O-STA

Zaključek prodajne razstave v Luksemburgu

Prodajna razstava slovenskih proizvodov, ki je od 2. maja v organizaciji Gospodarske zbornice Slovenije potekala v največjem nakupovalnem središču La Belle Etoile v Luksemburgu, se počasi zaključuje. Na Slovenskem tednu je sodelovalo 17 podjetij iz Slovenije na 200 m2 prodajnih površin. Gre za prvo prodajno razstavo v organizaciji GZS.

Osnovni namen prodajne razstave je bil doseči ugoden prodajni rezultat, ki bi omogočal uvrščanje posameznih prodajnih artiklov v reden asortiman ponudbe veleblagovnice Cactus. Promocijskemu delovanju in demonstracijam/degustacijam izdelkov smo posvetili posebno pozornost. Vseskozi so sodelovali vinski somelieji in demonstratorji za prehranske izdelke.

Slovenska podjetja so predstavila zanimivo dodatno ponudbo izdelkov v štirih zaokroženih celotah:

1. Izdelki domače in umetne obrti, vključno z industrijskimi namiznimi izdelki: Slovenija še vedno premore izvirne domače obrti iz kovanega železa, gline, lesa izdelkov, tekstila in stekla, ki posreduje identiteto in način življenja v Sloveniji. Na to se vežejo izvirne zamisli na področju umetne obrti in inudstrijskega designa, ki jih prav tako prikazujemo preko številnih kakovostnih izdelkov za opremo bivalnih prostorov

2. Turistična ponudba Slovenije: Nacionalna turistična organizacija je v sliki, s prospekti in informacijami predstavila Slovenijo kot turistično destinacijo z neokrnjenimi naravnimi okolji in naravnimi zanimivostmi. Turistična ponudba Slovenije pa prav tako ponuja številna zanimiva zdravilišča v notranjosti dežele, obmorske turistične kraje in izvirno evropsko arhitekturo njenih mest, kjer je ustvarjal arhitekt Jožef Plečnik

3. Vina iz Slovenije. Ne glede na majhnost dežele, se Slovenija ponaša z izjemno raznovrstnostjo ponudbe vin, ki sega od običajnih trgatev, pa vse do predikatnih vin. Slovenijo so strokovnjaki razdelili na tri vinske dežele in vsaka se je predstavila s svojim najbolj zanimivim izborom vin.

4. Hrana in brezalkoholni napitki. Posebnosti stika alpskega celinskega in primorskega podnebja in življenja »na sončni strani Alp« se zrcali še v ponudbi prehrambenih izdelkov, ki jih lahko obiskovalci tudi pokušajo.

Prodajna razstava je uspela na področju pijač in prehranskih izdelkov. Številni izdelki so pošli že v času razstave, med njimi mineralna voda Donat, nekatere vrste sokov Fructal, rdeča vina Vinakoper in vinske klet Goriških Brd. Luksemburški kupci so pokazali tudi interes za turistično ponudbo Slovenije, predvsem za zdraviliški turizem. Manjši je bil interes za industrijske izdelke oz. izdelke domače in umetne obrti tako da ugotavljamo, da tovrstna ponudba ni tipično blago za prodajne razstave v veleblagovnicah v tujini.