Blagovne znamke Procter & Gamble združujejo sile pri kampanji "Hvala, mama" za zimske olimpijske igre 2014 v Sočiju s predstavitvijo 28 filmov o vzgoji olimpijcev
28. oktober, 2013, 13:05 UTC
Serija Vzgoja olimpijcev izkazuje spoštovanje materam s predstavitvijo življenjskih poti športnikov svetovnega formata skozi oči njihovih mater
CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)-- Procter & Gamble (NYSE: PG), ki ima status globalnega olimpijskega partnerja, je danes zagnal kampanjo "Hvala, mama" s predstavitvijo serije filmov Vzgoja olimpijca, v katerih nastopajo Olay® športnica Lindsey Vonn (ZDA), Gillette® športnik Felix Neureuther (Nemčija) in Sven Kramer (Nizozemska) ter Pantene® športnica Elena Ilinjik (Rusija).
Kampanjo "Hvala, mama", ki se pričenja točno 100 dni pred otvoritvijo zimskih olimpijskih iger 2014 v Sočiju, podpira več kot petnajst blagovnih znamk P&G po vsem svetu, med drugim Pampers®, Head & Shoulders® in COVERGIRL®.
"Blagovne znamke P&G obravnavajo olimpijsko sponzorstvo na poseben način," je dejal Mark Pritchard, direktor za globalni razvoj blagovnih znamk P&G. "Naše blagovne znamke ne živijo samo na ciljni črti, prisotne so v vsakodnevnih prizadevanjih, ki športnike ponesejo do olimpijskih iger, to pot pa so začeli v otroštvu s svojimi materami. P&G sponzorira športnike, zato slavimo tudi matere, ki so jim pomagale do cilja."
P&G-jeva kampanja za Soči 2014 bo zaživela preko prepoznavnih blagovnih znamk in njihovih navdihujočih kampanj.
- P&G Beauty bo ženske spodbujala, da naj bodo "kot iz zimske pravljice" in v Olay kampanji bo nastopala LINDSEY VONN (dobitnica zlate medalje v alpskem smučanju iz ZDA)
- Gillette moške povsod spodbuja, naj "razkrijejo svoje notranje jeklo" in v tej kampanji nastopata ALEKSANDER OVEČKIN (ruski olimpijec, igralec hokeja) in SVEN KRAMER (nizozemski dobitnik zlate olimpijske medalje v hitrostnem drsanju)
- Pantene in ELENA ILINIK (ruska umetnostna drsalka, udeleženka prihajajočih olimpijskih iger) dokazujeta, da lahko lasje preživijo zimsko mučenje ter "premagajo zimo in zasijejo!"
- Head & Shoulders izpere kosme ter vnaša notranjo samozavest z JEVGENIJEM MALKINOM (ruskim hokejistom, udeležencem olimpijskih iger)
- Bounty® priznava, da če vzgajate nadebudnega športnika, pomaga, da vas umazanija ne vrže s tira, in predstavlja kampanjo "naj se razlivanje začne" z JULIE CHU (ameriško dobitnico olimpijske medalje v hokeju)
- Blend-a-Med® in Crest® kampanji z ALENO LEONOVO (rusko umetnostno drsalko, udeleženko prihajajočih olimpijskih iger) in EVANOM LYSACKOM (ameriškim dobitnikom zlate olimpijske medalje v umetnostnem drsanju) poudarjata, da če želiš biti opažen, moraš biti "pripravljen na svoj trenutek pod žarometi".
"Brez mame nikoli ne bi postal športnik," je dejal nizozemski hitrostni drsalec, dobitnik zlate olimpijske medalje Sven Kramer. "Zato sem ponosen, da sem Gillette športnik, ne samo zato, ker Gillette predstavlja najvišji standard zmogljivosti, ampak tudi zato, ker tako obravnavajo mojo mamo."
Ameriška dobitnica zlate medalje Lindsey Vonn pravi: "Izjemno me veseli, da sodelujem v P&G-jevem programu "Hvala, mama", in to v družbi najboljših športnikov na svetu, ki jih sponzorira P&G in nekatere izmed najboljših blagovnih znamk na svetu. Pri treningu in na tekmovanjih se borim z neusmiljenimi vremenskimi vplivi. Moja koža je pri smučanju podvržena ekstremnim vremenskim pogojem, zato zaupam Olayju, da ohranja zdravje moje kože."
S serijo Vzgoja olimpijca P&G slavi matere športnikov iz vsega sveta in osvetljuje življenjske modrosti, ki jih učijo vse matere. Serija od prvih korakov otrok kaže brezpogojno ljubezen, ki jo matere namenjajo svojim otrokom ne glede na okoliščine. V seriji Vzgoja olimpijca so predstavljeni tudi športniki Tessa Virtue in Scott Moir (kanadska dobitnika zlate olimpijske medalje v umetnostnem drsanju), ki ju sponzorira P&G Beauty s produkti kot sta Pantene in Olay, Julie Chu iz ZDA, ki jo sponzorira Bounty, in Ekaterina Bobrova (ruska umetnostna drsalka), ki jo sponzorira Venus®.
"Naše blagovne znamke, od Pampersa in Cresta do Ariela, obstajajo zato, da služijo materam in njihovim družinam," je dejal Pritchard. "Ko torej gledamo odločenost, zavzetost in trdo delo, ki športnika privedejo do olimpijskih iger, vidimo mamo, ki je pomagala priučiti te vrline. Naše blagovne znamke tako niso posvečene le našim športnikom, hkrati podpirajo tudi njihove mame."
Prvo polovico filmov Vzgoja olimpijca si lahko ogledata na: P&G Raising an Olympian
Kot del P&G-jeve misije, da mamam po vsem svetu damo najboljše, bo kampanja "Hvala, mama" zaživela na številnih medijskih kanalih in v trgovinah. Pri dveh milijonih trgovcev po vsem svetu bodo na voljo P&G produkti z embalažo, zamaški in prikazi na temo olimpijskih iger.
Fotografije, video posnetki in dodatne informacije, povezane s P&G-jevo kampanjo "Hvala, mama" so na voljo na www.image.net/pgolympicgames.
O družbi P&G
P&G s svojimi blagovnimi znamkami oskrbuje okrog 4,8 milijarde ljudi po svetu. Družba ima enega najmočnejših portfeljev kvalitetnih vodilnih blagovnih znamk, ki jim ljudje zaupajo, med drugim Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, in Whisper®. Skupina P&G posluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za najnovejše novice in poglobljene informacije o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran http://www.pg.com.
Fotografije in multimedijske vsebine so na voljo na: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131028005887/en/
Kontakti
P&G
Jeannie Tharrington, +1-513-698-4607
tharrington.jm@pg.com
ali
MMK
Tamara Jacobs, +1-770-971-0677
tamara.jacobs@ketchum.com
Vir: Procter & Gamble
Pametna multimedijska galerija
Photo
Pripis k fotografiji: P&G predstavlja globalno družino športnikov: Evgeni Malkin (Head & Shoulders), Elena Ilinjik (Pantene), Shelley Rudman (P&G), Lindsey Vonn (Olay), Sven Kramer (Ariel, Gillette), Carolina Kostner (P&G), Jon Montgomery (P&G) (Foto: Getty)
Omogoča Business Wire
Ta izjava za javnost je na voljo v angleščini na: