O-STA

P&G materam olimpijcev omogoča življenjsko izkušnjo

P&G je rekel "Hvala, mama" z vstopnicami za otvoritveno slovesnost in tako mamam omogočil, da so videle svoje otroke v mimohodu narodov

LONDON - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble (NYSE:PG), globalni olimpijski partner je s "Hvala, mama" izrazil posebno hvaležnost mamam športnikov, ki nastopajo na Londonskih olimpijskih igrah.

P&G je na otvoritveni slovesnosti gostil več kot šestdeset mam olimpijcev, ki so lahko tako ponosno spremljale svoje sinove in hčere, ki so sodelovali v mimohodu narodov. Vstopnice so bile presenečenje, ki so jih mame kot darilo prejele ob odprtju P&G družinskega doma 25. julija kot del kampanje "Hvala, mama".

"Veseli nas, da lahko ta nepozabni trenutek delimo s tako velikim številom čudovitih mam," je povedal Marc Pritchard, predstavnik družbe P&G za globalni marketing in izgradnjo blagovnih znamk. "Za uspeh svojih otrok so naredile zelo veliko in prav je, da tukaj proslavijo ta trenutek."

Christiane Despatie, mama športnika Alexandra Despatieja, je povedal, da "je to odlično, saj se veliko mam in družin otvoritve ne bi moglo udeležiti zaradi družinskih obveznosti ali finančnih zadev; na srečo P&G izreka priznanje mamam po svetu...in zato smo tu, da počastimo svojo vlogo mame...hvala P&G!"

Kampanja Hvala, mama podjetja P&G priznava trud mam in se jim zahvaljuje za njihovo delo; kampanja je del globalnega partnerstva P&G z Mednarodnim olimpijskim komitejem (MOK). Je tudi največja kampanja v 175-letni zgodovini P&G, trajala pa bo do konca olimpijskih iger.

Pred obiskom odprtja iger je bilo veliko mam olimpijcev povabljenih v P&G salon v studiu Wella, ki ga je P&G odprl, da med igrami v njem razvaja športnike in njihove družine. Izbrali so ekipo lepotnih strokovnjakov in frizerjev, ki zastonj razvajajo obiskovalce v okviru kampanje "Hvala, mama". Storitve obsegajo profesionalno striženje in barvanje, ki ga nudijo Wellini strokovnjaki, stajling za zabave, ki ga nudi Pantene®, britje in striženje, ki ga nudijo Head Shoulders®, Gillette® in Braun®, svetovanja o negi kože, ki ga nudi Olay®, in ličenje ter domoljubno oblikovanje nohtov, ki jih nudi Max Factor®.

Akcija "Hvala, mama" poteka preko cele vrste medijskih kanalov in po trgovinah preko svetovnega prodajnega programa, ki se je pričel aprila in bo potekal do avgusta. Izdelki znamk P&G z referencami na olimpijske igre so na voljo v preko 4 milijonih trgovin po svetu. V okviru akcije namerava P&G tudi zbrati 5 milijonov ameriških dolarjev v podporo lokalnim mladinskim športnim programom preko deleža v prodaji in donacij od vodilnih znamk družbe.

Za vse ostalo gradivo in informacije o akciji P&G "Hvala, mama", vključno s slikami in video gradivom, obiščite spletno stran www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

O družbi Procter & Gamble

P&G s svojimi blagovnimi znamkami oskrbuje okrog 4,4 milijarde ljudi po svetu. Družba ima enega najmočnejših portfeljev kvalitetnih vodilnih blagovnih znamk, ki jim ljudje zaupajo, med drugim Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® in Vicks®. P&G posluje v preko 80 državah po vsem svetu. Za najnovejše novice in poglobljene informacije o družbi Procter & Gamble in njenih znamkah obiščite spletno stran http://www.pg.com.

Kontakt

P&G osrednji oddelek za odnose z javnostmi

Tel: +44 020 3657 7734

PG2012.im@pg.com

Vir: Procter & Gamble

To izjavo za javnost si lahko ogledate v angleščini na naslednjem naslovu:

http://www.businesswire.com/news/home/20120725005386/en

Distribuira: Business Wire