O-STA

Telekom Slovenije in Siol ter Mobitel med dobitniki priznanja Trusted Brand

Ljubljana, 30. 9. - Med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami za leto 2009 so znova vse ključne blagovne znamke Skupine Telekom Slovenije, matična družba Telekom Slovenije in njena blagovna znamka SiOL ter hčerinska družba Mobitel. To so pokazali rezultati raziskave mednarodne revije Reader's Digest Slovenija.

Mednarodna revija Reader's Digest raziskavo o zaupanju potrošnikov blagovnim znamkam in ugledu posameznih podjetij v številnih evropskih državah izvaja že vrsto let, v Sloveniji pa so se letos za nagrade Trusted Brand potegovali izdelki v 40 kategorijah.

Telekom Slovenije in SiOL že tretjič

Slovenska izdaja revije Reader's Digest v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje medijev Mediano izbira blagovne znamke, ki jim slovenski potrošniki najbolj zaupajo. Med prejemniki uglednega naziva Trusted Brand sta bili tokrat že tretje leto zapored tudi blagovni znamki Telekom Slovenije v kategoriji ponudnik telekomunikacijskih storitev in SiOL v kategoriji internetnih storitev.



Telekom Slovenije se spreminja v sodobno, prilagodljivo in k uporabniku usmerjeno storitveno družbo. Z namenom širitve ponudbe Telekom Slovenije posebno pozornost posveča uvajanju novosti ter programom lojalnosti naročnikov in povečevanju njihovega zadovoljstva. Nadaljuje tudi z gradnjo celovitega večstoritvenega omrežja, kar je pogoj za kakovostno in zanesljivo delovanje storitev, ki jih individualnim uporabnikom ponuja pod blagovno znamko SiOL. Ta je iz klasičnega internetnega ponudnika v nekaj letih postala simbol za sodobne, pestre, napredne in zanimive multimedijske rešitve in vsebine.

Podpredsednik uprave Telekoma Slovenije Dušan Mitič je ob tem poudaril: "V Telekomu Slovenije smo priznanja, o katerem odločajo prav uporabniki, izjemno veseli. Telekom Slovenije je zmagal kot najboljši ponudnik telekomunikacijskih storitev, blagovna znamka SiOL pa je zmagala kot najboljši ponudnik internetnih storitev. Odgovorost do uporabnikov nas zavezuje k zagotavljanju najsodobnejše uporabniške izkušnje komuniciranja. Kot odličnega nas uporabniki tudi prepoznavajo in to so tudi nagradili. Na to smo lahko upravičeno ponosni, že tretjič zapored smo po dvakrat prvi."