Genion Clipping je nova agencija za spremljanje medijev
V Mariboru je pričelo z delom novo podjetje za spremljanje medijev Genion Clipping, ki bo od 1. januarja 2002 nudilo celovite rešitve s področja spremljanja medijev. Sledili bodo prek 320-tim slovenskim medijem, podjetje pa že v začetni fazi zaposluje izkušene strokovnjake s tega področja. Izvršna direktorica novega podjetja je Vesna Šerčič, ena tistih, ki so orali ledino na tem področju pri nas: »Ne skrivamo ambicije, da nameravamo postati najkvalitetnejša slovenska agencija za spremljanje medijev.«
Genion Clipping je strateško povezan s Hišo idej, enim vodilnih slovenskih neodvisnih radijskih producentov. Z njihovo pomočjo želijo učinkoviteje slediti radijskim in televizijskim programom. Posebno pozornost pa bodo v novi agenciji posvetili tudi kvalitativnim analizam, ki so po njihovem mnenju eno ključnih orodij za učinkovito komuniciranje z javnostmi.