O-STA

Socialno podjetništvo - prvi priročnik o socialnem podjetništvu v slovenskem jeziku

Socialni podjetnik, družbena inovacija, podjetniška ideja, trg, poslovni model, produkt, obveznice z družbenim učinkom, hibridni kredit, lastniški in dolžniški kapital, investicijski spekter, pot do socialnopodjetniške ideje ...

V preteklih dneh je na Društvu mladinski ceh izšel priročnik Socialno podjetništvo - gre za prvi priročnik o socialnem podjetništvu v slovenskem jeziku. V zadnjih letih je socialno podjetništvo postalo predmet številnih pogovorov, predavanj in raziskav. Še vedno pa imamo občutek, da je v širši javnosti socialni podjetnik viden kot nekdo, ki je padel na glavo. S knjigo Socialno podjetništvo želimo splošni javnosti predstaviti ključne pojme in akterje na tem področju. Hkrati pa želimo bodočim socialnim podjetnikom ponuditi orodje, s pomočjo katerega bodo lažje naredili prve korake do uspešnega socialnega podjetja.

Poleg pomena, delovanja in zakonodaje o socialnem podjetništvu smo se v knjigi osredotočili tudi na modele in pomen družbenega inoviranja. Družbena inovacija je namreč tista, ki lahko spremeni sistem in posledično vsaj za določeno ciljno skupino ali družben problem tudi življenje. Ali je družbena inovacija kot taka uresničena v klasičnem ali socialnem podjetništvu, v javnem sektorju ali nevladni organizaciji, dejansko ni pomembno, saj so njeni družbeni učinki nad tem. Kljub temu pa menimo, da bodo v prihodnosti družbene inovacije najbolj zaživele ravno znotraj socialnega podjetništva. Urednica knjige Tadeja Mesojedec je ob izidu med drugim poudarila, da socialni podjetnik ni en sam človek ali neki manjši tim, ampak skupnost entuziastov, ki dela in ustvarja za skupnost in družbo.

Knjiga je v omejeni izdaji na voljo brezplačno. V prihodnjih dneh jo boste lahko dobili na Društvu mladinski ceh. Za več informacij pišite na franci@mladinski-ceh.si