Telemachova dežurna služba uspešno odpravlja izpade zaradi neviht
Poletne nevihte povzročajo nemalo težav zaradi udara strele, med njimi tudi uporabnikom kabelske televizije in interneta. Telemach je zaradi tega še okrepil svojo dežurno službo, s čimer omogoča svojim uporabnikom kar najhitrejšo ponovno vzpostavitev sistema.
Ljubljana, 22.8.2002. Letošnje leto nam je postreglo z velikim številom neviht, katere povzročajo mnogo neprijetnosti. Zaradi tega je bilo to poletje tudi večje število izpadov kot ponavadi. Telemachova dežurna služba se uspešno spopada z nastalo situacijo, tako da uporabniki v čim manjši meri čutijo posledice slabega vremena. Vsem uporabnikom svetujemo, da v primeru daljše odsotnosti, izključijo porabnike iz omrežnih in kabelskih vtičnic.
Telemachova dežurna služba deluje vse dni v letu; ob delavnikih od 16. do 22. ure, ob sobotah, nedeljah in praznikih pa od 8. do 22. ure. Uporabnikom nudi osnovne informacije o storitvah, spremlja delovanje sistema in na podlagi svojih opažanj ali prijav s strani naročnikov vse dni v letu skrbi za najhitrejšo odpravo napak in izpadov. Vse podrobnosti o naročniških razmerjih, možnostih priključitve, odpravi napak in drugo pa lahko uporabniki urejajo v rednem delovnem času, med 8. in 16. uro, na sedežih podružnic ali po telefonu.
Kontaktni naslovi in številke:
Podružnica Ljubljana
Vojkova 78, 1000 Ljubljana
tel: 01/56 36 961
fax: 01/56 36 910
e-mail: ljubljana@telemach.si
Podružnica Gorenjska
Kidričeva 41, 4270 Jesenice
tel: 04/58 65 010
fax: 04/58 65 011
e-mail: gorenjska@telemach.si
Podružnica Primorska
Ulica 15.maja 10b, 6000 Koper
tel: 05/63 11 700
fax: 05/63 11 707
e-pošta: primorska@telemach.si