O-STA

Starbucks objavlja strateške iniciative za povečanje vrednosti delnic; Predsednik Howard Schultz se vrača kot generalni direktor

Starbucks objavlja strateške iniciative za povečanje vrednosti delnic; 
Predsednik Howard Schultz se vrača kot generalni direktor

         Ponovni poudarek na izkušnjah s strankami in na inovacijah;

   Starbucks upočasnjuje razvoj trgovin v ZDA in povečuje mednarodno 
širitev

   Konferenčni klic za finančno skupnost se bo odvijal danes ob 17:30 po 
vzhodnem standardnem času

    Poslovni uredniki/Pisci besedil o pijačah

    SEATTLE--(POSLOVNO SPOROČILO)-7. jan. 2008-

Svet direktorjev podjetja Starbucks Coffee (NASDAQ:SBUX) je danes objavil 
serijo iniciativ, ki so namenjene povečevanju vrednosti delnic s pomočjo 
spremembe poudarka podjetja, in sicer tako, da se strankam ponudi značilni 
Starbucks Experience ter z izgradnjo Starbucksove zapuščine inovacij. Za 
izpeljavo tega cilja je svet direktorjev Howarda Schultza, ki je predsednik 
podjetja, imenoval še za glavnega izvršilnega direktorja, ki bo takoj 
nadomestil Jima Donalda, ki zapušča podjetje.

    "Howard je zgradil znamko Starbucks in je pravi vizionar, ki ima 
edinstvene izkušnje s strankami, prav to pa je ključno za izjemni uspeh 
podjetja," je rekel predsednik odbora za imenovanja in korporativno vodenje 
pri Starbucksu, Craig Weatherup.
"Glede na mnenje, ki ga ima Svet o opravljanju nalog, je prav on pravi 
človek za uvedbo sprememb in za zagotavljanje, da se cela organizacija 
podjetja Starbucks vztrajno, z inovacijami in z realizacijo usmeri v 
stranke."

    Schultz je bil zaposlen kot glavni izvršni direktor v podjetju od leta 
1987 do 2000. V tem obdobju je podjetje v letu 1992 postalo javno in 
uživalo izjemen razvoj v ZDA in na mednarodnem tržišču. Od leta 2000 
dalje se je Schultz v vlogi predsednika osredotočal na globalne strategije 
in razširitev podjetja, ki je sedaj prisotno v 43 državah in se še naprej 
širi. Kot predsednik in glavni izvršni direktor bo odgovoren za celotno 
strateško usmeritev podjetja, z velikim poudarkom na vse, kar zadeva 
stranke. Glavni poslovodja Martin Cole bo tesno sodeloval s Schultzem in 
imel nadzorno odgovornost za vse operativne aspekte poslovanja.

    "Vesel sem, da imam spet dolgoročno vlogo glavnega izvršnega 
direktorja in da bom Starbucks in njegove predane partnerje (zaposlene) 
vodil do še večjih globalnih dosežkov," je rekel Schultz. "Spopasti se 
moramo z izzivi, s katerimi se srečujemo in vemo, kaj moramo storiti. 
Preprosto povedano, spet se vračamo k stvarem, ki so Starbucks in 
Starbucks Experience naredile tako edinstveno: iskanje in praženje 
najkvalitetnejše vrste kave na svetu; nenehna osredotočenost na stranko; 
zaupanje, ki smo ga zgradili skupaj z našimi ljudmi ter podjetniško 
tveganje, inovacije in kreativnost so glavne značilnosti našega uspeha.

    Schultz je izjavil, da bo njegov program vseboval:

    --  izboljševanje trenutnega stanja poslovanja v ZDA s 
        ponovno usmeritvijo na izkušnje s strankami v trgovinah, na 
        nove izdelke in oblikovalske elemente v trgovinah, nova
        usposabljanja in nova orodja za trgovinske partnerje z namenom,
        da se strankam omogoči boljšo izkušnjo;

    --  upočasnitev odpiranja trgovin v ZDA in zapiranje številnih
        lokacij z nizkimi rezultati, s čimer bo podjetje Starbucks 
        lahko obnovilo upravljanje svojih trgovinskih enot;

    --  ponovno vzpostavljanje čustvenega navezovanja s strankami in
        obnavljanja povezave strank s kavo Starbucks(R), znamko  
Starbucks(R), trgovin Starbucks(R) in z ljudmi;

    --  ponovno usklajevanje organizacije Starbucksa in posodabljanje
        vodstva za boljšo podporo iniciativam, ki se osredotočajo na 
        stranko ter ponovno dodeljevanje virov ključnim gonilom, in

    --  pospeševanje širjenja in povečevanje profitnosti podjetja  
Starbucks izven meja ZDA, vključno s prenosom dela kapitala, ki je bil 
originalno predviden za razvoj trgovin v ZDA, na mednarodno poslovanje.

    "Skupaj bodo te iniciative pomagale preobraziti Starbucks in popeljale 
podjetje do trajnega uspeha. Vemo, da lahko izboljšamo našo 
učinkovitost, tako da poiščemo bistvo, ki je poganjalo Starbucks v 
preteklosti - naša strast za izvajanje poslov in popolna 
osredotočenost na stranko ter odnosi z našimi ljudmi. Tako se bomo lahko 
zanesli na vztrajne napore in predanost naših partnerjev po celem svetu, ki 
pripomorejo in bodo še pripomogli k uspešni zgodbi, ki se imenuje 
Starbucks," je komentiral Schultz.

    Starbucks bo ponudil več natančnejših informacij o posodobljeni 
strategiji o razvoju trgovin in o drugih dejavnostih 30. januarja 2008 v 
konferenčnem klicu, kjer se bo govorilo o zaslužkih v prvem četrtletju. 


    Schultz je dejal, da ne obstajajo rešitve, ki so učinkovite že v 
prvem poskusu ali kar čez noč, pač pa, da uspeh leži v striktnem 
izvrševanju ciljev, ki si jih je zadalo podjetje. "Položaj, ki ga 
zavzemamo danes v srcih in glavah strank in partnerjev po celem svetu nam ni 
bil podarjen. Naučiti se moramo, da je treba zaupanje strank pridobivati 
vsak dan sproti - z načinom vodenja poslovanja, z obnašanjem do 
sodelavcev in soljudi in z odgovornim korporativnim delovanjem. Še vedno 
zagotavljamo zdravstveno varstvo za vse partnerje s polnim ali polovičnim 
delovnim časom, in se obvezujemo, da se bomo po vseh močeh trudili za 
socialno odgovornost gospodarskih družb ter da bomo naše dobavitelje kave 
spodbujali, naj se udeležijo programa C.A.F.E. (Coffee and Farmers Equity) 
v državah pridelave.

    "V imenu Sveta in vseh partnerjev podjetja Starbucks bi se rad zahvalil 
Jimu Donaldu za njegove številne doprinose našemu podjetju. Jim je bil 
strasten in neutruden zagovornik naše blagovne znamke in v njegovih 
prihodnjih podvigih mu želimo v veliko uspeha," je zaključil Schultz.

     Howard Schultz, dobro poznan kot ustanovitelj blagovne znamke 
Starbucks, se je podjetju Starbucks Coffee pridružil kot direktor 
poslovanja in marketinga v letu 1982, ko je podjetje imelo le štiri 
trgovine. Avgusta 1987 je Schultz podjetje Starbucks Coffee odkupil. Pod 
Schultzevim vodstvom je Starbucks postalo eno od prvih podjetij v Severni 
Ameriki, ki je ponujalo dve koristi svojim izbranim partnerjem s polnim ali 
polovičnim delovnim časom: zdravstveno varstvo in podporo v obliki 
možnosti nakupa delnic z imenom Bean Stock. Junija 1992 postane Starbucks 
prvo podjetje s posebno kavo, ki dobi status javnega podjetja. Danes je na 
svetovnih tržiščih vodilno kot maloprodajno podjetje, kot podjetje za 
praženje kave in kot blagovna znamka za posebne vrste kave. Poleg 
maloprodajnih lokacij v Severni Ameriki, Latinski Ameriki, Evropi, Bližnjem 
vzhodu in Pacifiškem obodu Starbucks prodaja kavne in čajne izdelke tudi 
s pomočjo posebnih transakcij in trgovin z licenco.

    Konferenčni klic za finančno skupnost

    Podjetje bo danes ob 17.30. po vzhodnem standardnem času gostovalo 
konferenčni klic, namenjen finančni skupnosti, kjer se bo razpravljalo o 
tej objavi. Klic bo na razpolago kot avdio spletni prenos v rubriki Investor 
Relations na spletišču podjetja na http://investor.starbucks.com.

    V konferenčnem klicu, ki bo sledil današnjemu, se bo razpravljalo o 
finančnih rezultatih podjetja za prvo četrtletje leta 2008 ter o 
natančnejših informacijah v zvezi s strategijo razvoja trgovin ter o 
drugih dejavnostih. Klic se bo odvijal v sredo 30. januarja 2008 takoj po 
izdaji sporočila za javnost o finančnih rezultatih 1Q08.

    O podjetju Starbucks

    Podjetje Starbucks Coffee nudi poživljajočo izkušnjo, ki z izjemno 
dobro skodelico kave obogati človekovo življenje v enem samem trenutku. 
Če želite biti del te izkušnje obiščite stran www.starbucks.com.


    Navedbe, ki se nanašajo na prihodnost

    To sporočilo za javnost vključuje navedbe za prihodnost o nedavnih 
trendih v poslovanju podjetja in o bodočih poslovnih načrtih, 
iniciativah in ciljih podjetja. Te navedbe za javnost temeljijo na trenutno 
razpoložljivih informacijah o delovanju in konkurenci in finančnih 
informacijah ter so podvržene številnim tveganjem in negotovostim. 
Dejanski rezultati in trendi v prihodnosti so lahko v veliki meri odvisni od 
različnih dejavnikov, ki vključujejo, vendar niso omejeni na, kavo, 
mleko in cene in razpoložljivost drugih surovin, uspešno izvajanje 
notranje učinkovitosti in širitvenih planov, fluktuacije v ZDA in 
mednarodna gospodarstva in valute, vpliv tekmecev, učinke pravnih 
postopkov ter drugih tveganj, ki so natančno opisana v poročilu podjetja 
za Komisijo za vrednostne papirje, vključno z odlomkom o "dejavnikih 
tveganja" iz letnega poročila na obrazcu 10-K za davčno leto, ki se je 
zaključilo 30 sept. 2007. Podjetje se ne obvezuje, da bo posodabljalo 
navedbe, ki se nanašajo na prihodnost.

    Pismo strankam podjetja Starbucks lahko preberete na www.starbucks.com.



    Kontakt: Starbucks Media Relations
             Valerie O'Neil, 206-318-7100
             ali
             Starbucks Investor Relations
             JoAnn DeGrande, 206-318-7893
             http://www.businesswire.com/cnn/sbux.shtml