O-STA

Telekom Slovenije s skupnim računom za vse storitve

Ljubljana, 8. maja - Na željo številnih naročnikov so v Telekomu Slovenije uvedli skupni račun za vse storitve, ki jih zagotavljajo. Odzivi prvih strank so odlični. Naročniki, ki imajo ločene račune za klasično fiksno telefonijo, širokopasovne in mobilne storitve, lahko odslej dobijo le en tako imenovani skupni račun, ki je na voljo v tiskani oziroma, kar je še bolj priporočljivo, v elektronski obliki. Vlogo za izdajo skupnega računa najdejo na Telekomovi, SiOL-ovi ali Mobitelovi spletni strani, lahko pa jo zahtevajo tudi na brezplačni številki 080 8000 in na številki 041 700 700. Prednosti skupnega računa je več - za naročnike, za Telekom Slovenije in za okolje.

Naročniki fiksnih, širokopasovnih in mobilnih storitev Telekoma Slovenije namesto dveh, treh ali več računov dobijo le en račun, s čimer si poenostavijo poslovanje in zmanjšajo stroške provizije pri plačilu računa. Provizija je različna od banke do banke, zanesljivo pa je cenejša z uporabo elektronskega bančništva ali plačila prek trajnika.

Če upoštevamo še, da iz Telekoma Slovenije vsak mesec pošljejo nekaj več kot milijon računov, zmanjšanje tega števila prispeva tudi k bistveno manjši porabi papirja in energije, se pravi k manjši onesnaženosti okolja.

Telekom Slovenije vsem svojim uporabnikom še posebej priporoča elektronsko obliko računa. Omogoča tako elektronski račun prek e-banke kot e-račun prek e-pošte, oba načina pa še dodatno prispevata k manjši obremenitvi okolja in na nižje stroške za uporabnike.