O-STA

Psion s svojega imena umaknil dodatek "Teklogix" in prenovil svojo podjetniško identiteto

Teklogix je odstranjen z imena podjetja. Nova identiteta bolje odraža strategijo podjetja.

LONDON - Podjetje Psion plc (LSE: PON.L) je skrajšalo svoje operativno ime. Odpravilo je ime "Teklogix", s čimer je ustvarilo bolj učinkovito globalno blagovno znamko. Prenovljena je tudi Psionova podjetniška identiteta, ker bo podjetje tako bolj učinkovito delovalo v digitalnem svetu. Ta razvoj označuje naslednjo pomembno fazo v preobrazbi podjetja in verno odraža poslovno strategijo skupine.

"Naše raziskave so pokazale, da je potrebno besedo "Teklogix" odstraniti z našega imena in združiti poslovanje v okviru ene same, jasne in globalne identitete," je povedal izvršni direktor Psiona John Conoley. "Ugotovili smo, da zapletenost dvojnega imena podjetja negativno vpliva na naše poslovanje, saj povzroča zmedo med strankami, preprodajalci in ostalimi pomembnimi deležniki, še posebej na Psionovih novih trgih. To priložnost smo izkoristili tudi za to, da smo prenovili blagovno znamko, da bi primerno odražala našo poslovno strategijo in bolje delovala v digitalnem svetu."

Psion si je preko svoje odprte in na sodelovanju temelječe skupnosti www.ingenuityworking.com zagotovil vodilno in še naprej rastočo pristnost na področju socialnih medijev. Na mesečni ravni beleži več kot 50.000 obiskovalcev in 5.000 aktivnih razprav. Stran je bila zagnana marca 2010 in kmalu postala vodilna spletna stran na področju socialnih medijev, ki strankam, partnerjem, preprodajalcem in razvijalcem omogoča zbližanje z namenom izmenjave idej, reševanja težav in ustvarjanja poslovnih priložnosti.

"Nova podjetniška identiteta oživlja osredotočenost podjetja na odprte inovacije, modularnost ter prilagajanje specifičnim potrebam in Psion pravilno umešča v obdobje Web 2.0 aplikacij," je povedal Nick Eades, vodja tržnega oddelka pri Psion. "Delo na novi podjetniški identiteti se je začelo leta 2009 in celoten program bo zaključen pred koncem tretjega četrtletja 2011. Ta prenova blagovne znamke se v prvi vrsti odvija v digitalni domeni, ki je veliko bolj učinkovita in obvladljiva kot tradicionalne metode."

Obvestilo urednikom

Če želite videti novo podjetniško identiteto v akciji in se oskrbeti z grafikami, ki so povezane z blagovno znamko in izdelki, obiščite spletni naslov community.psion.com/presspack

O podjetju Psion

Podjetje Psion je pionir na področju kvalitetnih dlančnih računalnikov in aplikacij za dlančne računalnike na trgih industrijskega medpodjetniškega trgovanja. V mobilnem računalništvu že od leta 1980 zagotavljamo inovacije, začenši z izumom PDA dlančnikov pa vse do pomoči strankam širom sveta pri reševanju njihovih poslovnih težav. Med naše stranke spadajo Volkswagen, SNCF, RWE nPower, E.ON, BMW, Goodyear, Copenhagen Airports, BNSF in mnogi drugi.

Po zaslugi našega odprtega inovacijskega poslovnega modela smo sposobni delati neposredno z našimi strankami in partnerji in skupaj ustvarjati nove različice naše strojne in programske opreme ter storitev za mobilne naprave, ki zadovoljujejo specifične potrebe trga. Tovrstno sodelovanje omogoča naša odprta inovacijska skupnost na spletni strani www.ingenuityworking.com.

Psion plc je javno podjetje, ki kotira na londonski borzi. Sedež ima v Londonu, pisarne pa ima tudi v drugih mestih v Evropi, Severni Ameriki, Pacifiški Aziji, Latinski Ameriki in Afriki.

Več informacij je na voljo na spletni strani www.ingenuityworking.com

Psion™ Psionov logo sta tržni znamki podjetja Psion plc. Vse pravice pridržane.

Fotografije in multimedijska galerija so na voljo na http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6585348&lang=en

Kontakti:

V ZDA:

Psion Teklogix

Breeanna Rosen, 859-372-4105

bree.rosen@psionteklogix.com

ali

Schwartz Communications

Scott Love, 781-684-0770

psion@schwartzcomm.com

ali

v Veliki Britaniji/Evropi:

Text 100

Andy Sephton

Stacinarni: +44 (0) 20 8846 0743

Mobilni: +44 (0) 7917 017 817

PsionTeam@text100.co.uk

Pričujoče sporočilo in multimedijske vsebine so na voljo tudi na naslovu: http://www.businesswire.com/news/home/20110126006417/en