O-STA

Podjetje Starbucks združilo 124 držav v nepozabni pesmi o ljubezni

Od Argentine do Zambije so se združili glasovi in zapeli uspešnico "All You Need Is Love" v živo preko strani www.StarbucksLoveProject.com; vabljeni, da se tudi sami pridružite projektu in zapojete tudi vi

SEATTLE--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Starbucks Coffee Company (na ameriški borzi: SBUX) je 7. decembra pozvalo ves svet naj se pridruži enkratnemu dogodku, ki bo združil posameznike, skupnosti, narode in kulture preko univerzalnega jezika glasbe. Predstavniki 124 držav iz vsega sveta so skupaj zapeli legendarno uspešnico "All You Need Is Love" ter tako obeležili prvo obletnico sodelovanja podjetja Starbucks s podjetjem (RED)TM.

Pesem je v živo povezala številne države, jezike in časovne pasove ter glasbenike, ki so igrali na različne inštrumente in prepevali na načine, ki so značilni za njihovo domovino. Vse izvedbe so bile nato istočasno posredovane v London preko medmrežja. S projektom je podjetje Starbucks postavilo tudi nov Guinessov rekord (Guinness World RecordsTM) za "največ narodov združenih v spletni pesmi". Dogodek si lahko ogledate na spletni strani www.StarbucksLoveProject.com.

"Ponižno se zahvaljujemo vsem, ki so se združili in sodelovali v tem dogodku ter tako pomagali uresničiti naš projekt," je dejal Chris Bruzzo, podpredsednik Starbucksovega oddelka za blagovno znamko, vsebino in prisotnost na spletu. "Združitev ljudi z vsega sveta preko glasbe prebuja občutke ljubezni, kar je tudi najbolj aktualno sporočilo v tem prazničnem času."

Projektu se lahko pridruži vsak, ki ima dostop do medmrežja in video kamero tako, da prispeva svojo različico pesmi "All You Need Is Love" in jo deli s svetom. Za vsak prejeti video posnetek bo Starbucks do milijona prejetih posnetkov prispeval sredstva globalnemu skladu Global Fund za nadaljevanje dosežkov v okviru partnerstva med Starbucksom in podjetjem (RED)™. Prek sodelovanja s podjetjem (RED)™ in označevanja izdelkov z oznako (PRODUCT) RED™, podjetje Starbucks sodeluje s svojimi kupci in pomaga skupnostim v Afriki, kjer pridelujejo Starbucksovo kavo, tako da skuša izboljšati življenje okuženih s virusom HIV/AIDS.

Z izdelki STARBUCKS (PRODUCT) RED™ je podjetje v preteklem letu zbralo sredstva za več kot 7 milijonov dni zdravljenja za okužene z virusom HIV v Afriki.

O podjetju Starbucks Coffee Company

Podjetje Starbucks Coffee Company je že od leta 1971 predano etičnim standardom pri pridobivanju in praženju najkakovostnejše kave arabica na svetu. S prodajalnami povsod po svetu, je podjetje vodilni svetovni ponudnik izbranih kav. Naša popolna predanost odličnosti in načelom podjetja zagotavljata, da vsaka skodelica naše kave vsakemu našemu kupci prinese neponovljivo Starbucks izkušnjo.

O podjetju (RED)™ in oznaki (PRODUCT)RED™

Primarni cilj podjetja (RED) je vključiti zasebna podjetja v kampanjo osveščanja in zbiranja donacij za svetovni sklad Global Fund, ki se bori proti AIDS-u v Afriki. Podjetja, katerih izdelki so označeni z oznako (PRODUCT)RED, pomemben delež prihodkov od prodaje teh izdelkov in dobička namenijo svetovnemu skladu Global Fund za financiranje programov zdravljenja AIDS-a v Afriki, zlasti za ženske in otroke. Trenutni partnerji so: American Express (samo v veliki Britaniji), Apple, Bugaboo, Converse, Gap, Emporio Armani, Hallmark, Dell, in Starbucks. Od začetka projekta spomladi 2006, je (RED) uspelo zbrati več kot 135 milijonov ameriških dolarjev. Sredstva se s pridom uporabljajo v Svaziju, Ruandi, Gani in Lesotu. Več informacij najdete na http://www.joinred.com/.

O svetovnem skladu za boj proti AIDS-u, tuberkulozi in malariji Global Fund to Fight AIDS, Tuberculosis and Malaria

Sklad Global Fund, ki je bil ustanovljen leta 2002, se je uveljavil kot vodilni finančni podpornik programov za preprečevanje in zdravljenje okužb s HIV-om/AIDS-om, tuberkulozo in malarijo z odobrenimi sredstvi v višini 18 milijard ameriških dolarjev za financiranje programov v 140 državah. Sklad Global Fund podpira programe, ki temeljijo na dogovorjenih ciljih in razdeljuje sredstva glede na dokazane rezultate. Konec julija 2009 so programi, ki jih podpira sklad, rešili več kot 4 milijone življenj, saj so omogočili zdravljenje 2,3 milijona obolelim za AIDS-om in 5,4 milijona obolelih za tuberkulozo ter nakup 88 milijonov posteljnih mrež z insekticidi za zaščito pred malarijo. Več informacij najdete na http://www.theglobalfund.org.

Fotografije/multimedijska galerija dostopni na http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6116584&lang=en

Kontakt:

Podjetje Starbucks Coffee Company
Kate Bovey, 206-318-7100
press@starbucks.com
ali
Edelman
Amber Eyerly, 206-318-7100
press@starbucks.com

Vir: podjetje Starbucks Coffee Company

Foto: Zbor The Brooklyn Youth Chorus, s trobentačem Rasheedom Richardom Howardom in banjoistom Bruceom Edwardsom prepeva "All You Need Is Love" v okviru Starbuckovega projekta ljubezni v New Yorku, v zvezni ameriški državi New York, v ponedeljek 7. decembra 2009. Glasbeniki so svoje glasove prispevali h globalnemu projektu, v katerem je sodelovalo več kot 120 držav, in ki je obeležil eno leto sodelovanja med Starbucksom in (RED). (Starbucks Coffee Company/Yana Paskova)

Grafika: v čast partnerstva med podjetjema Starbucks in (RED) so se umetniki iz več kot 120 držav združili in skupaj v živo zapeli legendarno uspešnico "All You Need Is Love"; izvedbe so bile nato simultano posredovane v kontrolni center O2 v Londonu v ponedeljek, 7. decembra 2009. (Press Association/Matt Crossick)

Izvirno sporočilo za javnost je dostopno na: http://www.businesswire.com/news/home/20091208006477/en.