O-STA

V Portorožu nov koncept turizma

Portorož -2016 kot ključno leto za razvoj konkurenčnejšega turističnega produkta

Portorož, 23. marec, 2016

V srcu Portoroža tečejo intenzivna investicijska dela. Izgradnja novega 5* hotela Slovenija, prenova hotela Mirna 4* ter nova ureditev plaže pred hoteli LifeClass.

Cilj prenove je sledenje sodobnim trendom povpraševanja ter prilagajanje novim segmentom gostov. Mednje nedvomno sodi trenutno najhitreje rastoči trg ˝outbound˝ potovanj, in to je Kitajska. Zakaj sta Portorož in resort LifeClass zanimiva za zahtevnejše goste iz Kitajske, pa najbolje povzema izjava gospoda Yu Han-a, direktorja nove družbe Homing Swallow, ki skrbi za management kakovostnega in zdravega načina življenja najpremožnejših prebivalcev Šanghaja:

˝Blagodejna klima in morje, izjemna mediteranska dieta v kombinaciji z udobnimi sobami, celovita ponudba wellness terapij ter anti-ageing medicina so odlična rešitev za rastoče povpraševanje po ˝healthness˝ programih gostov, ki prihajajo iz višjega razreda kitajske družbe. Na podlagi osebnih izkušenj sem prepričan, da ko gostje enkrat doživijo LifeClass, se težko vrnejo domov, saj ga pogrešajo vsak dan, ko se zbudijo v betonskem gozdu˝.

Pozitivni odzivi gostov in rast poslovnih rezultatov, v letu 2015 je znašala rast prihodkov 8%, rast dobička iz poslovanja pa kar 40%, so posledica nove produktne filozofije, katera se je začela implementirati z letom 2014. Gre za nov poslovni model razvoja resortov, namenjenih izboljševanju kakovosti življenja in zmanjševanju negativnih učinkov, povezanih s procesom staranja s kombinacijo zdravilnih naravnih dejavnikov, okusne in zdrave prehrane ter integracijo wellness terapij, tradicionalnih medicin in sodobne medicine.

Leto 2016 je izjemnega pomena, saj gre za največjo nadgradnjo produkta v portoroškem resortu LifeClass in s tem povezanim največjim obsegom investicij v tem srednjeročnem obdobju. Nov 5* hotel Slovenija, prenova Hotela Mirna, nova ureditev plaže, prenova bazenskega kompleksa z ogrevano morsko vodo znašajo skupaj približno 11 mio €. S tem bo še pred koncem letošnjega leta ugledal luč nov zimski termalni center. S kombinacijo 2 sodobnih bazenskih kompleksov z ogrevano morsko vodo ter zdravilnim termomineralnim Pramorjem, celovito ponudbo medicinskega wellness-a ter prenovljenimi hotelskimi kapacitetami 4* in 5* se bo lahko Portorož s ˝Termami na morju˝ poslej postavil ob bok najsodobnejšim celoletnim termalnim resortom.

Novi hotel Slovenija bo kot vrh LifeClass ponudbe nosil lokalno tematiko - tradicijo kultivacije soli, ki simbolizira kultivacijo uma, katera velja za najvišji dosežek človekovega bivanja. Hotel Slovenija je povezan s kongresnim centrom, zato je ta simbolika še toliko pomembnejša. Skladno s tem se razvijajo produktni sklopi, kot je posebna prehrana za možgansko moč ˝brain food˝ ter elementi, ki bodo gostom, zainteresiranim za to tematiko, omogočali stik s tehnikami mindfullness-a, spodbujanja kreativnosti in obvladovanja stresa.

LifeClass Hotels & Spa poleg portoroškega resorta vključuje še Resort Terme Sveti Martin na Hrvaškem. Gre za upravljanje tuje naložbe v večinski lasti Erste Bank Austria, kjer LifeClass od prevzema upravljanja in implementacije nove produktne filozofije dosega zavidljive rasti, v letu 2015 kar 17,6% rast prihodkov in 460% rast dobička iz poslovanja. V prvem kvartalu leta 2016 pa še nadaljnjo 16% rast prihodkov in dobička iz poslovanja glede na enako obdobje lani.

Gre zagotovo za dober primer izvoza slovenskega znanja in tudi edini nam znani primer, da tuje podjetje poleg storitev upravljanja plačuje uporabnino za slovensko blagovno znamko.