Starbucks objavlja strateške iniciative za povečanje vrednosti delnic;
Predsednik Howard Schultz se vrača kot generalni direktor
Ponovni poudarek na izkušnjah s strankami in na inovacijah;
Starbucks upočasnjuje razvoj trgovin v ZDA in povečuje mednarodno
širitev
Konferenčni klic za finančno skupnost se bo odvijal danes ob 17:30 po
vzhodnem standardnem času
Poslovni uredniki/Pisci besedil o pijačah
SEATTLE--(POSLOVNO SPOROČILO)-7. jan. 2008-
Svet direktorjev podjetja Starbucks Coffee (NASDAQ:SBUX) je danes objavil
serijo iniciativ, ki so namenjene povečevanju vrednosti delnic s pomočjo
spremembe poudarka podjetja, in sicer tako, da se strankam ponudi značilni
Starbucks Experience ter z izgradnjo Starbucksove zapuščine inovacij. Za
izpeljavo tega cilja je svet direktorjev Howarda Schultza, ki je predsednik
podjetja, imenoval še za glavnega izvršilnega direktorja, ki bo takoj
nadomestil Jima Donalda, ki zapušča podjetje.
"Howard je zgradil znamko Starbucks in je pravi vizionar, ki ima
edinstvene izkušnje s strankami, prav to pa je ključno za izjemni uspeh
podjetja," je rekel predsednik odbora za imenovanja in korporativno vodenje
pri Starbucksu, Craig Weatherup.
"Glede na mnenje, ki ga ima Svet o opravljanju nalog, je prav on pravi
človek za uvedbo sprememb in za zagotavljanje, da se cela organizacija
podjetja Starbucks vztrajno, z inovacijami in z realizacijo usmeri v
stranke."
Schultz je bil zaposlen kot glavni izvršni direktor v podjetju od leta
1987 do 2000. V tem obdobju je podjetje v letu 1992 postalo javno in
uživalo izjemen razvoj v ZDA in na mednarodnem tržišču. Od leta 2000
dalje se je Schultz v vlogi predsednika osredotočal na globalne strategije
in razširitev podjetja, ki je sedaj prisotno v 43 državah in se še naprej
širi. Kot predsednik in glavni izvršni direktor bo odgovoren za celotno
strateško usmeritev podjetja, z velikim poudarkom na vse, kar zadeva
stranke. Glavni poslovodja Martin Cole bo tesno sodeloval s Schultzem in
imel nadzorno odgovornost za vse operativne aspekte poslovanja.
"Vesel sem, da imam spet dolgoročno vlogo glavnega izvršnega
direktorja in da bom Starbucks in njegove predane partnerje (zaposlene)
vodil do še večjih globalnih dosežkov," je rekel Schultz. "Spopasti se
moramo z izzivi, s katerimi se srečujemo in vemo, kaj moramo storiti.
Preprosto povedano, spet se vračamo k stvarem, ki so Starbucks in
Starbucks Experience naredile tako edinstveno: iskanje in praženje
najkvalitetnejše vrste kave na svetu; nenehna osredotočenost na stranko;
zaupanje, ki smo ga zgradili skupaj z našimi ljudmi ter podjetniško
tveganje, inovacije in kreativnost so glavne značilnosti našega uspeha.
Schultz je izjavil, da bo njegov program vseboval:
-- izboljševanje trenutnega stanja poslovanja v ZDA s
ponovno usmeritvijo na izkušnje s strankami v trgovinah, na
nove izdelke in oblikovalske elemente v trgovinah, nova
usposabljanja in nova orodja za trgovinske partnerje z namenom,
da se strankam omogoči boljšo izkušnjo;
-- upočasnitev odpiranja trgovin v ZDA in zapiranje številnih
lokacij z nizkimi rezultati, s čimer bo podjetje Starbucks
lahko obnovilo upravljanje svojih trgovinskih enot;
-- ponovno vzpostavljanje čustvenega navezovanja s strankami in
obnavljanja povezave strank s kavo Starbucks(R), znamko
Starbucks(R), trgovin Starbucks(R) in z ljudmi;
-- ponovno usklajevanje organizacije Starbucksa in posodabljanje
vodstva za boljšo podporo iniciativam, ki se osredotočajo na
stranko ter ponovno dodeljevanje virov ključnim gonilom, in
-- pospeševanje širjenja in povečevanje profitnosti podjetja
Starbucks izven meja ZDA, vključno s prenosom dela kapitala, ki je bil
originalno predviden za razvoj trgovin v ZDA, na mednarodno poslovanje.
"Skupaj bodo te iniciative pomagale preobraziti Starbucks in popeljale
podjetje do trajnega uspeha. Vemo, da lahko izboljšamo našo
učinkovitost, tako da poiščemo bistvo, ki je poganjalo Starbucks v
preteklosti - naša strast za izvajanje poslov in popolna
osredotočenost na stranko ter odnosi z našimi ljudmi. Tako se bomo lahko
zanesli na vztrajne napore in predanost naših partnerjev po celem svetu, ki
pripomorejo in bodo še pripomogli k uspešni zgodbi, ki se imenuje
Starbucks," je komentiral Schultz.
Starbucks bo ponudil več natančnejših informacij o posodobljeni
strategiji o razvoju trgovin in o drugih dejavnostih 30. januarja 2008 v
konferenčnem klicu, kjer se bo govorilo o zaslužkih v prvem četrtletju.
Schultz je dejal, da ne obstajajo rešitve, ki so učinkovite že v
prvem poskusu ali kar čez noč, pač pa, da uspeh leži v striktnem
izvrševanju ciljev, ki si jih je zadalo podjetje. "Položaj, ki ga
zavzemamo danes v srcih in glavah strank in partnerjev po celem svetu nam ni
bil podarjen. Naučiti se moramo, da je treba zaupanje strank pridobivati
vsak dan sproti - z načinom vodenja poslovanja, z obnašanjem do
sodelavcev in soljudi in z odgovornim korporativnim delovanjem. Še vedno
zagotavljamo zdravstveno varstvo za vse partnerje s polnim ali polovičnim
delovnim časom, in se obvezujemo, da se bomo po vseh močeh trudili za
socialno odgovornost gospodarskih družb ter da bomo naše dobavitelje kave
spodbujali, naj se udeležijo programa C.A.F.E. (Coffee and Farmers Equity)
v državah pridelave.
"V imenu Sveta in vseh partnerjev podjetja Starbucks bi se rad zahvalil
Jimu Donaldu za njegove številne doprinose našemu podjetju. Jim je bil
strasten in neutruden zagovornik naše blagovne znamke in v njegovih
prihodnjih podvigih mu želimo v veliko uspeha," je zaključil Schultz.
Howard Schultz, dobro poznan kot ustanovitelj blagovne znamke
Starbucks, se je podjetju Starbucks Coffee pridružil kot direktor
poslovanja in marketinga v letu 1982, ko je podjetje imelo le štiri
trgovine. Avgusta 1987 je Schultz podjetje Starbucks Coffee odkupil. Pod
Schultzevim vodstvom je Starbucks postalo eno od prvih podjetij v Severni
Ameriki, ki je ponujalo dve koristi svojim izbranim partnerjem s polnim ali
polovičnim delovnim časom: zdravstveno varstvo in podporo v obliki
možnosti nakupa delnic z imenom Bean Stock. Junija 1992 postane Starbucks
prvo podjetje s posebno kavo, ki dobi status javnega podjetja. Danes je na
svetovnih tržiščih vodilno kot maloprodajno podjetje, kot podjetje za
praženje kave in kot blagovna znamka za posebne vrste kave. Poleg
maloprodajnih lokacij v Severni Ameriki, Latinski Ameriki, Evropi, Bližnjem
vzhodu in Pacifiškem obodu Starbucks prodaja kavne in čajne izdelke tudi
s pomočjo posebnih transakcij in trgovin z licenco.
Konferenčni klic za finančno skupnost
Podjetje bo danes ob 17.30. po vzhodnem standardnem času gostovalo
konferenčni klic, namenjen finančni skupnosti, kjer se bo razpravljalo o
tej objavi. Klic bo na razpolago kot avdio spletni prenos v rubriki Investor
Relations na spletišču podjetja na http://investor.starbucks.com.
V konferenčnem klicu, ki bo sledil današnjemu, se bo razpravljalo o
finančnih rezultatih podjetja za prvo četrtletje leta 2008 ter o
natančnejših informacijah v zvezi s strategijo razvoja trgovin ter o
drugih dejavnostih. Klic se bo odvijal v sredo 30. januarja 2008 takoj po
izdaji sporočila za javnost o finančnih rezultatih 1Q08.
O podjetju Starbucks
Podjetje Starbucks Coffee nudi poživljajočo izkušnjo, ki z izjemno
dobro skodelico kave obogati človekovo življenje v enem samem trenutku.
Če želite biti del te izkušnje obiščite stran www.starbucks.com.
Navedbe, ki se nanašajo na prihodnost
To sporočilo za javnost vključuje navedbe za prihodnost o nedavnih
trendih v poslovanju podjetja in o bodočih poslovnih načrtih,
iniciativah in ciljih podjetja. Te navedbe za javnost temeljijo na trenutno
razpoložljivih informacijah o delovanju in konkurenci in finančnih
informacijah ter so podvržene številnim tveganjem in negotovostim.
Dejanski rezultati in trendi v prihodnosti so lahko v veliki meri odvisni od
različnih dejavnikov, ki vključujejo, vendar niso omejeni na, kavo,
mleko in cene in razpoložljivost drugih surovin, uspešno izvajanje
notranje učinkovitosti in širitvenih planov, fluktuacije v ZDA in
mednarodna gospodarstva in valute, vpliv tekmecev, učinke pravnih
postopkov ter drugih tveganj, ki so natančno opisana v poročilu podjetja
za Komisijo za vrednostne papirje, vključno z odlomkom o "dejavnikih
tveganja" iz letnega poročila na obrazcu 10-K za davčno leto, ki se je
zaključilo 30 sept. 2007. Podjetje se ne obvezuje, da bo posodabljalo
navedbe, ki se nanašajo na prihodnost.
Pismo strankam podjetja Starbucks lahko preberete na www.starbucks.com.
Kontakt: Starbucks Media Relations
Valerie O'Neil, 206-318-7100
ali
Starbucks Investor Relations
JoAnn DeGrande, 206-318-7893
http://www.businesswire.com/cnn/sbux.shtml