Prva virtualna bančna asistentka - ANA
Banka Volksbank je javnosti predstavila prvo slovensko virtualno bančno asistentko Ano, ki bo strankam v veliko pomoč pri iskanju odgovorov glede bančnih storitev.
Banka Volksbank je moderna banka, ki investira v razvoj tehnologije. Zadnji večji projekt na tem področju je bil razvoj prve virtualne bančne asistentke v Sloveniji, ki bo odslej odgovarjala na vprašanja v zvezi z bančnimi storitvami. Ana, kot smo jo poimenovali, je dostopna 24 ur na dan, sedem dni v tednu, na spletnih straneh banke.
Virtualna asistentka služi kot dodatna podpora pri iskanju odgovorov na vprašanja obiskovalcev spletne strani. "Ana je pomemben korak naprej v komunikaciji s strankami. Komunikacija z njo je hitrejša in bolj osebna, k čemur strmimo v Banki Volksbank" dodaja Leon Šikovec, vodja marketinga.
Ana je nastala v sodelovanju s podjetjem Artisol Adria, ki ima pod svojim okriljem že dve slovenski virtualni asistentki - Vido in Tio. Virtualna bančna asistentka odgovarja tako na strokovna kot splošna vprašanja, pri čemer so odgovori programirani vnaprej. Stranke jo lahko povprašajo karkoli v zvezi z bančnimi produkti (depoziti, posojili, zavarovanji...), storitvami banke, ali z njo samo poklepetajo. Pri tem je pomembno, da so vprašanja kratka in jedrnata.
Obiščete jo lahko na www.volksbank.si.
Kontaktna oseba
LEON ŠIKOVEC
Tel.: 01/ 53 07 606
Elektronski naslov: leon.sikovec@volksbank.si
ali modra številka: 080 22 65
Spletna povezava: www.volksbank.si