PwC je druga najmočnejša globalna znamka
PwC kot eno izmed štirih velikih revizijskih podjetij je po moči premagalo mega znamke, kot je npr. Coca Cola.
V poročilu, ki ga je objavila svetovalna družba Brand Finance, se je PwC na lestvici svetovno najmočnejših znamk uvrstil na drugo mesto, takoj za Legom, in je eno od zgolj 12 podjetij, ki je prejelo najvišjo oceno AAA+ glede na "indeks moči znamke" (Brand strength index). Sledijo mu Red Bull, Unilever, McKinsey, Burberry, Rolex, L'Oreal, Coca Cola, Ferrari, Nike in Disney.
Indeks moči znamke se računa na podlagi številnih dejavnikov, vključno s "čustveno povezanostjo", finančno uspešnostjo in trajnostjo. Brand Finance analizira naložbe v trženje, vrednost blagovne znamke - ki je opredeljena kot dobro ime pri strankah, zaposlenih in drugih deležnikih - in učinek teh dejavnikov na poslovno uspešnost.
David Haigh, izvršni direktor Brand Finance, je dejal: "Vsa štiri velika računovodska podjetja imajo zelo močne znamke. PwC je v ospredju."
Brand Finance je prav tako objavil svoj seznam 500 globalnih znamk, ki niso razvrščene po moči, ampak zgolj po vrednosti. Na tem seznamu PwC zaseda 59. mesto od 500, kamor se je povzpel s 63. mesta lansko leto, z vrednostjo 17,3 milijarde USD, kar predstavlja 4-odstotno zvišanje od leta 2014. Deloitte je pristal na 72. mestu, kamor se je prebil s 76. mesta lansko leto. Njegova vrednost je bila ocenjena na 14,6 milijarde USD, kar pomeni 7-odstotno zvišanje. KPMG je prišel na 95. mesto z lanskega 97. mesta, njegova vrednost znaša 12,3 milijarde USD in pomeni 6-odstotno zvišanje od lanskega leta. EY se nahaja na 112. mestu od 500, kamor je padel z lanskega 105. mesta, njegova vrednost pa ostaja približno enaka, in sicer 10,9 milijarde USD. PwC je zgodovinsko gledano veliko boljši od svojih konkurentov, preostalih treh velikih revizijskih podjetij, tako v kategoriji moči kot v vrednosti. Leta 2009 je bila na primer znamka PwC ocenjena na 9,64 milijarde USD v primerjavi z Deloittom, katerega vrednost je bila ocenjena na 7 milijard USD. Brand Finance računa vrednosti znamk v svojih preglednica po razredih, in uporablja pristop, ki temelji na oprostitvi licenčnine ("Royalty Relief approach"). Ta pristop vključuje oceno verjetne prihodnje prodaje, ki jo je mogoče pripisati znamki, in izračun stopnje licenčnine, ki bi bila zaračunana za uporabo znamke.
Z lepimi pozdravi,
Tea Gasser za PricewaterhouseCoopers d.o.o.