudi ustekleničene kavne napitke Frappuccino(R), espresso napitke Starbucks DoubleShot(R), in serijo izvrstnih sladoledov. Portfelj podjetja ponuja vrsto raznolikih izdelkov - okusni čaji Tazo(R) in zgoščenke Starbucks Hear Music(TM) še pripomorejo k celotnemu doživetju Starbucksove ponudbe. Z blagovnima znamkama Seattle's Best Coffee(R) in Torrefazione Italia(R) lahko Starbucks privabi širši krog strank, saj lahko ponudi več različnih okusov kave.

To sporočilo za javnost vsebuje napovedne izjave o pričakovanih otvoritvah prodajaln. Te napovedne izjave temeljijo na trenutno dostopnih informacijah o poslovanju, financah in konkurenci, ter so predmet različnih tveganj in negotovosti. Dejanski rezultati in trendi se lahko zaradi različnih dejavnikov bistveno razlikujejo od napovedi. Ti dejavniki vključujejo uspešnost izvrševanja načrtov in nihanj na tržišču v ZDA in mednarodnih trgih ter so bolj podrobno opisana v poročilu, ki ga je podjetje predložilo ameriški komisiji za trgovanje z vrednostnimi papirji (Securities and Exchange Commission - SEC), vključno z "Dejavniki tveganja", ki so del Starbucksovega letnega poročila na obrazcu 10-K za fiskalno leto, ki se je končalo z 2. oktobrom 2005. Podjetje Starbucks ni zavezano, da posodablja katerokoli od teh napovednih izjav.

Starbucks Coffee Company

T. May Kulthol,

206-318-7100

mkulthol@starbucks.com

or

http://www.businesswire.com/cnn/sbux.shtml