Hisense drugi na svetu na trgu vrhunskih televizorjev
Vodilna blagovna znamka na področju zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov žanje sadove svoje strategije na področju vrhunskih televizorjev. Novi podatki vodilnega mednarodnega inštituta za tržne raziskave Counterpoint Research kažejo, da se je Hisense v tretjem četrtletju leta 2024 s 24-odstotnim tržnim deležem vrhunskih televizorjev uvrstil na drugo mesto v svetovnem merilu. Na Kitajskem je na 1. mestu.
Hisense, priznan kot številka ena na trgu 100-palčnih televizorjev, postavlja trende na področju televizorjev z velikimi zasloni in uporabnikom zagotavlja vedno bogatejše izkušnje. To vključuje poglobljeno sodelovanje z revolucionarno igro "Black Myth: Wukong", s čimer je Hisense postal uradni televizijski partner igre in omogočil prilagojene načine igranja. Posledično se je med januarjem in septembrom z obsegom prodaje 100- in več palčnih televizorjev Hisense v približno 20 državah (vključno z Japonsko, Nemčijo, Italijo, Združenim kraljestvom, Francijo in Španijo) uvrstil na prvo mesto v industriji.
Poleg tega je Hisense znatno povečal prepoznavnost blagovne znamke, svoje tehnologije in moči izdelkov pri sponzoriranju svetovnih športnih dogodkov, kot je FlFA Club World Cup 2025™. Tehnologija AI TV, ki jo je razvil Hisense, uporabnikom omogoča neprimerljivo sliko visoke ločljivosti, hkrati pa zagotavlja vsebinsko bogate informacije o samih športnih dogodkih.
Hisense ves čas raziskuje inovacije v vodilni tehnologiji AI TV, podpira prilagojene vsebine in interakcije, ki temeljijo na umetni inteligenci, ter ambiciozno zasleduje nove trende na področju pametne domače zabave. Certifikat Designed for Xbox še dodatno dokazuje tehnično dovršenost in konkurenčnost blagovne znamke Hisense s svojimi vrhunskimi linijami izdelkov.
O blagovni znamki Hisense
Hisense je vodilna svetovna blagovna znamka gospodinjskih aparatov in zabavne elektronike. Po podatkih Omdie se je Hisense uvrstil na 2. mesto na svetovni ravni po dobavah televizorjev in 1. mesto na področju 100-palčnih televizorjev v letih 2023 in 1. polletju 2024. Podjetje se je hitro razširilo in deluje v več kot 160 državah. Specializirano je za multimedijske pripomočke, gospodinjske aparate in napredne informacijske rešitve.