O-STA

Znamke Procter & Gamble odpirajo globalni družinski dom za mame in družine olimpijcev na zimskih olimpijskih igrah v Sočiju

6. februar 2014

Soči, Rusija - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble (NYSE:PG), svetovni olimpijski partner, je uradno zaželel dobrodošlico mamam in družinam olimpijcev v P&G družinskem domu ob začetku zimskih olimpijskih iger 2014 v Sočiju. P&G družinski dom, ter vrsta znamk, vključujoč Pantene®, Gillette®, Bounty® in Olay® bodo vsak dan iger služili družinam olimpijcev z vsega sveta.

NAPIS POD SLIKO

V P&G družinskem domu na zimskih olimpijskih igrah leta 2014 v Sočiju so mame in družine olimpijcev z vsega sveta pozdravili obraz znamke Tide, Nick Goepper (ZDA) in Oksana Domnina (RUS), ki zastopa Pampers, s svojima mamama, dvakratna zlata olimpijka Rosi Mittermaier, mama Felixa Neureutherja (NEM), ki je obraz znamke Gillette, ter Phil Duncan, glavni oblikovalec pri P&G Global.

(Foto: Getty Images)

P&G družinski dom je v središču njegovega programa 'Hvala, mama' v okviru katerega znamke P&G izkazujejo spoštovanje vlogi, ki jo igrajo mame s tem, ko pomagajo svojim otrokom uresničiti svoje sanje. Odprtja P&G družinske hiše so se udeležili Nick Goepper (ZDA), obraz znamke Tide in Oksana Domnina (RUS), ki zastopa Pampers, s svojima mamama ter dvakratna zlata olimpijka Rosi Mittermaier, mama Felixa Neureutherja (NEM), ki je obraz znamke Gillette. Ob odprtju hiše so mame športnikov, ki sodelujejo z znamkami P&G po vsem svetu, dobile tudi vstopnice za tekmovanja.

"Naše znamke služijo vsem mamam na življenjski poti ob spremljanju svojih otrok," je dejal Phil Duncan, vodja oblikovanja pri P&G Global, ki je tudi izrazil dobrodošlico mamam olimpijcev med odprtjem družinskega doma. "Ko znamka P&G sponzorira športnika ali športnico, počastimo tudi mamo, ki mu ali ji je pomagala na športni poti."

Znamke P&G mamam in družinam olimpijcev v Sočiju zagotavljajo več kot 1.200 ur vsakodnevnih storitev, ki so izrednega pomena za družine, ko so daleč od doma.

Lepotne znamke P&G na primer nudijo možnost razvajanja v P&G salonu s:
- umivanjem las in oblikovanjem pričeske v Pantenovem studiu
- lepotnimi preobrazbami in manikurami v studiu COVERGIRL®
- nasveti za nego kože in vlažilno nego telesa in rok v Olayevem studiu
- barvanjem in striženjem las ter oblikovanjem pričeske v studiu Wella®

Znamke P&G za moško britje so moškim na voljo z:
- britjem z uporabo vročih brisač in obraznih masaž v Gillettovem studiu
- sproščujočim pranjem in oblikovanjem las v studiu Head & Shoulders®
- vrstami britja, med drugim s Perfect Trim by Braun®

Mame in družine olimpijcev v Sočiju podpirajo tudi druge znamke P&G:
- Bounty, Charmin® in Puffs® zagotavljajo izdelke za dom v družinskem domu
- Pampers nudi previjalnico za družine z majhnimi otroki
- Duracell® Powermats omogočajo gostom, da napolnijo svoje mobilne naprave, medtem ko se sproščajo in gledajo igre
- Ariel® bo poskrbel, da bo vsak dan opranih 30,000 kosov perila, med trajanjem iger pa bo tudi zagotavljal pralne storitve mamam sponzoriranih športnikov
- Fairy® bo poskrbel za čisto posodo v olimpijski vasi
- Crest®/Oral-B®/blend-a-med® so združile moči z organizacijskim odborom olimpijskih in paraolimpijskih iger v zobozdravstveni kliniki, ki omogoča preglede, rutinska popravila zob, nujno zobozdravstveno pomoč in izdelke za nego zob za športnike in trenerje v Sočiju

Nick Goepper, član reprezentance ZDA, je bil med prvimi, ki so preizkusili storitve, ki jih nudi P&G družinski dom. "Ponosen sem, da sem lahko del P&G družine športnikov. Ne le, ker moja mama in jaz sam uporabljava znamke P&G, kot je Tide, ampak tudi zaradi podpore, ki so jo nudili moji mami, ko me je spremljala na moji poti do olimpijskih iger. Ker vem, da bo za mojo mamo tu v P&G družinskem domu dobro poskrbljeno, sem še bolj miren in se bom lahko še bolje osredotočil na nalogo zaradi katere sem tukaj."

"Družinski dom je kot pravi dom in veselim se preživljanja časa z družinami olimpijcev s celega sveta," je dejala Rosi Mittermaier, dvakratna olimpijska zmagovalka. "To kar Gillette in druge znamke P&G nudijo družinam je zelo lepo."

"Naloga znamk P&G je služiti mamam in družinam," je dejala Lada Kudrova, vodja marketinga pri P&G, ki je bila prav tako prisotna na odprtju družinskega doma. "Zato je P&G družinski dom naša edina akcija na olimpijskih igrah. Na predvečer otvoritve smo tako še posebej počaščeni, da lahko služimo mamam in družinam olimpijcev v Sočiju danes in v celotnem času iger."

Kampanjo P&G 'Hvala, mama' so zagnali oktobra s predvajanjem filmske serije Vzgojiti olimpijca, ki prikazuje pot 28 olimpijcev svetovnega razreda skozi oči njihovih mam. Videe si je do sedaj ogledalo že 26 milijonov ljudi, ogledati pa si jih je mogoče na: P&G Raising an Olympian. Temu je sledila reklama "Pomagajmo jim spet na noge". Kot nadaljevanje reklame ustvarjene za londonske olimpijske igre, naslovljene "Dobro opravljeno", "Pomagajmo jim spet na noge" izraža spoštovanje do mam po vsem svetu, ki pomagajo svojim otrokom, da se postavijo nazaj na noge in jih bodrijo, da poskusijo znova. Televizijska reklama, ki je nabrala že kar 28 milijonov digitalnih ogledov, si je mogoče v celotni dolžini ogledati na: "Pomagajmo jim spet na noge".

Kampanja je oživela tudi na veliko različnih medijskih kanalih in v trgovinah, saj dva milijona trgovcev prodaja izdelke P&G, ki so v znamenju zimskih olimpijskih iger, tudi na posebnih izložbenih policah in zaslonih.

Za celoten seznam gradiva in informacij povezanih z kampanjo P&G 'Hvala, mama', vključujoč fotografije in videe, obiščite www.image.net/pgolympicgames

O Procter & Gamble

P&G se s svojim naborom priznanih in kakovostnih znamk služi in izboljšuje življenja okrog 4,8 milijarde ljudi po vsem svetu. Družba ima enega najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih vodilnih znamk, ki vključuje Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, in Whisper®. Skupina P&G posluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za najnovejše novice in poglobljene informacije o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran http://www.pg.com.

Fotografije in multimedijska galerija je na voljo: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140206006125/en/


Kontakti:

P&G glavni oddelek za odnose z javnostjo
Telefon v Rusiji: 8 (862) 44 72026
pgmediasochi.im@pg.com

Vir: Procter & Gamble

Pametna multimedijska galerija

Foto zgoraj

V P&G družinskem domu na zimskih olimpijskih igrah leta 2014 v Sočiju so mame in družine olimpijcev z vsega sveta pozdravili obraz znamke Tide, Nick Goepper (ZDA) in Oksana Domnina (RUS), ki zastopa Pampers, s svojima mamama, dvakratna zlata olimpijka Rosi Mittermaier, mama Felixa Neureutherja (NEM), ki je obraz znamke Gillette, ter Phil Duncan, glavni oblikovalec pri P&G Global.

(Foto: Getty Images)

Distribuira Business Wire

Tiskovno sporočilo se lahko ogledate tudi na:

http://www.businesswire.com/news/home/20140206006125/en