O-STA

Kako v 60 dneh do 100.000 DEM prodaje preko Interneta?

To je dosežen rezultat sinergijskega dela spletnega trgovca Superge.si (www.superge.si) in ponudnika razvoja ter implementacije sistemov za elektronsko poslovanje, podjetja Infobia (www.infobia.net). Bistvena sestavina uspeha je koncept skupnega načrtovanja, razvoja, implementacije ter zasnove marketinga bodoče spletne trgovine.

Razvoj spletne trgovine Superge.si ni potekal ločeno od drugih sistemov podjetja; sistem spletne trgovine povezuje že obstoječi informacijski sistem in druge sisteme, ki so vključeni v nabavno-prodajni proces. Tako se v realnem času izvaja preverjanje zalog in lokacija skladišča izbranega artikla, status naročila, preverjanje kupca ter sledenje dostavi pošiljke. Kompleksnost aplikacij in podatkov, ki tečejo v ozadju, omogoča tako s stališča kupca kot uporabnika pregledno, enostavno, hitro in stabilno elektronsko trgovino, ki ponuja vedno dosegljive, predvsem pa preverjene in točne informacije o izdelkih.

Sistem elektronske trgovine Superge.si omogoča tudi možnost sočasnega brskanja in klepeta (chat) z operaterjem, ki nudi uporabnikom pomoč pri izbiri, izpolnjevanju obrazcev in zaključevanju procesa nakupa. "Napori, vloženi v kakovostno načrtovanje, zasnovo in izgradnjo elektronske trgovine ter ustrezne logistike in marketinške podpore skupaj s podjetjem Infobia, so se nam obrestovali. Našim kupcem smo omogočili cenovno ugodnejši nakup ter večjo in pestrejšo izbiro artiklov, kot jo lahko ponudijo klasične trgovine. Pri nas lahko izbirate med preko 31.000 pari obutve. V prvih 60-ih dneh poslovanja smo ustvarili več kot 100.000 mark prometa," pravi Maja Višovnik, vodja internetne trgovine Superge.si. Rezultat sinergičnega dela obeh partnerjev, podjetij Superge in Infobia, pa je zasedba prvega mesta med spletnimi trgovinami dnevnika Finance..